Reviews over Chabeuil

Voor kids ouder dan 4 een prima leuke camping.

Smeets,
    8-11-2018

Leuke camping. Stonden met de caravan aan het randje.. Het avondprogramma hoorde je wel maar was voor ons niet storend.. Het sanitair was wel aan een vervanging toe... wel handig dat er een wasmachine en droger waren om toch het overtollige was weg te werken. Zwembad was druk stoeltjes waren er voldoende maar te weinig voor het aantal mensen maar dat krijg je al gauw in een hoogseizoen. Jammer dat onze dochter (3) niet aan het animatie programma mee kon doen.

Een prima camping.

elvis,
    13-8-2018

Het is een camping met een gezellige sfeer en een enthousiast animatieteam. We hadden een prima plek voor onze tent. Het sanitair is redelijk. Het zwembad is leuk en op een half uur rijden heb je de rivier de Drome met prachtige plekjes. Een echte aanrader is de waterval Chute de Druise.

Geweldig

Jill,
    23-7-2018

Wij vonden het een super leuke camping. Animatie team, geweldig. Jammer dat de Nederlandse Ben zich flink bezeerd had waardoor hij uitviel en dus alles in het Frans was. Maar de belle en het beest show snapte we toch wel,super mooi en de schuimparty was ook heel erg leuk. De kinderen begonnen te stralen als ze de muziek van de minidisco hoorde en waren grote fan van caranboelle. De speeltuin was heel erg leuk en het zwembad ook,super gave glijbanen. Vond het wel veels te druk in het zwembad. We hadden dit jaar voor het eerst een tent ipv een mobile home. En dit was verrassend goed bevallen. Hele leuke stijl tent, gezellig een grote koelkast en boxsprings erin. En zat ook een houte vlonder bij. Super leuk. Verder deed het personeel echt hun best en werdt er meerder malen per dag wc papier bijgevuld. Hoe er echter met de gasten mee om werd gegaan. Te goor, daar kan de camping niks aan doen.

Prima vakantie gehad!

Carmen,
    21-7-2018

Prima camping met leuk zwembad, mooie ruime plaatsen, maar wel wat (te) druk op de centrale plaatsen (zwembad, podium en sportterrein), maar fijne vakantie gehad. Het animatieteam is erg enthousiast, ik vond t wel wat jammer dat het publiek tijdens het avondprogramma niet ook in het Nederlands werd aangesproken. Mooie omgeving, het is heerlijk vertoeven op een strandje aan de Drome, een ook een kano-tocht op de Drome is een aanrader!

Super leuke compacte camping!

Familie Hermsen,
    18-11-2017

Hartelijk ontvangen door de gastheer van touroperator. We hadden een leuke plek tussen andere tenten en zaten redelijk centraal. Onze dochter van 8 kon fantastisch uit de voeten gezien het zwembad, speeltuin op 1 minuut loopafstand. Eigenlijk was alles binnen de 1 a 2 minuten loopafstand. De camping is middelgroot en het zwembad was erg leuk voor onze kinderen. Wel druk, maar meestal wel gewoon een plekje om te zitten. Glijbanen waren geweldig.

S'middags en sávonds volop activiteiten die de kinderen beide leuk vonden.

Sanitair was niet altijd mega schoon, maar daar kijken we altijd een beetje doorheen, gezien het al heel snel weer vies ''lijkt'' als er mensen met zandvoeten overheen lopen.

We hebben ook genoten van de omgeving. Stukje rijden en we zaten al bij de waterval Chute de la Druise. Ook is Crest een leuk stadje en daar zitten ook veel beekjes, stukjes rivier waar je lekker kunt zwemmen.

We hebben een super vakantie gehad!

Chabeuil scoort een 6,6 uit 10, op basis van 39 reviews