Camping Capfun Le Grand Lierne

Camping Capfun Le Grand Lierne
7,1

Omschrijving
Camping Le Grand Lierne Capfun is een echte kindercamping met enthousiaste animatie. De glijbanen in het zwembad zijn favoriet bij de kinderen. Wel kan het druk zijn bij het zwembad, maar meestal is er een plekje te vinden. De staanplaatsen bieden genoeg ruimte. Een aanrader is waterval Chute de la Druise en ook het stadje Crest is de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Grand Lierne voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuke camping. Stonden met de caravan aan het randje.. Het avondprogramma hoorde je wel maar was voor ons niet storend.. Het sanitair was wel aan een vervanging toe... wel handig dat er een wasmachine en droger waren om toch het overtollige was weg te werken. Zwembad was druk stoeltjes waren er voldoende maar te weinig voor het aantal mensen maar dat krijg je al gauw in een hoogseizoen. Jammer dat onze dochter (3) niet aan het animatie programma mee kon doen.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

257 reviews over Camping Capfun Le Grand Lierne in het Nederlands

Een prima camping.

elvis,
13-8-2018

Het is een camping met een gezellige sfeer en een enthousiast animatieteam. We hadden een prima plek voor onze tent. Het sanitair is redelijk. Het zwembad is leuk en op een half uur rijden heb je de rivier de Drome met prachtige plekjes. Een echte aanrader is de waterval Chute de Druise.

Wat plussen en minnen..

HBeelen,
13-8-2018

Ligging in prachtige omgeving. Zwembad en glijbanen zijn leuk maar veel te klein voor het aantal mensen dat op de camping verblijft. Erg weinig schaduwplekken. Ook de speeltuin is klein. Stacaravans kunnen wat onderhoud gebruiken. Erg vriendelijk personeel.

Geweldig

Jill,
23-7-2018

Wij vonden het een super leuke camping. Animatie team, geweldig. Jammer dat de Nederlandse Ben zich flink bezeerd had waardoor hij uitviel en dus alles in het Frans was. Maar de belle en het beest show snapte we toch wel,super mooi en de schuimparty was ook heel erg leuk. De kinderen begonnen te stralen als ze de muziek van de minidisco hoorde en waren grote fan van caranboelle. De speeltuin was heel erg leuk en het zwembad ook,super gave glijbanen. Vond het wel veels te druk in het zwembad. We hadden dit jaar voor het eerst een tent ipv een mobile home. En dit was verrassend goed bevallen. Hele leuke stijl tent, gezellig een grote koelkast en boxsprings erin. En zat ook een houte vlonder bij. Super leuk. Verder deed het personeel echt hun best en werdt er meerder malen per dag wc papier bijgevuld. Hoe er echter met de gasten mee om werd gegaan. Te goor, daar kan de camping niks aan doen.

Prima vakantie gehad!

Carmen,
21-7-2018

Prima camping met leuk zwembad, mooie ruime plaatsen, maar wel wat (te) druk op de centrale plaatsen (zwembad, podium en sportterrein), maar fijne vakantie gehad. Het animatieteam is erg enthousiast, ik vond t wel wat jammer dat het publiek tijdens het avondprogramma niet ook in het Nederlands werd aangesproken. Mooie omgeving, het is heerlijk vertoeven op een strandje aan de Drome, een ook een kano-tocht op de Drome is een aanrader!

Super leuke compacte camping!

Familie Hermsen,
18-11-2017

Hartelijk ontvangen door de gastheer van touroperator. We hadden een leuke plek tussen andere tenten en zaten redelijk centraal. Onze dochter van 8 kon fantastisch uit de voeten gezien het zwembad, speeltuin op 1 minuut loopafstand. Eigenlijk was alles binnen de 1 a 2 minuten loopafstand. De camping is middelgroot en het zwembad was erg leuk voor onze kinderen. Wel druk, maar meestal wel gewoon een plekje om te zitten. Glijbanen waren geweldig.

S'middags en sávonds volop activiteiten die de kinderen beide leuk vonden.

Sanitair was niet altijd mega schoon, maar daar kijken we altijd een beetje doorheen, gezien het al heel snel weer vies ''lijkt'' als er mensen met zandvoeten overheen lopen.

We hebben ook genoten van de omgeving. Stukje rijden en we zaten al bij de waterval Chute de la Druise. Ook is Crest een leuk stadje en daar zitten ook veel beekjes, stukjes rivier waar je lekker kunt zwemmen.

We hebben een super vakantie gehad!

Nooit meer

B,
8-9-2017

Via een touroperator een ingerichte tent gehuurd. Dat moet je dus niet doen op deze camping. Erg veel overlast van Franse jongeren tot echt diep in de nacht, 3 uur was geen uitzondering. Er werden tenten vernield, spullen gestolen, echt belachelijk voor een 4 sterren camping. Geklaagd bij de camping, maar er werd nauwelijks wat aan gedaan. Uiteindelijk touroperator zelf ingeschakeld en toen kwam camping in beweging en werd een andere bewaker ingeschakeld. Als je in een stacaravan zit heb je er waarschijnlijk minder last van. Verder voldoende activiteiten op de camping. Actief animatieteam. Zwembad is te klein en deels verouderd. Kids waren enthousiast over de glijbanen. Sanitair is niet erg schoon en verouderd. Omgeving is prachtig, het weer was heerlijk. Maar deze camping is echt niet de luxe 4sterren familiecamping die ze zeggen te zijn. Voor ons nooit meer!

Aanrader

Roger kompier,
8-9-2017

Accommodatie was prima. Niks mis mee. Zelfs hadden we een tv erin wat we niet geboekt hadden. 1 dag regen gehad dat was minder dan kun je weinig oo de camping . De annimatie was heel leuk en zelfs in het Nederlands. Receptie werkte ook een Nederlandse meid. Zwembaden waren prima met paar leuke glijbanen en genoeg stoelen en ligbedden.

Avondprogramma was ook prima . Al met al een prima camping. In de buurt mooie bezienswaardigheden met een prachtige waterval tussen mooie bergen .

Aanrader dus.

Of wij ooit terug gaan daar gaan we nog overdenken

Cor van Mouwerik,
7-9-2017

Het zwembad was zeer koud.

Er was nergens schaduw in het zwembad.

Animatie was goed

Eten was goed .

Ligging is goed.

Caravans zijn zeer simpel geen koffiezet apparaat geen waterkoker geen fluit ketel .(armoedig).

Heel leuk!

Bente,
3-9-2017

Echt een leuke camping!

Leuk zwembad en een hele leuke en mooie locatie.

Het zwembad was heel schoon. Het water was ontzettend helder! Genoeg plek om te liggen naast het zwembad, ook een aantal schaduwplekken.

Heel fijn dat er verschillende zwembaden waren en leuke glijbanen.

Wij hadden een hele mooie Mobilehome van capfun. Ook heel netjes. En goede bedden.

Het ene deel van de camping was mooier dan het andere deel. Maar zeker niet lelijk. Genoeg licht langs het pad s'avonds.

De shows en activiteiten waren heel leuk. Heel veel activiteiten voor jong en oud.

Er is op deze camping nooit niks te doen.

Een minpuntje is dat de shows soms laat beginnen en de muziek soms best hard is.

Maar als er iets is staat het team altijd voor je klaar. Er staat bij de receptie ook een Nederlands meisje die je goed helpt.

Het team was enthousiast de ene wat meer dan de ander. Puntje bij paaltje dit was een top vakantie!

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Grand Lierne in Chabeuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Grand Lierne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.