Hotel Les Arcades Le Lion D'or

Kleine hotelsWeer vandaag17°3°
Hotel Les Arcades Le Lion D'or
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Arcades Le Lion D'or voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Les Arcades Le Lion D'or in het Nederlands

Zakelijk

een aanrader

theo bos
6-8-2011

prima hotel, we hebben er genoten van de rust vriendelijk personeel en leuk stadje, en voor franse begrippen een goed ontbijt. een aanrader!

heerlijk rustige binnentuin

Henk
7-6-2011

Dit hotel ligt midden in het dorp Buis les barronies niet ver van de schitterende stad vaison la romaine. In deze werkelijk uniek mooie omgeving is het lekker bijkomen in dit gezellige hotel. Warm eten kun je er niet maar het ontbijt is super. De eigenaar bakt z'n eigen broodjes en dus verser kan niet. geen nee te koop wat dat betreft. De kamers zijn niet echt luxe maar prima, wel een beetje gehorig maar het pand is ook behoorlijk oud. de binnentuin is uniek, lekker rustig met zwembad, sauna en jacuzzi. de kamers zijn schoon en de bedden liggen goed. Let op er is geen lift en de receptie is op de 1e verdieping. Het hotel wordt veel gebruikt door racefiets liefhebbers die daar over de bergen kunnen scheuren. De mont ventoux is bijna vanaf het hotel te zien maar zeker als je net buiten het dorpje bent. die berg ligt er dan ook maar een paar km vandaan. Kortom een heerlijk hoteltje met leuke sfeer.'s avonds is er in het hotel niks te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Arcades Le Lion D'or in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Arcades Le Lion D'or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.