Appartement
7,3

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ecrin des Neiges voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement L'Ecrin des Neiges in het Nederlands

THIERRY
20-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Erg eenvoudig met goede ligging

Remon
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was voor ons de eerste keer wintersport in Frankrijk. We zijn normaal pensions in Oostenrijk gewend. Wij vonden het appartement wel erg eenvoudig en oud. Ook was het niet helemaal schoon. Wij vonden het een beetje schoolkamp-achtig aandoen. De ligging en het uitzicht zijn wel prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fris app , we komen terug

Valerie De Roose
17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

App was zeer netjes bij aankomst, en ontbreken wel opbergkasten voor kledij. Goede ligging zodat je onmiddellijk op de piste kan. Je skiet naar Arselle, waar ook een afdeling van de skischool is. Heb ruim 8pers app geboekt voor 2 volw en 3 kinderen en dit was ok, want zodoende moest je de sofa in de living niet gebruiken. Mooi uitzicht op bergen, groot terras, proper binnenzwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2012

Sneeuwfun

Smerig, klein, niet onderhouden: nooit meer!

Fam.
19-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Wij zijn een weekje (5 - 12 maart) naar dit appartement geweest. Wij waren met 4 volwassenen en 4 kinderen (0 - 6 jaar) Bij aankomst zagen wij dat er in het appartement overal hondenharen lagen. Deze zaten echt overal, dus ook op de dekens waar wij onder moesten slapen. De receptie was al dicht, dus dan maar zonder dekens de nacht door. Twee badkamers, waarin de schimmel op het plafond zat en ook de stukken uit het plafond op je hoofd vielen terwijl je aan het douchen was. De ruimte in het 8-persoonsappartement is maximaal gechikt voor 6 personen en mischien twee kleine kinderen. maar dan slapen er twee in de woonkamer op een oncomfortabel, te klein uitklapbankje. In de drie slaapkamers staan: 1 twee persoonsbed en twee stapelbedden. De deuren geen van de slaapkamers kon dicht. Of het beslag was kapot, of de deur was krom of er was geen ruimte doordat het stapelbed te groot was. Receptie deed er niks aan, meerdere keren alles aangegeven. Al met al erg slecht appartement.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toppie!!

Grote Beat
2-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, verzorgde appartementen met een uitstekende ligging tov de piste!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

plek is prima

`familie
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je dol ben op massa, beton, geen uitzicht, slecht onderhouden appartementen, omschrijvingen die niet kloppen bij de touroperator. Geen uitzicht op onderste appartementen. dan zou ik zeggen snel boeken

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Ecrin des Neiges in Chamrousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Ecrin des Neiges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.