Appartement Résidence Les Edelweiss

Appartement
Appartement Résidence Les Edelweiss
9,4

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Edelweiss voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Résidence Les Edelweiss in het Nederlands

Basic appartement en toch redelijk compleet...

P. Hoekstra
10-8-2009

Residence Les Edelweiss is een prima uitvalsbasis voor een verblijf in de zomer. Gastvrouw Sabine is echt gastvrij, de accommodaties zelf zijn erg basic ingericht, maar de complete en functionele uitrusting, het zwembadje (4x8 m) en prima restaurant (al komt er in de zomer nauwelijks iemand) maken het wel compleet. Als uitvalsbasis voor enkele berg wandelingen in de Vanoise prima gelegen, maar wat ongunstig tov steden als Annecy, Chambery, Aix les Bains en Bourg St Maurice. Knus vriendelijk bergdorpje en (ook een voordeel!) nauwelijks Nederlanders.

2007

We zijn begin augustus met z'n drietjes een week naar les edelweiss geweest.Het complexje ziet er erg verzorgd uit!Er is een mooi zwembadje bij dat bij slecht weer dicht kan(mooie overkapping)en een klein net speeltuintje voor de kids.We hadden een heel gezellig appartementje,niet groot maar erg sfeervol en met zorg ingericht!In het keukentje zit zelfs een vaatwasser.De eigenaresse is erg vriendelijk.Wij vonden alleen een nadeel dat er beneden de appartementen een restaurant is(waarschijnlijk wel familie van eigenaresse)Waarvan de eigenaren duidelijk te kennen gaven niets met de appartementen te maken te hebben.En dus aan ons het signaal afgaven ook niet op de gasten te wachten van deze appartementen.Ze kwamen erg onsympathiek over.Verder geen overlast gehad van het restaurant,ze hadden weinig klandizie(niet vreemd gezien hun uitstraling)Al met al de omgeving is prachtig,het plaatsje klein maar leuk.De appartementen zijn echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Edelweiss in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.