Camping Les Deux Glaciers

Tonen op kaart

28 reviews over Camping Les Deux Glaciers

• 2018
    7Conny Janssen04-08-2018

Prima camping met prachtig uitzicht

Bij aankomst op de camping kon de eigenaresse onze reservering en onze aanbetaling niet terug vinden in het systeem.😳 We keken er niet van op gezien de chaos verder op in het kantoor. Eenmaal een plaats, overdonderd door het fenomenale uitzicht vanonder onze luifel. Uitzicht op Aiguille de Midi en rechts de Mont Blanc😍 Het sanitair was wat verouderd en mocht wat mij betreft wat vaker schoon gemaakt worden. Maar over algemeen prima. Elke dag kwam er een bakker op de camping met een ruim assortiment aan brood. Er was een restaurantje en een kleine afhaal op de camping. Zelf geen gebruik van gemaakt, maar het zat er elke avond aardig vol.👌 Op de camping was geen animatie aanwezig. Kinderen vermaakten zich met het kleine stroompje water over de camping(niet hinderlijk overigens) V.a. 23:00 uur was het stil. Heerlijk!!! Genoten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Anneke Miedema05-09-2016

Erg mooi. Prachtig mooi uitzicht. Rustige camping.

Prachtige mooie camping. Rustige camping. Restaurantje op de camping is echt een aanrader. Je kunt daar heerlijk eten. Geweldig uitzicht op de gletsjers. De camping ligt naast de Mont Blanc. Stadje Chamonix ligt ernaast waar je leuk kunt winkelen. Veel sportzaken met bekende merken en tegelijk wel wat aan de dure kant. Je kunt met treintje of kabelbaan naar boven om in de bergen te wandelen. Heel veel mogelijkheden. Op de camping vonden we het sanitair schoon. Iedere dag werd het onderhouden. Onder de receptie heb je een nieuw sanitair. Wel viel ons op dat de eigenaar het moeilijker vond om het sanitair goed schoon te houden met meer gasten. Deze camping is zeker een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Edith29-08-2015

Super uitzicht!

Camping ligt perfect qua uitzicht op de Mont Blanc. De camping zelf is sfeervol door de vele bloemen. Twee sanitairgebouwen (onder de receptie een zeer nette en moderne) die netjes verzorgd en schoongemaakt worden. Douches warm. Kleine restaurantje is goed, met kaasfondue als leuke 'specialiteit'. Op de camping zelf alleen een klein stroompje/beekje voor de kids en een klein speeltuintje. Op 2km een Intermarche in Houches Al met al een perfecte uitvalsbasis voor alles in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7linda23-08-2015

Fantastische omgeving en redelijke camping

De omgeving is fantastisch mooi, als je van wandelen en klimmen houdt dan is dit de perfecte locatie om te verblijven. Voor andere zaken moet je hier niet zijn. De campingeigenaren waren aardig en behulpzaam. Er is geen zwembad. Voor de kinderen hebben ze een speeltoestelletje, tafeltennistafel en het beekje wat over de camping heen loopt die regelmatig gebruikt werd als zwembeekje en koelkast. Wat ons opviel, in deze regio, is dat het schijnbaar erg normaal is om toiletten zonder wc-brillen te hebben. Dit was op de camping ook zo, zowel in het nieuwe als in het oude sanitairgebouw. Het nieuwe gebouw werd redelijk tot goed schoongehouden, het oude gebouw liet te wensen over. De uitzichten vanaf de camping zijn mooi, wel afhankelijk van waar je op de camping zit. Fijn om de gehele dag in de zon en de schaduw te kunnen zitten. Goede prijs-kwaliteit verhouding, veel meer mag je ook niet verwachten voor €21,10 voor 2 personen in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7vanuytrecht27-07-2013

Ach ja !!

Het zonder enige twijfel een mooie camping qua ligging, aan de voet van de Mont Blanc. Het is er vrij rustig. De eiganares is gewoon vriendelijk zonder franjes. Sanitair blijft een zorgenkind evenals een winkel met elementaire producten. De bakker komt elke dag langs op een te vroeg uur. Met een camper kan je het hier wel een paar dagen volhouden, genoeg eten bij hebben en je eigen sanitair gebruiken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 7michelilja05-08-2012

leuke camping

Wij hebben hier 1 week gekampeerd in 2012. Heel mooie plekken met fantastisch uitzicht, elke dag bakker op de camping voor vers brood en smal beekje over de camping. Vanaf camping korte afstand tot lift en wandeling naar Bossons gletsjer en korte afstand tot Chamonix. Ik schrijf deze beoordeling omdat wij en onze kinderen (5 en 7 jaar), itt overige beoordelingen, deze camping wel leuk vonden voor kinderen. Er waren er heel veel en allemaal zaten ze in de beek te knoeien met dammetjes en hielden watergevechten. Sanitair is idd matig en verouderd en de campingmevrouw is niet heel aardig, maar ook niet onaardig.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9marc_vanmierlo28-07-2012

Fraaie camping a/d voet van Mont-Blanc massief

Bijzonder mooi aangelgde camping met zeer "Franse slag" sanitair, beetje jammer. Er is een restaurant en een snackkraampje dus aan eten geen gebrek. Gratis openbaar vervoer wat makelijk is voor uistapjes naar Chamonix en de bergen voor wandelingen etc.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6Florian25-07-2011

redelijk (let op dieven in chamonix!!!)

Paar keer hier geweest, redelijke camping voor uitstapjes om te wandelen. Reden dat ik hier post omdat hier op deze camping in mijn auto is ingebroken in de nacht. Deze stond naast me tent. Je spullen zijn niet veilig in de auto! In de buurt op verschillende campings ingebroken in auto's etc. (Dag vakantiefoto's van een week ^%(^)

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Juud07-04-2011

Super Camping

Wij hebben een week in een mobile home gezeten. Heerlijk je eigen plekje, een eigen "tuintje" en een super uitzicht! Je kijkt zo tegen de top van de mont blanc aan.

Er zit een verwarming in het huisje, wat heerlijk is omdat het 's nachts nogal koud kan zijn.

De camping is echt heel mooi, overal mooie bloemen, speelplekjes en mooi paadjes.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Paul05-10-2010

Prachtig uitzicht op Mont Blanc

Wij hebben deze camping aangedaan onderweg naar Italië. Camping op zich ziet er netjes uit. maar net te weinig elektrische aansluitpunten verspreid zodat je mogelijk 2 snoeren moet uitrollen. Eigenaar was ons zeer behulpzaam toen ons bandje van het neuswiel lek bleek te zijn. Hij is er de volgende dag mee op pad geweest om te laten repareren. Rest van het personeel was een beetje chagrijnig. Vanaf de camping een spectaculair uitzicht op de Mont Blanc en 1km buiten de camping kun je een lift nemen omhoog naar de gletsjer. Het sanitair en douches zijn onder de receptie maar zijn zeer gedateerd en worden slecht schoon gemaakt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2004