Camping Domaine de l'Écluse

Camping Domaine de l'Écluse
8,6

Camping Domaine de l'Écluse vlakbij Buis les Baronnies is een kleinschalige camping waar de gasten persoonlijk worden benaderd. Er is af en toe wat te doen voor de kinderen en ook voor de volwassenen in de vorm van wandelen, samen dineren of wijn proeven. Het sanitair en het zwembad zijn netjes. In het dorp is er wekelijks een gezellige markt.

92 reviews over Camping Domaine de l'Écluse in het Nederlands

Prima camping super mooi gelegen tussen de bergen

Maaike
19-8-2019

Prima camping super mooi gelegen tussen de bergen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en mdw's. De ellende van 2-persoons bedden van 1.40 x 1.90 blijft een probleem voor ons lange Nederlanders.

Gereisd Anders in augustus 2019

Heerlijk ongedwongen

Janvier
18-8-2019

Heerlijke relaxed camping met hele vriendelijke eigenaren en personeel. Mooi schoon sanitair. Ik lees overal dat de camping nogal afgelegen ligt maar kijk eens om je heen , het is absoluut geen straf om door deze omgeving te rijden! Zwembad kan wel een opfrisbeurtje gebruiken (losse tegels, glijbaan) Water bij de douches en bij de afwas mag warmer! Dit zijn kleine puntjes want al met al een hele fijne camping en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Niet in het voorseizoen!

Harry
22-6-2019

Door de fantastische reviews dachten we hier in een paradijsje terecht te komen. Maar helaas...we kwamen erg bedrogen uit. Wij waren hier de derde week van juni, maar dan is de camping nog geheel uitgestorven. We waren zo’n beetje de enige gasten. Alle wc’s waren nog gesloten, geen broodservice (20 minuten rijden voor een broodje), geen restaurant, geen wifi bij je kampeerplaats. En dan rekenen ze gewoon nog 32 euro voor een nacht!! Een camping die je in het voorseizoen beslist niet op je lijstje moet zetten.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijne camping!

Corien
3-4-2019

Mijn vriend en ik hebben in de meivakantie van 2018 verbleven op deze heerlijke camping. Het is er rustig en netjes. We werden ontzettend vriendelijk geholpen. De camping ligt aan een rustige weg, je kunt er prima fietsen of uit eten gaan in één van de nabijgelegen dorpjes. Zelfs het zwembad was al geopend. Zojuist hebben we opnieuw geboekt voor komende vakantie!

Gereisd Anders in april 2019

Goed!

Sander
7-12-2018

Prima vakantie gehad in een mooie omgeving. Stonden in de buurt van de oude sanitaire voorziening, welke prima zijn, maar een houder voor een douchekop zou wel prettig zijn.

Gereisd Anders in december 2018

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

Gerben
6-12-2018

Het enige minpunt is de afstand naar de bewoonde wereld

Gereisd Anders in december 2018

De camping was mooi met vriendelijk personeel

Laura
6-12-2018

De camping was mooi met vriendelijk personeel. De omgeving prachtig. We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd Anders in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Familie
2-9-2018

Heerlijke camping. Niet te groot, niet te klein. Mix van Nederlanders en Fransen. Supervriendelijk en betrokken team. Leuke kleinschalige animatie. Kinderen vermaken zich hier opperbest. Fijne kampeerplekken, de ene plek met meer schaduw dan de andere.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Sander4131
24-8-2018

Heerlijke camping. Wel merendeels gezinnen met kinderen en ook veel Nederlanders. Het zwembad is soms erg druk en vol, wat anders dan dat wij gewend zijn bij vergelijkbare campings. Zeer vriendelijke personeel, lekkere pizza's die je kan afhalen. Vooraf recensies gelezen waardoor het verwachtingspatroon erg hoog lag, onze verwachting was dan ook niet helemaal waar gemaakt. Vooraf leek het wel of we naar DE camping van Frankrijk zouden gaan, dat valt wel mee. Puntje van aandacht is wel dat wij in 2 weken, 3x keer niet al het brood kregen wegens wat leveringsproblemen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Rianne Hagenbeek
21-8-2018

Voor de 2e keer naar deze heerlijke camping geweest. Hele mooie plekken. Zon en schaduw. Zeer schoon sanitair. Fijn zwembad! De kinderen hebben zich weer prima vermaakt. Gezellig terrasje. Lekker schepijs! Alleen maar enthousiast over deze camping. De omgeving is geweldig om te fietsen! Buis les Baronnies is een gezellig dorpje met supermarkt en iedere week een gezellige markt. Wel 20 minuutjes rijden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Écluse in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Écluse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.