Camping Domaine de l'Écluse

Camping Domaine de l'Écluse
8,9

Omschrijving
Camping Domaine de l'Écluse vlakbij Buis les Baronnies is een kleinschalige camping waar de gasten persoonlijk worden benaderd. Er is af en toe wat te doen voor de kinderen en ook voor de volwassenen in de vorm van wandelen, samen dineren of wijn proeven. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. In het dorp is er wekelijks een gezellige markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Écluse voor je op een rij gezet:

88 reviews over Camping Domaine de l'Écluse in het Nederlands

Goed!

Sander,
7-12-2018

Prima vakantie gehad in een mooie omgeving. Stonden in de buurt van de oude sanitaire voorziening, welke prima zijn, maar een houder voor een douchekop zou wel prettig zijn.

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

Gerben,
6-12-2018

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

De camping was mooi met vriendelijk personeel. De omgeving prachtig. We hebben een heerlijke week gehad.

Heerlijk

Familie,
2-9-2018

Heerlijke camping. Niet te groot, niet te klein. Mix van Nederlanders en Fransen. Supervriendelijk en betrokken team. Leuke kleinschalige animatie. Kinderen vermaken zich hier opperbest. Fijne kampeerplekken, de ene plek met meer schaduw dan de andere.

Mooie camping

Sander4131,
24-8-2018

Heerlijke camping. Wel merendeels gezinnen met kinderen en ook veel Nederlanders. Het zwembad is soms erg druk en vol, wat anders dan dat wij gewend zijn bij vergelijkbare campings. Zeer vriendelijke personeel, lekkere pizza's die je kan afhalen. Vooraf recensies gelezen waardoor het verwachtingspatroon erg hoog lag, onze verwachting was dan ook niet helemaal waar gemaakt. Vooraf leek het wel of we naar DE camping van Frankrijk zouden gaan, dat valt wel mee. Puntje van aandacht is wel dat wij in 2 weken, 3x keer niet al het brood kregen wegens wat leveringsproblemen.

Fantastisch!

Rianne Hagenbeek,
21-8-2018

Voor de 2e keer naar deze heerlijke camping geweest. Hele mooie plekken. Zon en schaduw. Zeer schoon sanitair. Fijn zwembad! De kinderen hebben zich weer prima vermaakt. Gezellig terrasje. Lekker schepijs! Alleen maar enthousiast over deze camping. De omgeving is geweldig om te fietsen! Buis les Baronnies is een gezellig dorpje met supermarkt en iedere week een gezellige markt. Wel 20 minuutjes rijden.

Super camping voor gezin met jonge kids

Huub,
19-8-2018

Super leuke kleinschalige camping. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Schoon sanitair. Simpel maar goed restaurantje op de camping. Leuk zwembad met glijbaan. Mooie omgeving. Mont Ventoux op achtergrond. Goede plekken. Zeer veel schaduw. Wel wat afgelegen. Voor boodschappen ben je minimaal 20-25 minuten onderweg. Aanrader!!!

Ontzettend genoten, een aanrader!

Witterland,
10-8-2018

Prachtige kleinschalige, overzichtelijke camping.

Schoon, nieuw sanitair. Goed restaurant. Ik las een aantal berichten over de heerlijke pizza, de aankomst dag hebben wij deze meteen besteld en ze waren heerlijk!

Vriendelijk personeel. Goed toezicht op het zwembad. Bij een aantal reacties las ik dat het ‘te’ streng zou zijn op het zwembad. Wij hebben dit absoluut niet zo ervaren. Wanneer het er te wild aan toe ging werd er heel vriendlijk verzocht iets rustiger te doen. Erg fijn voor de vele jonge kinderen.

Wij hebben een top vakantie gehad en raden het iedereen aan!

Schitterende camping

Carly,
9-11-2017

Fantastische aangename sfeer, de eigenaren zijn enthousiast, en daardoor het hele team enthousiast, dat merk je als gast. Allemaal heel goed onderhouden, Lekker restaurant, soms thema-avond, alles verloopt echt in vakantiesfeer. Een mix van Nationaliteiten, Belgen-Nederlanders-Fransen. Animatie is er, maar ook niet overdreven, echt gepast, eens voor de kids, eens sport, disco op donderdagavond, Mossel-avond, Paella-avond, iedereen komt eens aan bod. Op maandag kleine wandeltocht op en rond de camping, met iedereen die wil en nadien mochten we olijven proeven bij een glaasje wijn, een camping die iedereen weet te vermaken op een leuke en gezellige manier. Heb al veel campings gezien, maar deze is blijven hangen, omwille van de gezelligheid

Perfecte camping voor naatuurliefhebbers en wandel

Chris Et Nelly,
23-10-2017

De camping is omringd door wijn- en olijfgaarden. Je hebt vanuit het Noorden een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. In de maanden mei en juni is de brem alom aanwezig. Zo mooi! De eigenaars zijn supervriendelijk en behulpzaam. De rust in het voorseizoen is heerlijk. De afstand tot Buis-les-Baronies is ongeveer 10 km. Dit was voor ons geen probleem. We zijn 5 keer 6 weken geweest en het was op en top genieten voor ons.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Écluse in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Écluse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.