Camping Capfun Le Grand Lierne

Frankrijk, Rhône - Alps, Chabeuil

6.9Voldoende

• 6.3Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Grand Lierne voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Le Grand Lierne Capfun is een echte kindercamping met enthousiaste animatie. De glijbanen in het zwembad zijn favoriet bij de kinderen. Wel kan het druk zijn bij het zwembad, maar meestal is er een plekje te vinden. De staanplaatsen bieden genoeg ruimte. Een aanrader is waterval Chute de la Druise en ook het stadje Crest is de moeite waard!

295 reviews over Camping Capfun Le Grand Lierne

• 2019
    7Mirjam06-10-2019

Voor 1 keer oke.

Voldoende vertier op de camping, animatie programma prima met in de avond leuke show's.
    Veel speelgelegenheden voor de kinderen. Sanitair moet echt vele malen beter ook in zwembad. Douches en toiletten op gehele camping oud en niet schoon. Het grootste gedeelte van de camping is ingericht met sta caravans, overige met campingplaatsen. Deze laatste zijn ruim en hebben voldoende schaduw. Bij de receptie spreekt men goed Engels en zijn vriendelijk. Winkeltje ook prima voor kleine boodschappen. Het zwembad personeel zou zeker met zoveel Nederlandse gasten de Engelse taal bijgebracht moeten worden. Zo kan misschien voorkomen worden dat de Nederlandse jongeren onterecht zonder waarschuwingen uit het zwembad gestuurd worden, wat wij nogal eens hebben gezien. De communicatie is dan slecht. In de omgeving is weinig te zien. Wij missen leuke dorpjes/stadjes. Voor 1 keer oke, maar niet voor herhaling vatbaar.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 7Dominique28-09-2019

Drukke camping maar wel genoten

Het is een hele leuke camping, de kinderen hebben zich heel goed vermaakt en hebben volop genoten. Animatie was goed. Zelf vonden we de camping toch wel iets te druk. Maar we hebben echt een hele goede fijne vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Vermeulen04-09-2019

Leuke camping met veel vertier

We wilden een camping met veel vertier. Dat is hier zeker en het niveau is hoog met leuke shows. Het zwembad is erg leuk al is het nergens dieper dan 150. Op drukke dagen heb je zeker wel een stoel maar een bedje duurt soms even. De animatie stopt altijd 23 uur maar is soms wel hard. Gelukkig hadden wij een rustige plek gevraagd. Er is overal veel schaduw door bomen. Soms even moeilijk om een plek in te komen door bomen. De aanrijdweg is alleen vol op topdagen en bepaalde tijden. Dus maar paar keer per week eventjes. Er is voldoende te doen in de omgeving. Karten, lasergamen, boomklauteren, wandelen, leuke dorpjes zoals Valence en Crest (toren!), Palais Ideal. Alleen het sanitair werd slecht schoon gehouden. Het was net te doen. Douches zijn fijn en WCpapier is er ook. Wasmachines heerlijk ruim. Huisjes staan niet te dicht op elkaar. Houd je van levendigheid (en ben je beetje fkexibel) dan is dit een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Nicole16-08-2019

Voor ons een super vakantie!

Van 29-7 t/m 16-8 hier geweest. Ik kan zeggen dat we het super hebben gehad. De animatie was veel en leuk ondanks dat het in het Frans was. De vuurshow was favoriet. In Valance deden wij boodschappen bij Aldi en LeClerc. Goed te doen qua prijzen. Aanraders zijn het Kasteel in Crest, Watervallen in Chute de Druise, Skilift/piste in Col de Rousset (1505 meter hoogte) en rijden in de bergen (haarspeldbochten). De camping is goed. Sanitair wat verouderd maar vond ik persoonlijk niet een ramp. Iedere dag VERS en veel brood. Winkeltje open van 8-14 & 16.30-19.30. Receptie ook. Maar wij troffen iemand en die gaf ons al onze plek (vouwwagen) om 12.00u. Zwembad ook super. Animatie duurt tot laat (23.00u) maar vond ik niet vervelend. Je hoort het wel maar als het 30 tot 38 graden is lig je toch niet voor 22.00u in je bed. Sport en spel is er ook voor iedereen. Echt fijn! Kortom: super vakantie voor ons. Ivm de ligging van de camping veel rijden

