Sorteren

Reviews over Chantemerle-les-Blés

Prima, ruimopgezette b&b

Nienke C.
    14-8-2018

Ligging op slechts 8 minuten van de route soleil en toch in complete rust. Veel ruimte in de tuin en in de gemeenschappelijke ‘woonkamer’. Supermarkt op 8 minuten rijden en ook restaurantjes zijn daar te vinden. Ideale overnachtingsplek voor de langere reis. Rijd u naast het huis het grindpad op en parkeer achter het huis, daar is de b&b ingang met bel. Vriendelijke eigenaar (en hond).

Prima als doorreiscamping

Eva
    19-8-2017

Op terugreis vanuit vakantie Spanje nacht op deze camping gestaan. 10 Min van snelweg. Prima plekken omgeven door heggen, caravan kon aangekoppeld blíjven. Sanitair erg basic en verouderd, wel schoon. Licht gaat na paar minuten uit in toiletgebouw, niet fijn tijdens douchen! Prima zwembad voor een frisse duik na dag rijden. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke broodjes en koffie om de nieuwe reisdag weer mee te starten.

Prima camping voor overnachting

M Reijnen
    20-9-2016

Kleine camping met grote plaatsen in een klein dorpje. Mooi zwembad erbij. Lekkere verse broodjes. Alleen het sanitair was wat minder in het achterste toilletgebouw. Vooraan bij de receptie was schoner.

Hartelijke chambre d'hôte!

anoniem
    15-8-2014

Hier 2 nachten verbleven op weg naar het Zuiden. Supervriendelijke mensen, heel lekker en veel eten, mooie tuin, kamer ok. Zeker een aanrader!

Waakhond hangen ze meteen vast als blijkt dat de kindjes bang zijn.

Verborgen Parel

Michael Vreuls
    14-10-2010

Romantiek ten top, en dat met jonge kinderen.

In een onopvallend dorpje achter een onooglijke stalen poort ligt dit heerlijke plekje.

Charmante ontvangst. Je voelt je gelijk helemaal thuis. Heerlijk nagenieten op de aangename binnenplaats en alle rust in de aangename ruime kamer.

Voor ons was dit een tussenstop op onze rit naar het zuiden. Wij hebben genoten.

Chantemerle-les-Blés scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews