Hotel Club Med Chamonix Mont-Blanc

16 reviews over Hotel Club Med Chamonix Mont-Blanc

• 2018
    5Olivier20-02-2018

"Club Med" onwaardig

Hotel is NIET aan de piste (aan de groene pannekoekenlift moet je minstens 30" aanschuiven - tot 1 uur-). Je neemt dus elke dag de bus. Skigebied zelf is niet aaneengesloten. Weer de bus op, dus. GO's & Chef du village zijn enkel aanwezig om op het einde van de maand hun loon in ontvangst te kunnen nemen. Geen sfeer, nul ambiance. Geen bediening aan de bar. GM's zijn hier een noodzakelijk kwaad. Alles gebeurt hier strikt volgens de regeltjes, het boekje. "Club-Med = Vacantie zonder zorgen" geldt niet voor de GM's : die mogen hun problemen zelf oplossen (en voor alles bijbetalen). Eten ondermaats (koude hamburgers, zure pizza's): wij zijn zelfs buiten het hotel gaan eten. Gelukkig wordt deze CM gesloten dit jaar. Wij zouden er alvast nooit zijn teruggekeerd.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

7mia verschueren25-02-2017

perfekte ligging van het hotel

Het hotel is nostalgisch, geen grote luxe in de kamers. Maar de ligging is perfekt ! Op loopafstand van het centrum en vertrekpunt voor wandelingen, kabelbanen, treinen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Jan Peeters16-04-2014

Prima hotel voor wintersport

Ervaren Club Med & Club Robinson reiziger, vond dit een prima club voor een week wintersporten. Het hotel ligt aan een groene piste, als je boven bent kun je makkelijk door naar grote hoogte. Mooi skigebied boven, niet groot maar dmv de liften kun je ver komen. Hotelkamers zijn humor en blauw/rood/wit geschilderd, maar schoon en netjes. Voldoet prima. Hotel zelf is vrij donker, maar dat past wel bij de wintersport. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Babyclub prima (wel de onzinnige vraag gehad of ons kind van 14 maanden frans of engels sprak....). Je loopt vanuit het hotel zo Chamonix in, is ook leuk om even te winkelen of te borrelen. Prima service voor skies en schoenen, handige kelder om dit steeds op te bergen. Kortom: prima club voor een weekje wintersport.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 3Vanlandeghem-Priem22-07-2011

Nooit meer!

Véél mooier beschreven dan het is! 1e middag bij aankomst moet bijbetalen voor all in en was niet te eten vb(koude pizza, zure spaghettisaus, enz...) om uit te spuwen, enkel s morgens was het nog te doen. Op de kamer was de bedpoot stuk en t water kon niet weg uit de lavabo (superkleine badkamer) Voor ons kindje van 2 was er daar niets te beleven. We zagen enkel een ouder publiek die daar zat te kaarten en in de bergen ging rondtrekken... Zijn dan ook 2 dagen vroeger terug naar huis gekomen! Jammer van onze centjes :-(

Gereisd met partner in juli 2011

• 8marieke28-09-2010

met kleine kinderen in de zomer geen aanrader

prima hotel, mooie ligging, wel een beetje muf. Eten goed, in de nazomer in ieder geval niet op kleine kinderen gericht,. weinig te doen voor kleine kinderen, klein zwembad dat alleen buiten is, geen speelplek binnen, een voetbalveld buiten en een tuin maar daar durf je kleintjes niet alleen te laten. Supermooie omgeving mooi uitzicht op de mont blanc vanuit het terras van het restaurant. wij hadden twe kamers met een tussenduwer en vondne die ruim en verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 9Paul19-06-2010

Prima skivakantie + goede opvang voor de kleintjes

Prima skivakantie gehad, onze zoon van 1,5 jaar werd erg professioneel opgevangen. Hadden we een beter gevoel van dan de kinderopvang thuis. Eten is altijd top en zeer veel keus uit een divers aanbod. Skipistes direct te bereiken. Ook bussen voor hotel richting andere pistes. Super services en prima vakantiesfeer in een nette omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9claudiakkooijman20-10-2009

Heel mooi hotel met goede service

Heerlijk hotel. Heel groot, maar toch gezellig en sfeervol. Hotel beschikt over veel faciliteiten zoals; zwembad, sauna en beuty faciliteiten, bar, buffet restaurant, steengril/raclette restaurant waar wel van te voren voor gereserveerd moet worden, een mooie grote ski kelder met kluisjes om je ski's en schoenen te stallen. Erg leuke animatie, skilessen zijn inbegrepen en ski pas ook. Je bent voor dit bedrag dus echt helemaal klaar. Mooie kamers, genoeg kastruimte alleen de badkamers zijn erg klein. Hotel is direct aan de piste gelegen. 's middags na het skien apres ski in de bar met wat lekkers. Centrum van Chamonix op loop afstand en is ook erg groot in vergelijking met andere skioorden. Personeel super aardig en spreken bijna alle talen van de wereld! Geen last van kinderen gehad maar wij zijn dan ook niet in de vakantie periode gegaan wat echt scheelt, ook met drukte op de pistes. Al met al een super vakantie gehad en is echt aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 8wim01-08-2009

Lekker eten

1 week gelogeerd in dit hotel. Het eten is zeer lekker. Fijn zwembad met sauna. Kamers zijn zeer klein. De hotelgasten & animatie zijn overwegend frans. Enig minpunt is dat je wel aan tafel moet zitten met andere hotel gasten. Tafels van 8 personen. Hotel gasten zijn overwegend fransen dus iedere avond en middag frans spreken aan tafel. Dit begint op termijn wel te vervelen omdat de gesprekken altijd gaan over : van welk land of streek kom je, enz...... De annimatie is echter overwegend frans. Er was een karaoke avond en na twee uur had ik nog geen enkel herkenbaar liedje gehoord. Overwegend franse chansons. De annimatie en shows hebben niet het niveau van andere clubs zoals magic life. Kortom prijs kwaliteit is dit hotel ok

Gereisd met partner in juli 2008

• 6Franky Baetens13-04-2009

Veel babygekrijs en geen sfeer

Mooi gebouw en geslaagde renovatie, Totaal geen sfeer, onverschilige GO's en Chef de vIllage Bovendien veel ouders met krijsende baby's (Baby Club aanwezig...)

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Henk 28-03-2009

Waar voor ons geld!

Voor ons de eerste maal Club Med.Het is een mooi hotel met centrale ligging in Chamonix. Eten en drank zijn formidabel (Ricard, Martini,Porto,huiswijnen,Grimbergen,kreeft, oesters, filet pur,...).Ook zijn de skilessen (inbegrepen in de all-in) van een professioneel niveau.Enig minpuntje: alles kan wat beter gepoetst worden...Wij komen hier nog graag eens terug. Henk,Ria,Bernard en Marie-Anne

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2009