Camping Municipal Les Georennes

3 reviews over Camping Municipal Les Georennes in het Nederlands

Fijne camping; prachtige locatie

Betty
12-8-2018

Prachtige locatie met geweldig uitzicht. Dorp op loopafstand. Heerlijke camping met vrije plaatsen. Sanitair is krap bemeten maar van uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader!

Prachtig gelegen camping

Hilde Peters
19-9-2017

Camping met mogelijkheden,de gewone tentkampeerder komt op de achtergrond.Slechts 1 douche en 1 toilet open.Er staat op het domein een koepel die je kan huren voor 240 euro per nacht om naar de sterren te kijken.Dat brengt geld in het laatje,die mensen krijgen een koningklijke behandeling.De eigenaar was me al 3 keer voorbijgelopen zonder groet,ik dacht dat hij ook een kampeerder was.Het is een prachtlocatie maar hij weet niks van kamperen af.Waarschijnlijk komen er ooit huisjes op de plek,dat is meer zijn ding.

Heerlijk rustige camping

Judith
5-11-2013

We zijn op deze camping echt helemaal tot rust gekomen. De natuur is prachtig. De beheerder is erg vriendelijk. Het sanitair is niet helemaal nieuw, maar voldoet prima en is schoon. Er is verder op de camping niet veel te beleven, maar als je daar geen behoefte aan hebt, is dat heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Georennes in Champfromier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Georennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Georennes scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.