Camping Bel Air

Camping Bel Air
9,6

1 review over Camping Bel Air in het Nederlands

Stacaravans waren goed opgesteld. Niet dicht op elkaar. Restaurant kan je lekker eten. Het is maar 5 min. lopen naar de rivier. Prachtige activiteiten in de omgeving zoals canyoning, raften, klimmen. Pont d'Arc is ongeveer 20 min. rijden van de camping (erg druk in het hoogseizoen).

Eigenaren zelf spreken geen Engels gelukkig was John (zoon van de eigenaren) die vloeiend Engels spreekt. Wij hadden informatie nodig voor bijvoorbeeld canyoning en John nam voor ons zonder probleem de moeite om naar de organisatie te bellen om voor ons informatie in te winnen.

Stacaravan was super, ruim en schoon (type diamond) zag er nog nieuw uit.

Het is een camping met veel Fransozen dat was voor ons geen probleem.

Animatie is natuurlijk gericht op de Fransen maar omdat er veel rondom de camping te doen is door de rivier missen onze kinderen (zijn 12 en 9 jaar) de animatie niet of omdat er geen Nederlandse kinderen er zijn.

Er zijn leuke dorpjes in de omgeving. Je moet er rekening mee houden dat een hele grote supermarkt ongeveer een kwartier rijden is.

Voor de rest hebben wij hier een fantastische vakantie gehad. Wij waren hier van 22-07-2017 tm 29-07-2017.

Oh ja je bent verplicht om met een strakke zwembroek te zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bel Air in Casteljau (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.