Vakantiehuis Bon Toul

9Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Casteljau (Ardeche)

Op vakantie geweest naar Bon Toul?

9Fenomenaal

• 8.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Bon Toul

• 9Henk Kornet18-05-2017

Super vakantiehuis in zeer mooie rustige omgeving

Zeer ruim opgezet huis en voorzien van alle gemakken. In de ruime tuin verschillende zithoeken waardoor je altijd in de zon kunt zitten. Je kunt er mooie wandelroutes starten en er zijn verschillende leuke dorpjes in de buurt met restaurants en de supermarkt. Zeer mooie omgeving om tot rust te komen of om actief aan buitenactiviteiten te doen ( wandelen, wandklimmen en kanoën ) Tijdens ons bezoek deed vooral de nachtegaal zijn uiterste best in de avondschemering.

In het dorpje Casteljau heb je een campingwinkel en een pizza /Bar hier kun je 's ochtends vers brood halen. ( lekkere wandeling berg af en op )

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Jacques Rensing20-05-2015

Prachtige villa

Zeer fraai gelegen villa. Prachtig uitzicht en veel ruimte rondom het huis beschikbaar op verschillende niveau's. Door gebruik te maken van de verschillende zitjes konden we lekker met de zon “meedraaien”. Fijne wandelingen gemaakt o.a. naar de rivier Chassezac. Je loopt n.l vanachter het huis zo het bos in. Bij de rivier zijn diverse terrassen van verschillend campings. De inrichting van de villa is luxe en heeft zeer compleet inventaris. De slaapkamers zijn lekker groot en hebben uitstekende bedden. Castejau ligt centraal voor leuke uitstapjes naar bekende attracties (Vallon Pont D’Arc, Ruoms). Heerlijk gegeten in sfeervolle restaurants in de omgeving. Graag gaan we hier nogmaals naar toe.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Peter13-05-2015

Heerlijk vertoeven

Wij hebben bijzonder genoten van ons verblijf in dit fraaie vakantiehuis dat van alle gemakken voorzien is. Alle Nederlandse TV-zenders (voor ons niet zo belangrijk) en goed werkend wifi. Inventaris ruim boven het gemiddelde, ook boeken en dvd's (+ speler) zijn beschikbaar. Centraal gelegen voor uitstapjes naar alle bekende plaatsjes en toeristische trekpleisters. Ook mooie wandelingen gemaakt, o.a. naar de rivier de Chassezac met strandjes en campings met leuke terrasjes/restaurantjes en handige (camping)winkels, o.a. voor vers brood. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Vakantiehuis Bon Toul info