Hotel L'Ancolie

7.9Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Champagny en Vanoise

Op vakantie geweest naar L'Ancolie?

7.9Goed

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

8 reviews over Hotel L'Ancolie

• 8Eddy & Mieke02-07-2013

Vriendelijke hoteluitbaters

We zijn zopas terug van dit hotel (juni) Fijne vakantie gehad. Vriendelijke uitbater is heel behulpzaam. Wil je uitstappen of bergwandelingen doen ga maar eerst bij hem eens langs. Je krijgt daar echt goede uitleg en mag gratis wandelkaarten gebruiken. Eten is lekker en verzorgd, alleen zijn de porties niet overdreven groot (zeker na een dag in de bergen). Dranken zijn wel prijzig maar dat is niet alleen in dit hotel het geval maar in de hele streek. Hotel kan wel een opfrissing gebruiken maar daar zijn ze blijkbaar mee bezig. Onze badkamer was volledig vernieuwd. Als je gaat kan ik aanraden om een kamer te nemen met balkon. Je krijgt dan een prachtig uitzicht over de bergen. De achterkant kijkt uit over sparren en een parking door een klein raampje. Algemeen gezien kan ik het hotel zeker aanraden!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Vermeersch-Claeys19-07-2009

wil nog terugkomen,reeds vijf maal geweest

aangename sfeer en vriendelijke uitbaters en personeel

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Jos en Jan Flaton12-07-2009

Mooi gelegen wandelhotel

Waren hier eind juni begin juli 2009. Vriendelijke ontvangst. Eenvoudige kamers wel met prachtig uitzicht (zuidzijde). Vonden het diner in de loop van de week steeds minder worden. Ontbijt prima. Leuke bediening. Heerlijk zwembad met verwarmd water. Sauna moest worden betaald maar stelde niets voor. Kleine bedompte ruimte! Prachtige wandelomgeving. Nadeel was echter dat de gondellift pas in het hoogseizoen opengaat.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Frank07-04-2008

Verbleven 29/03 tot 05/04.Prima prijs/kwaliteitverhouding.Eten (4 gangen menu)en bediening verzorgd en goed.Vanop het balkon van onze kamer mooi zicht op het skigebied van Courchevel.Goed verwarmd skilokaal.+- 70m stappen van skilokaal naar cabinelift.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2008

• 7J. den Ouden10-02-2008

Ontvangst en service van zowel de eigenaar en zijn personeel is prima. De kamers zijn gedateerd en erg klein.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2008

• 7jan11-01-2006

Wij zijn in januari 2006 hier geweest. Dit is een gezellig familiehotel.Maar verwacht er niet teveel luxe van, zowel niet voor wat betreft de kamers als het eten. De prijs/kwaliteitis volgens ons wel redelijk. Het hotel ligt heel dichtbij de cabinelift.Het terugskieen naar het dorp is lastig, de kwaliteit van de pistes is heel gauw slecht. Het dorp ligt ook niet centraal in dit skigebied.

We zaten de eerste nacht op een kamer met alleen 2 kleine dakramen, geen balkon. Benauwd kamertje dus. Gelukkig konden we de volgende dagen naar een iets ruimere familiekamer, met balkon. Het badkamertje is heel klein en heeft een onhandig bad. De eigenaar van het hotel en ook de bediening zijn heel aardig en zeer servicegericht! De kwaliteit van het ontbijt is goed. Het avondeten is redelijk, 4 gangen, de kwaliteit is nl. nogal wisselend. Met name de savoyardse specialiteiten zijn goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006

• 10carmen lendering05-09-2005

wij zijn er met ons gezin heen geweest en het was echt een heerlijke vakantie. alles is perfect geregeld, het eten is zeer luxe en de ligging is ook goed. wij hopen dat onze vrienden volgend jaar met ons mee gaan en er dan net zo van genieten als wij

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in september 2005