Camping Les Marmottes

Camping Les Marmottes

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Chamonix

Op vakantie geweest naar Les Marmottes?

8.8Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

118 reviews over Camping Les Marmottes

• 2018
    8Boxmeer15-08-2018

Fantastisch uitzicht op prima locatie, ik zeg doen

De locatie is echt supermooi. je hebt prachtig uitzicht op de bergen en het is een goede uitvalsbasis om alles in de omgeving te bezoeken. Het is een erg rustige camping. Wat minder is, zijn de bedden. We hadden een challet... en twee weken op zo'n bed slapen, en zoveel wandelen, daar knap je niet van op. We hebben zelf een tweepersoons luchtbed tussen de lattenbodem en het matras gelegd :) En het is geen camping waar veel te doen is. Het is je thuis, maar je moet er wel op uit om dingen te doen en te zien. En als dat, net als bij ons, je bedoeling is, dan is diteen prima camping, met een fantastisch uitzicht als je wakker wordt en nog wat drinkt voor het slapengaan. Bedden zijn minder, maar verder prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Esther07-08-2018

Fijne camping, TOP

Heerlijke camping om na een actieve dsg tot rust te komen.

Gereisd in augustus 2018

• 8Esther05-08-2018

Fijne camping.

Prachtige rustige camping. Sanitaire was schoon. Uitzicht prachtig. Een klein winkeltje met streekproducten zou fijn zijn, nu moest alles lopend in het dorp gehaald worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jaqueline03-08-2018

Super mooie ligging en uitzicht. Alle faciliteiten zijn snel te bereiken. Een camping waar je de omgeving actief kunt verkennen.

Gereisd in augustus 2018

• 6Anita25-07-2018

Kennismaken met Chamonix

Peachtig gelegen camping met brandschoon sanitair. Aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

7Roel OOMEN14-09-2017

Leuke camping met geweldig uitzicht

Wij verbleven in de pod. Heel erg netjes en een leuke accommodatie. Super uitzicht. De douches vonden wij wat minder maar voor een paar dagen prima te doen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2017

• 8Hans22-07-2017

Rustige nette camping, Behulpzame receptie. Ligging bijzonder mooi met uitzicht op de Mont Blanc. Gemakkelijk vanaf de snelweg te bereiken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2017

• 8Hl10-08-2015

Fantastisch uitzicht

Wij verbleven in een leuk ruim chalet en hadden vanaf de overdekte veranda een geweldig uitzicht op de Mont Blanc (neem een verrekijer mee!) Vrijwel alle kampeerplaatsen hebben een mooi uitzicht. Op de camping waren de meeste gasten wandelaars, waardoor het overdag stil was op de camping. Op de camping is wel een kleine speeltuin voor jonge kinderen, maar verder niet veel vermaak voor oudere kinderen, behalve dan tafeltennis en de wifi! Er komt elke ochtend een bakker langs, maar voor boodschappen moet je naar Les Houches of Chamonix. Vanuit de camping loop je in 5 minuten naar de trein waarvoor je een gratis pas krijgt. Daarmee reis je snel naar Chamonix (heerlijk stadje) en alle vertrekpunten van kabelbanen en wandelingen. Het landschap is prachtig, het wandelen best heftig door de hoogte en de steile soms enge paden. Wij kozen vaak voor een kabelbaan omhoog en dan wandelen naar beneden. Een meerdaagse (gezins-)pas voor de kabelbaan is duur maar ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Martine_S19-08-2013

Goede camping

Bij toeval bij deze camping terecht gekomen. Er is een varieteit aan plekken, van klein tot supergroot. De eigenaar is hulpvaardig maar wel een echte fransman. Het is nog geen 10 minuten lopen naar de gratis trein die je naar chamonix brengt. Wel even het reisschema halen bij de receptie van de camping, want de trein rijdt 1 keer per uur.

Sanitair is eenvoudig maar schoon met altijd warm water. 's morgens komt de bakker op de camping en 's avonds tussen 19:00 en 20:00 gaat de friterie open en kun je friet en pizza halen op de camping.

Vanaf de plek heb je prachtig uitzicht over de omringende bergtoppen en het is er heerlijk rustig, zowel overdag als 's avonds. Voor kinderen is er niet veel extra op de camping, maar je gaat er toch vooral heen voor de prachtige natuur.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Merijn20-08-2009

Super

Camping ligt in Les Bossons. Ongeveer 10 minuten van Chamonix. Het openbaarvervoer was gratis voor toeristen en de opstapplaatsen voor trein en bus naar Chamonix zijn 5 minuten lopen. Dit gratis openbaarvervoer is ook ideaal voor de vele mooie wandeltochten die je hier kunt maken. Zo hoef je niet altijd op de plek terug te komen waar je bent begonnen. Het dorpje Les Bossons zelf is niet veel maar je bent dus binnen een kwartier in Chamonix wat wel erg gezellig is. Kunt er mooie wandeltochten maken. Meteen vanaf de camping. Camping is mooi, en sanitair is schoon. In hoog seizoen stond de camping wel vaak vol.

Gereisd met partner in augustus 2009

Camping Les Marmottes info