Camping Le Moulin De Cost

9 reviews over Camping Le Moulin De Cost in het Nederlands

Geweldige dagen gehad

Renske Timmers
7-9-2017

Heerlijk gekampeerd aan de rivier, buiten seizoen, dus rustig. Dit was de zevende keer, wij vallen voor de charmes van de natuur, het dorp, de vrijheid en de rust en vinden dan de staat van het sanitair niet de eerste prioriteit. De eigenaren waren zeer vriendelijk tegen ons, heerlijke capucino. Deze mensen laten je volledig met rust en maken zich niet druk om waar je auto of tent geplaatst is. Der rivier doorgewaad en het pad de berg op gelopen, prachtig! Reeën gezien, olijfboomgaard en fruitboomgaarden. Vlakbij Molans de gorge de Toulerence door de rivier gelopen, prachtig.

Gereisd Met partner in september 2017

Niet doen, afzetters

jan
3-9-2015

We hadden een mobile home voor een zeer forse prijs gehuurd. Vies, niet goed onderhouden, krakkemikkig. Gastheer en personeel is brutaal, onbehouwen en niet klantvriendelijk. Administratie (boekingen) is een grote bende. WIfi- een ramp. We komen hier never nooit meer, eigenaren investeren echt niets en melken de camping simpelweg uit. Sanitairgebouw is een aanfluiting, kapotte ruiten etc. . De doorsnee Hollander zal wellicht voor de omgeving (rivier) vallen, maar wij kijken liever ergens anders. Mooie campings genoeg in de buurt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke sfeervolle eenvoudige camping aan rivier

pesi
5-8-2015

Camping Le Moulin De Cost is een niet al te grote camping aan een riviertje. Er heerst een goede sfeer en er komen voornamelijk bezoekers met tenten. Zwembad wordt heel goed onderhouden. Restaurant is top! Wifi bij receptie. Super om je boek te lezen met je stoel in het heldere riviertje om af en toe een koel dompelbad te nemen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig maar niet gastvrij

Conny
26-7-2015

Als gast word je niet echt gezien of behandeld . Sanitair is zeer slecht en maar redelijk schoon. Twijfel over de hygiënische staat van het zwembad. De plek en de omgeving is fantastisch en de prijzen ook. Desondanks de kritische opmerkingen troffen wij daar mensen die met regelmaat terug kwamen op deze camping. Dit komt denk ik omdat je vrij bent, je vrij staat in de natuur en het er super rustig is. Ook wij willen terug en nemen de mindere kanten dan voor lief denk ik.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede sfeervolle camping

marijke schuilenburg
31-8-2013

Geweldeige tijd gehad op deze echte Franse camping. Hier sta je tenminste niet tussenrijen Nederlanders die klagen over een toiletgebouw. Sanitair is verouderd, maar wordt wel twee keer per dag goed schoongemaakt. Mooie plekken met veel schaduw en 's avond lekker eten onder een tweehonderd jaar oude reuze plantaan. Zelf fles wijn tappen aan de bar voor 3 euro, wat wil je nog meer. Wij zijn tijdens een storm met onweer netjes door de familie geevacueerd en opgevangen, de camping was na noodweer in mum van tijd opgeruimd. Harde werkers, prima sfeer! We komen nog een keer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Mooie plek, rustig, maar niet goedkoop

Julius
7-8-2013

Wij hebben 3 dagen op deze camping gestaan en hebben genoten. Het sanitair is inderdaad "Frans", ofwel krakkemikkig en verouderd, maar het douchewater was warm en het was behoorlijk schoon.

De camping ligt goed ten opzichte van Vaison-La-Romaine, de Mont Ventoux en andere trips. Het ligt uit de drukte, maar wel binnen afzienbare tijd van leuke stadjes. Er zijn geen disco, bezopen jongeren, drukke weg, etc. Lekker rustig dus.

