Casteljau (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Casteljau (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Casteljau (Ardeche)

schitterende plek!

barbara,
    27-7-2018

Prachtige plek! Rust en fraaie natuur, in een wijndomein. In de omgeving schitterende wandelingen, leuke dorpjes, lekker eten, marktjes en wijnproeverijen. En 's avonds wijn van eigen domaine. Nooit zo'n mooie sterrenhemel gezien als hier.

Ideaal voor natuurliefhebbers en rustzoekers.

Camping met eigen sanitairblokje en veel schaduw.

Lijkt mij minder voor kinderen: geen animatie en zwembad. Wel onder begeleiding de rivier beneden bij de camping met stenenstrandje.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zwem,vissen,snorkelen.leven als god in frankrijk.

Maxim Unkel,
    17-4-2018

Het is er altijd warm bijna alle plekken staan in de schaduw,het fijne vinden wij je hebt er alles , maar ook veel rust.

zwemmen snorkelen op zoek naar de bijzondere vissen zoals forel,karper,meerval, baars ,snoek

op de camping ernaast nog geen 500 meter heb je 1 x in de week disco tot 0.00 uur

op les blaches kan je ook heel goed eten .

of met een canoe de rivier de chassezac afzakken, zij brengen je naar begin en jij roeit terug naar de camping.

dus voor mij en mijn kinderen ideaal .

als je langs de rivier stroom opwaarts loopt kan je door een enorme grot lopen.met heel mooi uitzicht over de rivier

aan de overzijde kan je op gladde stenen liggen met een handdoek maar de meeste mensen hebben stretcher op de keien kant staan.

vergeet geen waterschoenen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping!!

Anna,
    17-9-2017

Eigenlijk wil ik helemaal geen reclame maken voor deze camping. Niet omdat ik de camping niet fijn vind, niet omdat de eigenaar c.s. niet aardig zijn. Integendeel. Ik hoop alleen dat het hier altijd zo rustig blijft als de afgelopen zomer. Hoewel vrijwel alle plaatsen bezet waren, was het er heerlijk rustig. Een geweldige omgeving, prachtige standplaatsen, vrijwel helemaal in de schaduw, en last but not least: elke standplaats een eigen sanitair blok. Wat een luxe!! Terwijl het toch een camping is, met vrijwel allemaal kampeerders met tenten! De rivier is vlakbij, een klein strandje, heerlijk rustig, een iets drukker strandje ook op loopafstand. Geen bar, geen restaurant, en geen winkeltje, maar ook 'geen probleem'. In de directe omgeving is voldoende te eten en drinken, en voor feestvierders genoeg te doen. Kortom, Le Pousadou is een klein paradijsje voor rustzoekers in een toch populaire omgeving. Een aanrader, maar alsjeblieft, vertel het niet door...........

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping we komen hier al jaren met veel plezier

Serajah EDENBURG,
    5-9-2017

Geweldige camping we komen hier al jaren met veel plezier

Gereisd anders in september 2017

Fantastische kleine camping met zorgzame eigenaren

Fam. Reker,
    8-8-2017

Stacaravans waren goed opgesteld. Niet dicht op elkaar. Restaurant kan je lekker eten. Het is maar 5 min. lopen naar de rivier. Prachtige activiteiten in de omgeving zoals canyoning, raften, klimmen. Pont d'Arc is ongeveer 20 min. rijden van de camping (erg druk in het hoogseizoen).

Eigenaren zelf spreken geen Engels gelukkig was John (zoon van de eigenaren) die vloeiend Engels spreekt. Wij hadden informatie nodig voor bijvoorbeeld canyoning en John nam voor ons zonder probleem de moeite om naar de organisatie te bellen om voor ons informatie in te winnen.

Stacaravan was super, ruim en schoon (type diamond) zag er nog nieuw uit.

Het is een camping met veel Fransozen dat was voor ons geen probleem.

Animatie is natuurlijk gericht op de Fransen maar omdat er veel rondom de camping te doen is door de rivier missen onze kinderen (zijn 12 en 9 jaar) de animatie niet of omdat er geen Nederlandse kinderen er zijn.

Er zijn leuke dorpjes in de omgeving. Je moet er rekening mee houden dat een hele grote supermarkt ongeveer een kwartier rijden is.

Voor de rest hebben wij hier een fantastische vakantie gehad. Wij waren hier van 22-07-2017 tm 29-07-2017.

Oh ja je bent verplicht om met een strakke zwembroek te zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Casteljau (Ardeche) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 48 reviews