Appartement Le Domaine de l'Arselle

7Goed

• 6.9Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte
  • 8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de l'Arselle voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

83 reviews over Appartement Le Domaine de l'Arselle

• 2019
    7Marjo Vd heuvel30-12-2019

Prima prijs/kwaliteit verblijf dichtbij de piste.

Prima prijs/kwaliteit verblijf dichtbij de piste. We hadden een 10 persoonshuisje, niet groot maar te doen. De afwerking in de douche liet te wensen over. Ook miste we lekker mokken in de keuken. Wel veel glaswerk. Het zithoekje bestaat uit 1klein bankje. Maar voor ons prima gezien de prijs,heerlijk uitzicht op besneeuwde bomen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• Oude reviews

5familie13-08-2017

mooi gebied, vies appartement

Het gebied is erg goed voor gezinnen met kids. Leuke stuntbanen (2) en ook nog een familiepark. Bezoek het iglodorp! Leuk! Prima om hier te zitten, vooral wanneer je dicht bij de lift zit, anders er even met de bus naar toe. Busrit terug is erg lang. Dus beter terug skiën. Het zwembad was ons veel te koud. Kids 2 x gezwommen en mijn man 1x. Kids mogen niet in de wirlpool, ook al zijn er alleen maar gezinnen met kinderen aan het zwemmen. Locatie is gewoon goed. Chamrousse vond ik boven verwachting. Skiën in het groen en fijne brede pistes t.o.v. Oostenrijk. Frankrijk vind ik mooier skiën. Jammer dat het appartement zo ontzettend vies was. Ik heb geboekt via touroperator. Ik ben eerst wezen schoonmaken. Wanneer het je lukt zou ik een ander appartement zoeken. Dan heb je hier echt een mooie tijd. Laat je niks wijs maken over de prijs van de skipassen. Google ff goed. Skipassen zijn hier goedkoop. Worden vaak duurder aangeboden. Niet doen! Zelf kopen in Chamrousse. Wij zaten met 4 pers. in een 6 pers. app. Dan wil het wel. Anders is het te klein.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 7CS15-09-2016

Goede betaalbare accomodatie in leuk ski-gebied

Op loopafstand van piste. Appartementen niet groot maar goed te doen. Prima voor een week. Betaalbare bestemming om met je gezin op wintersport te gaan. Gebied is leuk en overzichtelijk, van alles wat. Beetje verouderde liften en daardoor soms wat langere wachttijden maar wordt gewerkt aan nieuwe. Voor ons prima gebied en dorp. Geen Oostenrijkse apres ski maar als je daar geen behoefte aan hebt is dit een prima keuze.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 7Rob01-03-2016

Erg klein, wel redelijk dicht bij skilift

Hou bij het boeken er rekening me dat de appartementen echt klein zijn. De inrichting is sober maar wel functioneel. Onze kinderen moesten op een bedbank slapen. Je kunt het bed niet uitgeklapt laten staan omdat het dan te klein is om nog aan tafel te zitten. Bij aankomst was de gang erg smerig maar naar een melding werd dit keurig opgelost. De appartementen liggen dicht bij de piste. Goed beloopbaar. De prijs / kwaliteitverhouding is goed. Want het is weliswaar klein maar het is zeker niet duur. Het zwembad is niet echt goed verwarmd. Wel leuk om erbij te hebben. Het sauna gedeelte is niet noemenswaardig. Het restaurant was wel goed maar war overboekt en je kon helaas niet reserveren. Dus noodgedwongen veel gekookt. Supermarktje en bakkertje (beide klein) hebben het hoogst noodzakelijke. Dit was voor ons voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Familie Kroone02-03-2014

Alles bij elkaar,Super!

Wij zaten in app.Sorbiers 02 met zn 4en in n 6pers app. Redelijk groot. Inchecken was bij touroperator kantoor(naast Supermarkt) 3 bushaltes naar naast gelegen dorp.Wij zaten vlakbij halte 2.Snowboardles in Chamrousse 1750(5min met skibus of met stoeltjeslift uit het park=super eenvoudig)Skiles op in het park.Skiverhuur bij Skiset(uiteinde v.h park dus n beste wandeling)Supermarkt heeft n redelijk assortiment,alleen het vlees was waardeloos! Bij de slager halen in Chamrousse 1750 is beter optie.Geen oven in het app.alleen magnetron & 4 pits electrisch koken.Wel koffiezetapp.Een beetje apresski bij het zwembad(happyhour van 16-18 uur)& KDox. Geen Oostenrijkse gezelligheid.Wel ruim opgezet complex met prachtig uitzicht!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 6Rob Draak 22-12-2013

Super goedkoop maar geen privacy.

