Camping La Fontaine d'Hannibal

3 reviews over Camping La Fontaine d'Hannibal in het Nederlands

het Paradijs!

Aart en Emmy
28-5-2014

Op aanraden van een Duits echtpaar kwamen wij hier terecht.

Toen ik naar huis belde om te vertellen over onze omzwervingen en op hun vraag waar we dan nu waren, kon ik naar waarheid antwoorden:"In het paradijs". Wat een pracht, bloeiende kersenbomen, waar we onbeperkt van mochten plukken, aan een kleine rivier en gelegen in een dal tussen de bergen. Het was er rustig, het zwemwater was wel fris, maar het weer was prachtig, net zoals de omgeving.

Overdag heerlijk weer en 's avonds op tijd afgekoeld, zodat we heerlijk sliepen. Buis-les-Baronies heeft een leuke markt en erg leuke en goede restaurantjes, bovendien is het zitten op een terrasje ook erg leuk.

Bij het binnenkomen van het dorp vonden we een flinke supermarkt , Voor een paar kleine boodschapjes konden we net over de brug terecht bij een kleine kruidenier en dat maakt het allemaal zo leuk. De mensen willen ook best praten, maar beginnen niet gauw zelf.

Wij gaan dit jaar weer naar les Fontaines d'Hannibal!

Gereisd met partner in juni 2013

Camping dicht bij dorp

Paul
13-6-2012

Site van de camping ziet er gelikter uit dan de camping feitelijk is. Entree doet slordig aan. Toiletgebouw is keurig en niet zoals gewoonlijk voorzien van wandjes maar betegelde vaste wanden. Alles bij elkaar in één ruimte. Wat ik in alle jaren dat ik kampeer nog niet eerder ben tegengekomen is dat er geen chemisch toilet aanwezig is, waardoor je je afvaltank in een gewoon toilet moet legen en niet kan omspoelen. Ook voor campers is er geen watertappunt of afstortplaats. De camping is niet al te groot en er zijn wat stacaravans/chalets en een paar huurtenten. De plekken zijn over het algemeen niet al te ruim bemeten. Op het terrein wordt in juli een enorm appartementencomplex opgeleverd die totaal misstaat in de omgeving. Het dorp Buis is op loopafstand, hier zijn diverse restaurants met terrassen en er zijn 2 redelijke supermarkten. Ook andere winkels zijn aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Geweldige camping

chrisensharony
27-12-2011

Na een lange reis kwamen we rond acht uur aan op deze camping, nadat de camping waar we eigenlijk zouden staan enorm tegenviel (onze peuter stond na 5 minuten op de doorgaande weg boven aan de camping, dus snel op zoek gegaan naar een veiligere camping en hier uitgekomen). Enorm vriendelijk ontvangen zonder al te veel poespas. met een plattegrond de camping op plaatsje uitgezocht en onze de waard opgezet. ongeveer een derde van de camping gasten is nederlands, maar dat viel ons niet tegen. sanitair is voldoende en word 's morgens vroeg schoongemaakt. zwembad is prima maar vroeg in het seizoen nog aardig fris. Eigenaar verzorgd allerlei activiteiten (overdag en 's avonds) waar je op de camping zelf geen last van hebt. BBQ plaats aanwezig (vooral voor fransen) verder word hier niet moeilijk gedaan over regeltjes met zwembroeken, vooruit betalen of andere pietluttigheden. Wij hebben met onze 4 kinderen (10, 7, 4, en 2) een super vakntie gehad. en gaan dit jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fontaine d'Hannibal in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fontaine d'Hannibal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.