Camping Le Chante Merle

4 reviews over Camping Le Chante Merle in het Nederlands

niet doen

elandenburg,
23-8-2018

Deze 'camping' is geen sterren waardig. Onvriendelijke ontvangst. Dame van de receptive doet werkelijk geen enkele moeite om een woordje Engels te spreken. Je wordt verwelkomt door een hoop hondergeblaf. Zelfs voor een doortrek camping zeer ongezellig. Gewoon niet doen, Er zijn veel leukere (doortrek) campings in de nabije omgeving. Wel goed stokbrood 's ochtends.

Prima als doorreiscamping

Eva,
19-8-2017

Op terugreis vanuit vakantie Spanje nacht op deze camping gestaan. 10 Min van snelweg. Prima plekken omgeven door heggen, caravan kon aangekoppeld blíjven. Sanitair erg basic en verouderd, wel schoon. Licht gaat na paar minuten uit in toiletgebouw, niet fijn tijdens douchen! Prima zwembad voor een frisse duik na dag rijden. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke broodjes en koffie om de nieuwe reisdag weer mee te starten.

Prima camping voor overnachting

M Reijnen
20-9-2016

Kleine camping met grote plaatsen in een klein dorpje. Mooi zwembad erbij. Lekkere verse broodjes. Alleen het sanitair was wat minder in het achterste toilletgebouw. Vooraan bij de receptie was schoner.

Leuke kleinschalige camping

ducygne
24-8-2010

Op deze camping beland op doorreis naar het zuiden. In plaats van 1 dag zijn we uiteindelijk 4 dagen gebleven. Leuke kleinschalige camping met zwembad, barretje en 'restaurant'. Aardige en behulpzame eigenaarsechtpaar welke er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Mooie afgescheiden plaatsen. Het sanitair is verzorgd en schoon. Kortom een zeer aangename camping voor een kort en/of langer verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chante Merle in Chantemerle-les-Blés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chante Merle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.