Appartement Lou Castel

FrankrijkRhône - AlpsCasteljau (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Lou Castel voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

0Tonen op kaart

6 Reviews over Lou Castel

• 3SEILLIER01-08-2011

"spartiate"

Le site est grandiose et l'Ardèche est vraiment notre département de prédilection ; aussi avec 3 petits enfants, le village club est le système de vacances approprié. Mais le logement est petit, chambre des enfants non ventilés et quasi aveugle, pas de cache-prises pour la protection des enfants, pas de vaisselle adaptée non plus (verres à pieds uniquement !!!), une seule et petite poêle pour une famille de 5, c'est un peu juste !!! Toilettes malodorantes. De plus, on nous demande de faire le ménage avant de partir mais pas de serpillère à disposition ni de produit ménager, ni d'éponge, donc achat supplémentaire... Pour 50 euros, un service de ménage est possible mais le logement doit être rendu quasi aussi propre que si vous faisiez le ménage vous-même !!! Tout cela ne nous contrarierait pas si le prix n'était pas aussi exorbitant !!! Pour 2500 euros les 15 jours, sans repas, on s'attend à mieux !!!

• 9Carmen Hendriks30-08-2009

Fantastische plek

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in dit vakantiepark. Het park ligt in het Bois de Paiolive, een prachtig natuurgebied waar mooie wandel- en fietsroutes zijn uitgezet. De rivier de Chassezac is via een wandelpad binnen 10 minuten te bereiken. Hier kan je zwemmen, van een rots springen, zonnen enz. Natuurlijk kan je ook bij het zwembad blijven liggen. Fietsen in de omgeving is ook een aanrader, je moet wel van een beetje klimmen houden. Wel je eigen fietsen meenemen (er is geen fietsverhuur). Supermarkt en bakker zijn in Les Vans (10 minuten met de auto). De vakantiehuizen zijn netjes en praktisch ingericht. Alleen een tv ontbreekt. Wij waren een van de weinige Nederlandse gasten (verder alleen maar Franse gezinnetjes), maar dat vonden wij helemaal niet erg. Lekker rustig.

• 7Pablo06-07-2009

Dit nooit meer

Alleen heen gaan als je de Franse taal volledig beheerst, de medewerkers kunnen je anders niet te woord staan of lopen gewoon weg als je in een andere taal begint. De ligging is erg afgelegen, de eerste supermarkt ligt op kleine 15 minuten autorijden via een slingerweg. Totaal niet internationaal georienteerd. Na 10 jaar vakanties in Frankrijk, nooit eerder meegemaakt.

• 5Jacqueline05-08-2008

Wat een enorme tegenvaller, niet boeken!

Wij waren het andere aanwezige Nederlandse gezin... Deze locatie kan maar beter exclusief Frans blijven omdat er (op één meisje bij de receptie na) niemand te vinden is die Engels spreekt. Wij kunnen ons wel redden in het Frans, maar de clubs zijn voor Nederlandse kinderen niet leuk. Het zwembad is prachtig en in de omgeving is veel te doen maar daar hoef je niet voor naar Lou Castel. Het appartement was erg klein met mini-balkon en goedkope plastic stoeltjes. Tot op de draad versleten beddengoed maar dan wel weer een vaatwasser(!) Voor ruim 1200 euro mag je meer verwachten. Absoluut sfeerloze appartementen.

• 7Gert Visscher03-08-2008

Leuk, rustig maar zeer Frans gericht

Appartementen rondom het kasteeltje. Vers stokbrood en croissants elke morgen (vooraf bestellen) op te halen in kasteel. Geen echt restaurant, meer snacks. Mooi zwembad. Er wordt veel gedaan met animatie, echter alles alleen in het Frans. Zeer Frans gericht (95% Frans, 2 gezinnen Nederlands). Personeel kan bijna geen woord engels. Appartement niet groot. Indien boven, dan zeer klein balkonnetje. Veel te doen in de buurt: Kano, Zwemmen in rivier, adventure tocht (aanrader!), mooie oude dorpjes en schitterende wandelingen op loop afstand. Stadje Les Van met restaurants en grote super U op 6km (10 min). Auto's niet toegestaan. parkeerplaats buiten park (lopen met karretjes voor bagage). Hierdoor zeer rustig. Park benaming is Belambra Clubs, hieronder is dit ook via wegwijzers te vinden

• 6Peter de Mann10-07-2008

Dit nooit meer

Gewoon niet naar toe gaan. Het is verschrikkelijk saai, onvriendelijk personeel en bij aankomst wilde we eigenlijk gelijk terug naar Nederland. Het is trouwens zeer slecht aangegeven, en heel erg lastig te vinden. Het complex kent verschillende namen, maar met VVF-Vacance Belambra kom je het verst. Maar geen zorgen het kost u alsnog een paar uur om het het te vinden. Wij kregen bij aankomst het gevoel dat er in iedergeval nog nooit iemand van een reisbureau ooit een bezoek heeft afgelegd anders adverteer je hier niet mee. Foto's op de site zijn mooier dan het in werkelijk is. Er is geen vers brood etc beschikbaar op het ressort, hiervoor moet je elke dag naar Ruoms (14 km) verder op. Kortom niet heen gaan en lekker iets anders in de ardeche opzoeken. De maan is gezelliger en leuker.

Appartement Lou Castel info

Veilig betalen met