Chalet Col de La Madeleine

1 review over Chalet Col de La Madeleine in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

Erik Oostdijk
2-2-2014

Heerlijke rustige, mooi glooiende pistes. Accomodatie prima. Uitstekende bedden en Nederlandse kabel TV !

Gereisd Met partner in januari 2014

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Col de La Madeleine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Col de La Madeleine in Celliers-Dessus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Col de La Madeleine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.