Camping Domaine de l'Écluse

Camping Domaine de l'Écluse
8,9

198 reviews over Camping Domaine de l'Écluse in het Nederlands

Ontzettend genoten, een aanrader!

Witterland
10-8-2018

Prachtige kleinschalige, overzichtelijke camping.

Schoon, nieuw sanitair. Goed restaurant. Ik las een aantal berichten over de heerlijke pizza, de aankomst dag hebben wij deze meteen besteld en ze waren heerlijk!

Vriendelijk personeel. Goed toezicht op het zwembad. Bij een aantal reacties las ik dat het ‘te’ streng zou zijn op het zwembad. Wij hebben dit absoluut niet zo ervaren. Wanneer het er te wild aan toe ging werd er heel vriendlijk verzocht iets rustiger te doen. Erg fijn voor de vele jonge kinderen.

Wij hebben een top vakantie gehad en raden het iedereen aan!

tres bonne pause dans un joli cadre

JOHN ET MARIEKE
14-7-2018

Camping sympathique,parfait pour les familles,accueil agréable,infrastructure très bien.cadre extraordinaire,bref nous avons passé de très bonnes vacances et reviendrons avec plaisir!

Hallo zusammen, wir hatten auf dem Campingplatz mit einen

Alexander Malauschek
    18-6-2018

Hallo zusammen,

wir hatten auf dem Campingplatz mit unseren Kindern einen wunderbaren Aufenthalt. Alles dort ist sehr zu empfehlen. Auch das von den Inhabern selbstgemachte Olivenöl ...

Schitterende camping

Carly
    9-11-2017

Fantastische aangename sfeer, de eigenaren zijn enthousiast, en daardoor het hele team enthousiast, dat merk je als gast. Allemaal heel goed onderhouden, Lekker restaurant, soms thema-avond, alles verloopt echt in vakantiesfeer. Een mix van Nationaliteiten, Belgen-Nederlanders-Fransen. Animatie is er, maar ook niet overdreven, echt gepast, eens voor de kids, eens sport, disco op donderdagavond, Mossel-avond, Paella-avond, iedereen komt eens aan bod. Op maandag kleine wandeltocht op en rond de camping, met iedereen die wil en nadien mochten we olijven proeven bij een glaasje wijn, een camping die iedereen weet te vermaken op een leuke en gezellige manier. Heb al veel campings gezien, maar deze is blijven hangen, omwille van de gezelligheid

Perfecte camping voor naatuurliefhebbers en wandel

Chris Et Nelly
    23-10-2017

De camping is omringd door wijn- en olijfgaarden. Je hebt vanuit het Noorden een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. In de maanden mei en juni is de brem alom aanwezig. Zo mooi! De eigenaars zijn supervriendelijk en behulpzaam. De rust in het voorseizoen is heerlijk. De afstand tot Buis-les-Baronies is ongeveer 10 km. Dit was voor ons geen probleem. We zijn 5 keer 6 weken geweest en het was op en top genieten voor ons.

In drie woorden: heel erg goed!!

Rinus en Maaike
    23-10-2017

Fantastische camping op een heel mooie plek met zeer vriendelijke eigenaars en medewerkers!!

Mooie camping

Hof
    20-10-2017

Ligging van de camping is wat ver van bezienswaardigheden

Le camping est placé sur un site exceptionnel, au calme,adapté aux familles et avec un très bon accueil. Aucun reproche à faire. Bonne continuation à vous !

Top camping in een rustieke omgeving

Aty
    20-10-2017

Een heerlijke camping op een prachtig domein. Wandelingen vanaf de camping. Prima restaurant en erg vriendelijke medewerkers. Fijn dat de hond ook zo welkom is.

Alles top georganiseerd en geregeld. Veel rust.

super camping très convivial, équipe dynamique et agréable et région magnifique.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Écluse in Buis les Baronnies , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Écluse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de l'Écluse scoort een 8.94 uit 10 op basis van 198 reviews.