Appartement Club Alpina/Les Hauts

Frankrijk, Rhône - Alps, Champagny en Vanoise

7.6Goed

• 9.3Ligging t.o.v. pistes
  • 6.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Club Alpina/Les Hauts voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

14 reviews over Appartement Club Alpina/Les Hauts

• 9nkorteland22-03-2011

Prachtige plek!!!!!

Het is hier echt heel fijn om te verblijven. Heel dicht bij de lift naar boven en ook dicht bij de winkels. Aardige mensen en we hebben in het restaurant gegeten...half pension. Heerlijk ontbijt en 's avonds lekker warm eten. Gezellige inrichting. Appartementen zijn aan de kleine kant maar gezellig en compleet ingericht. Wij hadden met z'n 4 tjes een 7 persoons appartment. Prima te doen. Komen zeker nog terug!!!

Gereisd met partner in maart 2011

• 8ludo engelen10-01-2011

rustig, naar franse normen prima appartement

Wij hadden met 5 volwassenen en 2 baby's een 8 persoons appartement en dit voldeed prima. Zeer vriendelijk personeel en mooi verzorgd restaurant. het kleine welness gedeelte was dik in orde en hebben we dagelijks gebruikt.In het kleine centrum kan je al je inkopen doen zonder dat je een wagen nodig hebt.Wij gaan nog wel een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 6Kris28-01-2009

Niet duur, maar ook geen hoge standaard

Club Alpina heeft een ideale ligging, vlakbij de skilift, maar kamers zijn (te) klein. Je moet dus een oversized appartement nemen wil je een beetje ruimte hebben. Wij nemen steeds een 7-pers voor 4 personen.

Netheid is op z'n Frans en zou inderdaad wat beter mogen. Club Alpina begint ondertussen ook wat verouderingsverschijnselen te vertonen en een beetje vernieuwing van santitair en keuken zou best wel mogen. Wij hebben er verschillende jaren de week van nieuwjaar geweest vanwege de combinatie betaalbaar, dicht aan de lift en een goed restaurant in het gebouw. Dit maakt dat je 's avonds niet de deur uit moet om te gaan eten.

Algemeen, een goede prijs/kwaliteit verhouding maar vermits de prijs niet hoog is moet je ok geen 4-sterren accomodatie verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 6Ingrid05-08-2008

niet voor herhaling vatbaar

zomervakantie 06/2008 , te kleine bergruimte al goed dat we met 2 personen app. vr 6 pers. hadden geboekt. Sanitair ook niet al te groot: WC moesten we de deur op een kier laten, benen tegen deur mijn echtgenoot is maar 1.72m. en had al dit probleem. De oven in de keuken was onbruikbaar zo'n viezigheid, mijn vuilbak is properder==> hadden deze beter verwijdert of vervangen. Onze kamer was juist naast de vuilschuif op de gang, onze eerste dag maakte we al kennis met een kakkerlak, bahkes. In de slaapkamers ligt bruine tapis-plain wat ook al niet te fris overkomt. De grootte slaapkamer !! kon je enkel via ééne zijde in het bed stappen, onze reistas erbij en we konden amper bewegen. Spijtig want de omgeving is fantastisch om een wandelvakatie door te brengen. We gaan zeker nog terug naar de streek, maar hopen op een betere stek. Onthaal was vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8F. Verdijsseldonk18-01-2008

De locatie is fantastisch. Vanuit het appartement uitzicht over Champagny. Een gezellig dorp gelegen aan een grandioos skigebied. Doordat Club Alpina nagenoeg aan de lift/afdaling ligt kan iedereen gaan en komen naar het skigebied wanneer men wil. De service van Club Alpina is erg goed. De apartementen zijn netjes, wel wat krap bemeten en er is weinig kastruimte. Wij gaan altijd met een groep maar zorgen ervoor dat we een apartement boeken voor meer personen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 7Y. Quartel31-12-2007

Het 6 kamerappartement is aan de kleine kant en de kamers zijn gedateerd. Het ligt tegenover de cabinelift en dat is een voordeel.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 7W. Okma16-01-2007

We hadden een 6-kamer appartement met 8 personen. De kamertjes zijn allemaal klein, 2 douches en een bad, passen en meten om in de douche te komen en je handdoek en kleren droog te houden! Appartement is goed/compleet ingericht. Ligging t.o.v. gondel, skipiste en dorpje is ideaal, helaas was de dalafdaling niet begaanbaar. Champagny ligt aan een uiterste punt van het skigebied, dus al skiënd naar Les Arcs is geen optie (op tijd de verbindingsliften pakken).

Van de sauna en hamman kon je gratis een halfuur gebruik van maken, te reserveren op kamernummer. Er is een buitenzwembadje met "overkapping", verwacht daar niet te veel van!

Personeel is heel vriendelijk en welwillend.

Er is een "kinderweide", maar zonder leuke en grappige "beestjes" of babyliftje/loopband en frans-sprekende leraren. Eten op de piste is erg duur en smakeloos!

Nadeel vonden we de enorme reisafstand!

Gereisd in januari 2007

• 8Bart Kroeze16-09-2006

We zijn eind augustus begin september in Club Alpina geweest. Met vier personen in een 8-persoons appartement. Dat is wel zo goed, want de appartementen zijn niet groot. Overigens wel netjes, met keurige keuken met ruim voldoende spullen. Zeer vriendelijk personeel. Bedden niet groot, maar wel goed. Net en goed restaurant met lekkere streekgebonden gerechten. We hadden eigenlijk een 6-persoons appartement geboekt, maar kregen 8-persoons. Wij waren heel tevreden en vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in september 2006

• 9Aniëla03-09-2006

Omdat het 12-persoonsappartement vrij was kregen we dat met 8 personen voor hetzelfde geld. In dit appartement hadden we niet met 12 personen willen verblijven, de ruimte is echt op z'n Frans. Gezellige inrichting, met televisie waarop RTL4 te bekijken was. Erg leuke eigenaar, de kinderen lagen op bed en wij konden beneden in het restaurant eten, met een babyfoon van de eigenaar.

Gereisd in september 2006

• 8joke18-10-2005

zijn in maart 2005 geweest en hebben alweer een boeking gemaakt voor 2006 zoals alle appartementen in frankrijk zijn deze aan de kleine kant, maar dat weet men nu eenmaal. als men met 2p.gaat neem dan een 4p.app. deze appartementen liggen zo gunstig t.o. de liften en het restaurant, sauna, turksbad en bubbelbad bieden zoveel service en gezelligheid (dat is ergens anders in frankrijk ver te zoeken) dat men voor deze prijs een prima acco heeft.

Gereisd in oktober 2005

Appartement Club Alpina/Les Hauts info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• SaunaStoombad / Turks bad