Hotel Le Clocher

Hotel Le Clocher

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes4,0

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clocher voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Clocher in het Nederlands

romantisch hotel

Johan van der Kroef
9-10-2012

Het hotel geboekt ivm familiebezoek in de omgeving. Erg knus en gezellig.

Gereisd Met partner in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

oud en klein hotel

m.visscher
25-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

oud en klein hotel. het ruikt er muf, het is erg donker en beneden was het erg rommelig. Kijk uit als je een 4 persoons-kamer boekt,je loopt dan kans op het chalet in de achtertuin. Een veredelde blokhut, wij zouden het een tuinhuisje noemen, zij noemen het een kamer. Er is geen kastruimte, het is superkrap, je kunt je kont niet keren. 's zomers misschien wel aardig, maar niet tijdens je wintersport. Kom je binnen met je natte kleren, sta je bijna in je bed en meteen je hele "kamer" nat. Echt 3 keer niks. Ga er niet heen !!!! Je wordt teleurgesteld !

Gereisd Anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clocher in Chamonix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clocher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.