December 2013 week voor kerst. Geboekt via touroperator. 6 personen appartement met 4 personen geweest (nr. 16C) Inclusief 6 dagen skipas t.w.v. € 560 (door mij gecontroleerd). Prijs: € 440,- Het appartement is ca. 35 m2 Badkamer: ligbad +wasbak Keukenblok: 4 pits elektra + afwasmachine +magnetron zonder oven functie. Het appartement kent op de wc en de badkamer na geen deuren. Een twee tal schuifdeuren die niet meer privacy opleveren dan een kamerscherm. Die ook open moeten blijven omdat er alleen in de woonkamer frisse lucht binnen kan komen. Het appartement is dan ook alleen geschikt voor mensen die geen privacy nodig hebben. 1x 2 personen matras bed, 1x 2 personen slaapbank en een stapelbed waar allen een kind recht op in kan zitten. Het balkon is ruim en kan je met 6 personen ruim op zitten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 7Robert Goutziers17-02-2013

Klein appartement maar goed skieen

een mooi ski-gebied. Zowel voor beginners als gevordende. Onze kinderen hebben hier goed gesnowboard, wij hebben goed kunnen skieen. De appartementen zijn echt te klein. Er is nauwelijks ruimte om je bagage, kleding op te bergen. Het is passen en meten. Wij hadden half pension geboekt. In het restaurant waar we moesten eten was regelmatig e.e.a. op. Je moet zorgen dat je op tijd bent om te eten anders heb je restjes. Zorg er verder voor dat je sneeuwkettingen bij hebt als je hier naar toe gaat en materiaal om de auto uit te graven. Het kan er nogal veel sneeuwen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 4Stefan30-01-2013

Dit was echt eenmalig.

We zijn net 5 dagen terug van Chamrousse. Het uitzicht was mooi vanuit ons appartement en de piste was lekker dichtbij en makkelijk te skien. Voor de rest, veel dingen kapot of incompleet in het appartement en heel vies. Alles zelf moeten poetsen bij aankomst. Wij waren met 6 volwassenen en een baby waarvoor de ruimte echt veel te klein was. Alles op het park is ontzettend duur en weinig voorraad in het winkeltje (Sherpa) over het algemeen vriendelijk personeel op het park, alleen bij de checkout controle schreven ze dat er dingen kapot en vies waren terwijl het er 100X schoner was dan toen wij aankwamen met veel pijn en moeite de borg terug kunnen krijgen daarbij was het appartement helemaal niet schoongemaakt en een uur na ons vertrek stonden de volgende mensen al op de stoep (wij waren nog daar ivm autopech, waarmee we door de anwb super geholpen zijn). Sneeuwkettingen is een must op het park en de voetpaden zijn een ijsbaan. Echt een puinzooi dus nooit meer..

Groetjes Stefan

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Hendrik Jan04-01-2013

Goedkope last minute: dito kwaliteit

Anderhalve week voor vertrek hebben we een weekje skieen met de kerst geboekt. Dat was een goedkope last minute: €1553 voor appartement, skipas (2 volwassenen, 2 kinderen en 1 mini van 4 jaar), 3x skies + schoenen en 4 dagen les voor de kinderen. Dit in de week van de Kerst 2012. Apartement was smerig bij aankomst, maar zo konden we het ook achterlaten,m dus we hebben de einschoonmaak op het begin gedaan. Lampen die stuk waren werden niet gerepareerd. Het 6p (32 - 38 m²) apartement dat wij hadden was wel lekker ruim en we hadden mooi uitzicht. De skipiste was met uitrusting wel een flinke wandeling (400m). Voor de zwarte piste moest ik altijd eerst drie liften op, maar daar kon ik uit mijn dak gaan. Voor de kinderen was het skien in Chamrousse 1700 prima.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8John15-03-2012

Chamrousse

Een hele mooie omlgeving er goede pistes! Liften zijn goed en vriendelijk personeel. Wij hadden een 4 persoonskamer en waren daar mee tevreden. De klachten dat het er niet goed schoongemaakt wordt geldt voor ons niet! was schoon en alles was aanwezig. De apreski mogelijkheden zijn er totaal niet dus houd daar rekening mee. Een leuk en mooie skievakantie gehad!

Gereisd met partner in februari 2012

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras