Camping Les Ephelides

9 reviews over Camping Les Ephelides in het Nederlands

Fijne camping, prachtige omgeving

B.C.
28-7-2018

Prima camping. Bezocht met gezin met oudere kinderen. Voor hen goed zwembad en naast de camping veel sportmogelijkheden. Ook rotsklimmen, canyoning, paardrijden en tennis dichtbij. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Diverse interessante Romeinse stadjes in de buurt. Camping zelf klein, rustig, naast dorpje. Af en toe afhaaleten. Leuke mix van nationaliteiten en leeftijden. Eenvoudig maar schoon sanitair. Meestal koelde het s nachts af. Overdag goed warm.

Verrassende camping met aangenaam zwembad

Willem
27-9-2016

Uitstekende ontvangst, camping was eind augustus matig bezet en dat werd in de daaropvolgende periode nog minder. Kleine camping waar rust heerst. Prima zwembad.

Het vlakbij gelegen stadje/dorp Buis les Baronnies (ca. 1 km.) heeft voldoende voorzieningen qua horeca en boodschappen.

Door de ligging (Mont Ventoux) is het aantal fietsers bovengemiddeld.

Sanitaire voorzieningen worden prima schoongehouden. Wel heb ik twijfel of het aantal wc's en douches bij volledige bezetting van de camping voldoende is.

Leuke camping!

Anke-Steven
11-2-2015

We hebben ons goed geamuseerd op deze camping. Onze kinderen konden vrij rond lopen, omdat de camping heel overzichtelijk is. De omgeving is prachtig.

Eén van de fijnste campings ooit

fam. Wit
17-3-2014

Komen hier steeds terug. Vanwege voorzieningen maar vooral de gezellige en rustige sfeer. Kleine camping, schoon sanitair, mooi zwembadje, riviertje, ruime plaatsen, prachtige rustige ligging, 's ochtends biologisch brood en vier keer per week afhaaleten (telkens wat anders). Vlak bij dorpje Buis, 10 minuten via rustig weggetje. In het dorpje alles wat je nodig hebt, leuke markt en heerlijk eten (dagmenu blauwe parasols!). Prachtige omgeving. Historische stadjes, fietsen en wandelen, zwemparadijs op half uurtje en lekkere wijnen en olijfolie. Sfeer is erg prettig. Iedereen is er 'gewoon', zonder poespas, zonder geschreeuw, zonder heftige regels maar met respect voor elkaar. Met allerlei nationaliteiten. Half 11, 11 uur stil en sterren kijken. De kinderen spelen, en de camping is dusdanig veilig dat ze hun eigen weg vinden. Er is geen animatie. En er is geen wifie, dat vind je op terrasjes in het dorp. Camping is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 12.

aangename plek waar je tot rust koimt

exmud
17-9-2013

de camping is "rust" en straalt rust uit, zalig gewoon.

uitbater geeft fantastische wandel- en MTB tips.

veel info ter beschikking aan de receptie.

kortom, een aanrader voor diegene die geen boodschap heeft aan animatie en andere gekke shows

Rustig

Marc
22-1-2013

Een rustige camping. Er is een mooi zwembad, niet speciaal. Ook zijn er een paar speeltoestellen en een pingpong-tafel. Niet heel veel, maar er zijn wel heel grote plekken, en eigenlijk is de camping perfect. Niet te druk, niet te rustig en lekker (soms iets te) warm. Mooie camping!

Gezellige camping

Anke Opsomer
19-8-2012

Heel mooie, gezellige camping waar een prettig sfeertje heerst. Wij waren er met onze 2 kinderen van 5 en 7 jaar. Het was aangenaam dat ze zelf al de camping konden verkennen. Het zwembad is zalig! Hij hebben hier een heel leuke vakantie gehad!

Gezellige kleine ( en rustige! ) camping

Eddy Dictus
14-10-2011

Wij gaan reeds 17 jaar kamperen In Buis bij Bernard en Christine.Eerst met de kinderen , nu onder ons beiden.Les Ephelides is een kleine , verzorgde camping -goed sanitair , een mooi (niet te groot) zwembad en mooie ruime plaatsen. Ook in juli is het een uitstekende plaats als je rust zoekt. Verder is de streek uitermate geschikt voor wielertoeristen en wandelfanaten.Mont Ventoux ligt op een 20 tal km. Vanuit Buis zijn diverse uitstappen mogelijk. ( Vaison La Romaine , Avignon...) De camping ligt een kilometer buiten het dorp waar diverse goede - en goedkope -eetgelegenheden zijn.

"Fijne camping"

Ludo
20-6-2009

Mooi gelegen rustige camping. Vriendelijk onthaal. Documentatie en uitleg over de omgeving uitgebreid aanwezig.(verblijf juni 2009)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ephelides in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ephelides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.