Je moet een beetje geluk hebben met de campingplaats. Wij hadden de mazzel dat we op een kleine plek (13 euro pppn) aan de rivier en in de schaduw stonden wat echt goed toeven is. Wij hadden waarschijnlijk de enige kleine plek aan de rivier (21 bis). Een grote plek is inderdaad erg duur met 26 euro. Grote plekken zijn wel echt groot, maar kleine plekken kunnen wel erg klein zijn.

• Personeel vonden wij vriendelijk.
  • Voor kleinere kinderen lijkt het leuk. Er zijn er een hoop en ze zien er gelukkig uit, zeker in het zwembad.
Gereisd Met partner in augustus 2013

Melkkoetje

gti
10-8-2012

We hadden telefonisch gereserveerd,maar bij aankomst wist men nergens van.We hebben uiteindelijk uit een paar opties de minst onaantrekkelijke vlakbij het beekje en met enige schaduw gekozen.Onze tent paste er net op en we konden in een klein hoekje zitten. en dat voor 27 euro.Niet echt een prijspakker. Het bleek niet eens een officiële plaats te zijn.We kregen ook geen bonnetje, dus goed voor de zwarte pot. Er worden nog wel meer van dit soort plekken verhuurd, met als gevolg dat het slecht onderhouden sanitair ontoereikend is. je moet dus goed uitkienen wanneer je gaat douchen. Het meest merkwaardig was het ontbreken van warm water voor de afwas. Niemand spreekt engels, het personeel werkt hard en is vriendelijk, maar de chef zelf zit het liefst bierdrinkend op het terras. De indruk ontstaat dat hij liever geen nederlanders te gast heeft. De keuken viel tegen en vonden wij zeker niet goed geprijsd. Eigenaar wil voornamelijk geld eruit halen en zo min mogelijk investeren.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige plek, smerig sanitair

loeipr
2-9-2011

Deze camping is prachtig gelegen aan een ondiep snelstromend beekje, waar de kinderen zich prima vermaken met oa het bouwen van dammen. Het sanitair is het smerigste wat ik heb meegemaakt,er hangt een briefje in vier talen oa Nederlands, met het verzoek het toilet achter te laten als thuis. Waarschijnlijk zijn ze daarna nooit meer in dit gebouwtje geweest. Honderden dooie beestjes bij de wasbakken, smerige potten en om schoon te blijven kun je de douches beter vermijden. Neem liever een duik in het zwembad! De eigenaren spreken geen woord over de grens en doen hier geen moeite voor. Een pre is wel, dat ze alle geduld hebben met ons gebrekkige Frans en het niet verbeteren of er lacherig over doen. Er is één ding waarin ze uitblinken; koken! Wat hebben we heerlijk gegeten, voor relatief weinig geld. Verrassend klaargemaakte groenten en salades, die zelfs het prima bereide vlees en vis deden verbleken. Als ze ook meer aandacht zouden besteden aan hun sanitair, zou dit een paradijsje zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

nooit meer

H.beckers
16-8-2011

Met de ligging en de omgeving van de camping is niks mis mee, de omgeving is zelfs fantastisch. En dan is het jammer dat er niet meer uit deze camping gehaald wordt. Het sanitair is schoon ,maar erg verouderd en bij de dames zijn er veel te weinig wastafels. Ook is het altijd maar afwachten of je warm water hebt . Met dit alles valt best wel te leven, maar dat kun je niet zeggen van de eigenaren Wat een onvriendelijke en ongastvrije personen. Ook de administratie is van voor de oorlog. We hadden met drie stellen 3 plaatsen besproken via internet. Daar stond dat een plaats voor 2 personen 13 euro kost .Nu blijkt dat ze daar 2 tarieven hanteren, nml 24 euro voor een grote plaats.Wij kregen ongevraagd en onwetend een grote plaats.Toen wij er een paar dagen later achter kwamen en verhaal gingen halen bij "mevrouw" kregen we de wind van voren. Wat dachten we wel niet om haar tegen te spreken. Van het een kwam het ander en het werd zelfs zo erg dat we meteen de camping moesten verlaten.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin De Cost in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin De Cost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.