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 6Elze v d linden16-08-2019

Centerparcs gevoel , niet onze camping

Ik kreeg er het centerparcs gevoel bij, we hadden voor een week geboekt maar na 5 dagen hadden we het wel gezien.. alles wat er te doen is moet je een uur of langer voor in de auto.. Het animatie team is top 👌 We vonden er in de wijde omtrek maar weinig te beleven en niet echt een mooie omgeving.. voor ons niet weer en veel te duur , geef ons maar de Ardeche De w c “ s te laag en te weinig , de douches waren top Te veel Nederlanders

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8P10-07-2019

Super vakantie

Wij verbleven in een Fiji 2, deze was super netjes! Leuke zwembaden met glijbanen. Personeel deed hun best om Engels te spreken. In juni was het erg rustig (behalve in de weekende) er waren weinig Nederlanders. Genoeg supermarkten in de buurt (lidl met bakkerij). In de buurt zijn verschillende leuke dorpjes om heen te gaan. Op de camping zijn genoeg eetgelegenheden, in juni beperkt open. Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Simone van der Linden07-07-2019

Waardeloze, gore camping met een mooi zwembad.

Wij waren hier 1 dag op doorreis met onze 3 pubers. De receptie was erg dramatisch, erg lang moeten wachten. De toegangswegen waren heel krap, er stonden veel auto’s her en der geparkeerd zodat we met de caravan nauwelijks onze plek konden bereiken. Uiteindelijk met de mover het laatste stuk moeten doen, omdat de bocht met een aangekoppelde caravan niet te halen was door alle auto’s. Even lekker douchen na zo’n dag was er ook niet bij. Een zeer oud, kapot en vies sanitair gebouw. Dan douche je nog liever niet. Het positieve van deze camping was het mooie zwembad en leuke speeltuin voor jonge kinderen. Wat ons betreft is het deze dure prijs zeker niet waard.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Jan30-06-2019

Leuk, maar te druk. Franstalig!

Vriendelijk personeel, goede, propere bungalow. Vooral een camping gericht naar het franstalige publiek. Schriftelijke communicatie is duidelijk in het nederlands. Animatie en receptie is enkel frans, zelfs geen engels. Zeer leuk zwembad maar veek te druk voor onze kinderen (7-8j). Onveilig door de drukte. Prachtige glijbanen maar wel 10min in een rij aanschuiven vooraleer ze erop konden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Laura15-01-2019

Super vakantie gehad!

Super vakantie gehad! Wij zaten helemaal vooraan met onze vouwwagen, best handig. Sanitair werd goed schoon gehouden, wel verouderd maar alles werkte naar behoren. Animatie was erg leuk, vooral de schuimparty en de musicals. Wel was alles in het Frans maar daar hebben we geen last van gehad. Zwembad leuk met veel glijbanen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5A.L Vriens05-01-2019

ondanks leuke vakantie, komen wij hier nooit meer

wij waren met onze eigen caravan, stonden vooraan op de camping heel centraal naast de speeltuin en bij terras en dicht bij het zwembad. fijn zwembad heel leuk voor de kinderen maar wat echt enorm tegen viel was het sanitair gebouw.. enorm verouderd wat op zich niet erg is maar als het dan ook nog echt smerig is en slecht word schoongemaakt valt me dat toch heel erg tegen. na een aantal keer door te hebben gegeven bij de receptie dat de toiletten erg vies zijn na de avond en dan na de ochtend schoonmaak nog steeds hetzelfde er bij ligt er niets aan veranderd, vind ik dan erg jammer. ondanks dat toch wel een leuke vakantie gehad maar voor mij deze camping niet weer.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair