Hotel Auberge les Murets

Hotel Auberge les Murets
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge les Murets voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Auberge les Murets in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

excellent kleinschalig hotel

bernard six
8-8-2012

Een bijzonder goed hotel met sterke gastronomische kwaliteiten; waren er in half pension; zowel ontbijt als avondmaal uitgebreid en zeer lekker; qua locatie misschien iets minder ('in the middle of nowhere'); prijs/kwaliteit zeker een aanrader

Chandolas is een klein plaatsje in het zuiden van de Ardeche. Plaatsen als Ruoms en Vallon Pont-DÁrc zijn bekender en liggen vlakbij. Op weg naar Spanje hier 2 nachten geweest. Als je bij Montelimar de A7 verlaat ben je uit de drukte in een schitterende omgeving. Via Nimes kun je weer doorsteken naar de A9 ri Spanje. Erg goede keuken; je ziet hier veel Fransen uit de omgeving lunchen. Kleine, maar autentieke kamers. Schitterend nieuw zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge les Murets in Chandolas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge les Murets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge les Murets scoort een 9.14 uit 10 op basis van 6 reviews.