Camping Mazet Plage

8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Casteljau (Ardeche)

8Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

73 reviews over Camping Mazet Plage

• 2019
    9Lotte08-06-2019

Geweldig

Het is super leuk en gezellig ook is er een prachtige rivier en er is voor de natuurlief hebbers veel te zien want je ziet de vissen gewoon in het water zwemmen!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Miranda Ottervanger18-08-2015

Fijne camping, mooie ligging, niet massaal

Wij vinden het een hele fijne camping. Niet te groot, niet massaal. De staplaatsen zijn ruim genoeg voor een grote tent. Er zit een leuk strandje (wel veel onkruid helaas) bij de rivier. (waterschoentjes mee) Daarnaast heeft de camping sinds dit jaar ook een zwembad. Wij vonden dit een mooie aanvulling op de camping.

Het restaurant vonden wij in zijn oude vorm leuker en gezelliger. Als het mooi weer is hebben ze een heerlijk terras aan de rivier (of aan het zwembad) De kaart is (zeer) klein, maar wat ze serveren is wel goed. Prijs wel wat aan de hoge(re) kant

Op de camping is een klein winkeltje bij de receptie dat de hele dag open is. 's Ochtends verse (stok)broodjes en verder wat simpele basisbehoeften

Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Het enige dat ik hieraan niet goed geregeld vond was het legen van de prullenbakjes in de toiletten, dit werd niet dagelijks gedaan en dat vind ik een slechte zaak. Toiletten, douches en afwasgelegenheid waren zelf wel verder prima schoon

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7rene28-07-2015

Jammer van de veranderingen op de camping

Wijk komen al heel wat jaren met veel plezier op deze camping. Vooral omdat het zeer mooi gelegen is aan de rivier met geweldige zwem mogelijkheden. Een aantal jaren geleden werden er steeds meer kampeerplaatsen opgeofferd voor mobile homes (sta caravans) wat de sfeer niet ten goede komt. Dit jaar een volkomen onnodig nieuw zwembad gebouwd wat voor ons totaal geen meerwaarde heeft. Pluspunten 2015 is dat de bescheiden winkel nu de hele dag open is. Minpunten 2015 de zeer grote prijsverhoging wat veel oudgedienden hebben doen besluiten om een andere camping te gaan zoeken. Kortom: Het blijf een mooie camping met eenvoudig sanitair (wel schoon) en zeer mooie natuur. Ondanks de prijsverhoging zullen we wel eens terug komen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Sofie26-07-2015

Niet meer de sfeer van een paar jaar geleden.

Vaak op deze camping geweest. Er was altijd een beetje rommelige, maar vriendelijke sfeer. Nu is de sfeer heel zakelijk en commercieel: de prijzen zijn behoorlijk hoog (zeker in verhouding tot andere campings in de buurt), de ligging is en blijft prachtig, het nieuwe zwembad voegt naar mijn mening (en naar de mening van vele andere vaste bezoekers) niets toe, want de camping ligt al aan een heel makkelijk toegankelijk rivierstrand, met geweldige zwemmogelijkheden, het nieuwe restaurant is modernistisch en zonder enige sfeer ingericht. De kaart van het restaurant is ondertussen heel erg beperkt, de vroeger zo beroemde pizza's zijn niet echt lekker meer. Kortom, niet alle verandering is een verbetering. Ik snakte terug naar de gezellige sfeer van weleer. De - behoorlijke - prijsverhoging is ook niet te rechtvaardigen door het laten aanleggen va een zwembad op amper 50 m. afstand van een geweldige rivier. Jammer, maar ik ben bang dat het de laatste keer was dat ik hier kwam kamperen.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2015

• 9Bart Koenraad24-07-2015

Blijft een heerlijke plek!

Mijn laatste keer was 23 jaar geleden, nu met de familie naar Mazet plage! We hadden dit keer een mobile home gehuurd. En vrienden van ons verbleven er met de tent. Nieuw voor dit jaar zijn het zwembad en het volledig vernieuwde restaurant en receptie/winkel. Het is hier heerlijk toeven, kinderen vermaken zich de hele dag in het water. Na 23:00 is het stil! Bij de tenten zal het iets later zijn maar iig prima! Goed restaurant, pizza's zijn niet meer zo enorm groot, maar nog steeds van goede kwaliteit!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Ingrid20-08-2012

Gaan we zeker terug naartoe.

Rustig gelegen, vlak aan de rivier waar gezwommen kan worden en de kinderen van de rots kunnen springen. 2keer per week was er een dansavond met dj. Onze dochters vonden dat super. Het is er heel mooi natuur. Leuk voor wandelingen. De pizza's op de camping zijn zeer lekker. Het enige dat we spijtig vonden is dat er geen bareel is die omlaag gedaan wordt voor de nacht met als gevolg dat er heel de nacht auto's op de camping binnen en buiten rijden. Om te winkelen voor etenswaren moet men wel 15 km rijden. Maar algemeen zeker een aanrader. De 6 ampère is wat weinig, daar kan men best rekening mee houden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 4Hoogvelt08-08-2010

Dit nooit meer!

s'nachts erg onrustig en luidruchtig! Wij hebben hier in de zomer van 2010 twee weken gestaan met 2 families. Het enige pluspunt wat ik over deze camping kan zeggen is dat het ontzettend mooi ligt aan de rivier de Shazuzac. Verder is het helaas geen camping waar je voor je rust naar toe moet gaan. s'nachts veel geluiddsoverlast van rondhangende jeugd die zich rond de tenten ophielden. Ook is er geen slagboom danwel controle op de camping waardoor tot diep in de nacht gewoon auto's over de camping rijden. Heb hier een aantal keer mijn beklag over gedaan maar werd door het management van de camping niet echt seriues genomen. De prijzen van de pizza's zijn helemaal schandalig 14 euro voor een pizza! Verderop bij camping la vignasse kun je wel gezellig eten en voor een redelijke prijs een pizza bestellen. jammer maar wij komen hier zeker niet meer terug.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Chanah Ungar26-07-2008

Geweldig!!

Al sinds 25 jaar de favoriete kampeerplek van ons gezin!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 7J.D.Ladru16-12-2007

Het is een prima camping om te vertoeven.De beste plaatsen zijn in de buurt van het water.De leiding is erg bereidwillig,als er wat is. Het kan er soms behoorlijk heet worden,maar je staat er voor 80% onder de bomen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in december 2007

• 0bart11-08-2007

Wij verbleven nog niet op deze camping,maar ik ben er al wel dikwijls gaan eten in het restaurant. Ik durf zeggen dat ze daar de beste en grootste pizza's maken van gans de Ardeche,ook de wijn is een aanrader!!!!

Gereisd met familie in juli 2007

Camping Mazet Plage info