Tijdelijk €25 aanbetaling

La Serenade

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Serenade voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 5 reviews

9.3FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over La Serenade

• 10Erik & Rita17-09-2020

Schitterend !

Enkele schitterende dagen bij Sabine en Werner : warm onthaal, kamers perfect in orde, zalig zwembad in een mooie tuin (ideale afkoeling na een warme wandeldag). Rust en kalmte zijn troef. 's Morgens uitgebreid ontbijt (keuze te over). 's Avonds moesten we gewoon maar de voetjes onder tafel schuiven voor een overheerlijk diner. (aperitief - voorgerecht - hoofdgerecht - dessert - indien gewenst ook aangepaste wijnen). Een absolute aanrader. We komen zeker terug !

• 9liliane smouts01-08-2014

Kleinschalig, huiselijk en leuk

Bed en Breakfast : La Sérenade in Buis les Baronnies is mooi gelegen. Wij hadden een kamer met een aparte badkamer wat toch wel een aanrader is. Zeer goed onthaal. Huiselijke sfeer. je kreeg er een goed gevoel bij. Ruim ontbijt .Eten was zeker in orde. Er was ook mogelijkheid om met 2 te eten aan een aparte tafel. Dit is een pluspunt. Er kan ook aan 1 lange tafel gegeten worden. je hebt dus de keuze. Goede documentatie ook wat betreft fietstochten.

• 8Marie-Jeanne Martens31-07-2013

Een plekje onder de zon

La Serenade ligt rustig gelegen maar toch dicht bij een mooi stadje Buis Les Baronnies waar voor ieder wat wils is. Voor gastvrouw Sabine is niet te veel of te zwaar, ze staat altijd klaar voor haar gasten. Elke dag een lekker ontbijt met telkens iets verrassends. 's Avonds kan je genieten van een gastronomisch ontbijt met een wijntje van de streek, dit is niet verplicht. Het gaat er zeer familiaal aan toe en in de mooie, reusachtige tuin met zwembad kom je volledig tot rust.

• 10fam. Jansen11-09-2012

Zalig genieten!

Sabine en Werner hebben ons heel goed ontvangen en verwend tijdens onze vakantie. Ook de kinderen voelden zich thuis en hebben de tijd van hun leven gehad.

• 10marnix_laureys15-08-2012

Het Paradijs

Werner & Sabine bedankt dat we mochten genieten van jullie warme familiale gastvrijheid we zullen de rijkelijke gastronomische maaltijden van Werner missen , Sabine met jouw ontwapende glimlach zal je nog veel mensen bekoren en van La Serenade een echt warm nest maken voor mensen die echt willen genieten , ons kan je hopelijk volgend jaar terug verwachten ;-)

Bed & Breakfast La Serenade info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Quartier de la Savoillane 1375 (D147), 26170