Camping La Rouveyrolle

6.5Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Casteljau (Ardeche)

6.5Voldoende

• 9.3Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

51 reviews over Camping La Rouveyrolle

• 9Pin10-08-2013

Genoten!!

Wij zijn vandaag weer aangekomen in nl en wij hebben heerlijk genoten. Niet al te grote camping met voornamelijk fransen. Persooneel waren allemaal zeer vriendelijk..heerlijk zwembad. En de rivier op loopafstand die zeer afwisselend was met kleine stroomversnellingen, diep en ondiepe delen. Van de rotsen afspringen. Vissen. Drukke gedeeltes en rustige plekjes. We hadden een mobile home voor 4 pers. Met airco. Een aanrader voor jong en oud.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 3katleen de brouwere16-08-2012

te mijden als je van rust houdt

we kregen de slechtse plaats van de camping toegewezen voor onze tent , vlak tegenover de straat en afvalcontainers, en die meermaals 's nachts geledigd werd met bijhorend lawaai van o.a. brekend glas. Elke avond heel veel lawaai van karaoke, en café. Na sluitingstijd van het café jongeren die vrolijk gitaar spelen en lawaai maken vlak voor onze tent tot laat in de nacht ( 2 uur). Al jarenlang strijkt er in de zomer wekelijks (!) een monstertruckshow neer op het terrein vlak naast de camping (op 10 m van onze tent)! Dus een aanraders voor liefhebbers van monstertrucks, vreselijk voor wie niet houdt van oorverdovend lawaai en uitlaatgassen. Onze bezorgheid hierover voor de kindjes werd afgewimpeld, en de personen aan de receptie 'begrepen' ons probleem maar hadden geen bevoegdheid om een oplossing te bieden. Ze schoven de zwartepiet door naar de verantwoordelijke van de camping, die we nooit zagen en die blijkbaar telefonisch ook niet bereikbaar was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8c_pierik20-08-2011

leuke kleine camping

camping buiten de grote drukte van de ardeche, ideaal voor kleine kinderen met het spelen in de rivier,en het zwembad in het verleden een enkele stacaravan helaas de laatste jaren steeds meer stacaravans, prima restaurant aanwezig , wel nog een echte franse camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 1995

• 9peter en ria, met tiener22-08-2010

Fantastische camping

Wij waren op aanraden van vrienden die er reeds geweest waren naar daar afgezakt. Het was één van de mooiste, zoniet beste camping die wij de afgelopen drie jaar hadden bezocht. Camping is niet al te groot, zo'n 100 plaatsen (mobilhomes, tenten en caravans). Wij logeerden in een mobilhome die volledig aan onze behoeften voldeed. Alle mobilhomes hebben mooi terras en parasol. Kraaknet zwembad, open van 10u. tot 22u., elke dag. Aan de overkant van de camping ligt de rivier de Chassezac, waar volop aan waterrecreatie kan gedaan worden (pootje baden, vissen, zwemmen, van de rotsen springen..... kortom, je voelt je terug 20 jaar). Wij hebben ook deelgenomen aan de afvaart van de Chassezac per kano, wat zeer goed georganiseerd werd vanaf de camping. Je wordt netjes naar de startplaats gebracht, je roeit een 9-tal km de rivier af en dan wordt je vlot teruggebracht naar de camping. Een hele leuke belevenis, in ieder geval. Temperaturen terplaatse rond 30gr. Keren er zeker terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8ariane Ouwehand09-08-2010

schitterende omgeving

Heerlijke camping wat uit 75% Fransen, 20% Belgen en 5% Nederlanders bestond, wat een verademing. Het zwembad is heerlijk verwarmd, meer dan groot genoeg voor de camping, en in juli en aug. tot 22.00 open. Onze kinderen 11,12 jaar hebben zich prima vermaakt. Bijna elke avond was er op het terras wel wat te doen, disco, karaoke, bingo enz. Qua geluid zeker niet storend en alles netjes om 24.00 afgelopen. Eigenaresse spreekt behoorlijk Engels en de dames,heren bij de bar/terras ook. Op 5 min. loopafstand de rivier de Chassezac die de 1ste week wel 28 graden was, daarna iets minder maar nog steeds erg comfortabel. Caravan was qua prijs iets te duur voor de staat van onderhoud maar je zit wel in de Ardeche. Op 20 automin afstand zit Vallon Pont 'd Arc en wemelt het weer van de Nederlands toeristen, maar wel leuk om te kijken. Op 10 automin. afstand een adventurepark met een kabelbaan van 500 meter over de Chassezac. Moeilijkheidsgraad behoorlijk en dus leuk voor de oudere jeugd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Fred27-04-2005

Mooie camping aan de rivier. Mooi niet al te groot zwembad. Veel (verhuur)sta-caravans.

Aanvullende zaken op de camping - bar - pizza - ijsjes - zijn duur, zelfs voor Franse begrippen.

Gereisd in april 2005

Camping La Rouveyrolle info