Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

2 Reviews over Domaine de Sans Regret

• 9Gerard en Cora26-09-2011

Wat een rust

Wij hebben twee weken in de vakantiewoning "sans regret" gebivakeerd. Het was inderdaad Sans regret, wat een rust en onspannen sfeertje heerst daar. Vandaar hebben we uitstapjes gemaakt per auto naar plaatjes zoals Vaison-la-Romaine, Avignon en vele anderen. Ook de Mont vertoux hebben we bezocht en zelfs voor de zonopkomst. Prachtig! De sterrenhemel is prachtig bij de woning, omdat het geheel donker is. Er liggen grote kiezels op het terras, dus voor hele kleine kinderen niet handig. De eigenaars zijn erg aardig en zijn er voor vragen en ideeën, maar laten je geheel met rust. Tijdens ons verblijf werd de toegangsweg geasfalteerd (bijna drie km) De eigenaars vonden dit erg vervelend dat dit net nu moest gebeuren en hebben ons twee dagen extra aangeboden. Was geen probleem, want rondom het huis kan je prachtig wandelen en lopend naar beneden naar het dorp.Huis is compleet!

• 9Gerard en Cora19-09-2011

Een genot om hier te zijn

Dit vakantiehuis staat op een heerlijke plek in een prachtige omgeving met bergen, olijfbomen, twee vijgenbomen, een amandelboom, waar je van de eigenaars van mag plukken (indien rijp natuurlijk) Bij de schemer inval zie je op de aangrenzende berg zwijnen met hun jongen scharrelen en gemzen. Deze komen niet in de buurt van het huis. Het is een plek om te genieten van de stilte, om tot rust te komen, om heerlijke wandelingen te maken en een goede startplek om mooie plekken te ontdekken. Het huis is compleet ingericht en mocht er iets zijn, dan staan de eigenaar en zijn vrouw klaar om te helpen. Deze wonen onder het vakantiehuis, maar hebben ieder een eigen tuin en voordeur. Kortom een plek om zeker eens naar toe te gaan.

Vakantiehuis Domaine de Sans Regret info

• CafeNiet beschikbaar