Camping Municipal Le Canada

Camping Municipal Le Canada

2 reviews over Camping Municipal Le Canada in het Nederlands

Prachtige natuurcamping voor bergsporters.

Age Put
24-9-2010

Camping Le Canada is een prima uitvalsbasis voor bergtochten in de Vanoise. Er is veel ruimte voor de kampeerders op de camping.

Prima camping voor wandelaars.

Edgard
15-4-2010

Het is een spotgoedkope camping maar wel zonder enige voorzieningen.

Buiten het wc/douce gebouw is er een mini aanbod van levensmiddelen en pizza is er ook te krijgen.

Nu de pluspunten:prachtige natuur op de grens van 2000 meter en een perfecte uitvalsbasis voor bergwandelingen.

Let op met een caravan dat de weg ernaartoe heel steil is.

Wij zijn er in het verleden 4x geweest tot de zoon werd geboren,met jonge kinderen is met minder aangezien er biina niets te doen is voor hen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Canada in Champagny en Vanoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Canada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.