Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix ****

Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix
8,3

Weer vandaag-3°-10°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix in het Nederlands

Ligging OK, ruimte klein

Josha, 19-5-2010

Ligging perfect direct bij het centrum, supermarkt om de hoek, broodjesservice mogelijk tegen betaling. Vraag uitzicht op bergen, anders kijk je op binnenplaats.

Parking is aanwezig maar reserveren en betalen.

Wij hadden 2 slaapkamers en 2 badkamers, de slaapkamers zijn erg klein!

Ook de woonkamer, keuken erg krap. Dus niet met max. aantal personen reserveren.

Mooi ingericht en alles aanwezig, schoonmaaksetje inclusief.

Wifi betalen en borg bedraagt 200 Euro.

Prima accommodatie voor zowel zomer als winter, maar wel prijzig.

Echt met verbazing deden we de deur open van ons 3 ka. open. Echt heel leuk, veel hout tinten, brandschoon,2 slaapkamers, 2 badkamers (1 bad/1 douche), slaapbank en leuk balkon. Wasserette aan de overkant. Aardig personeel. Groot binnenzwembad, sauna, stoombad. Wij hebben niet geskied, maar zijn wel met de skilift geweest: goed geregeld. Zelfs in Mei wordt hier nog geskied (gevorderd). Alles op loop afstand en dit appartement echt aan rader. Geboekt via Touroperator.
      • Ligging t.o.v. pistes7

De appartementen van MGM La Ginabelle zijn comfortabel ingericht met een goede keuken, combimagnetron, tv, etc. Ze zijn niet groot (hoewel de meeste Franse appartementen nog kleiner zijn), waardoor je met b.v. 4 personen eigenlijk een 6 persoons appartement nodig hebt. Het complex is nieuw en erg verzorgd met een mooie lobby, een zwembad met sauna en stoombad en stoombad (allemaal inbegrepen in de prijs). Het appartement ligt in het centrum van Chamonix, en op een paar minuten lopen liggen twee haltes van de skibus. Ideaal voor gezelschappen waarvan een deel gaat skien en een deel wil wandelen.

• Ligging t.o.v. pistes7

Ons inziens beste prijs/kwaliteitverhouding die in Chamonix te vinden is. Blijft heel veel geld, maar voor datzelfde geld heb je ook een afbraakflatje in Chamonix Sud.

Ginabelle is mooi, naar Franse begrippen schoon en luxe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix in Chamonix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pierre & Vacances Premium La Ginabelle in Chamonix scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.