Hotel Comfort Inn Kiotel **

Hotel Comfort Inn Kiotel **

Hotel Comfort Inn Kiotel
Hotel Comfort Inn Kiotel

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Kiotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Kiotel in het Nederlands

Alleen overnachten, meer niet.

Fam Noordhuizen, 19-7-2009

Hotel is erg minimaal. Geen mogelijkheid tot maaltijd (alleen ontbijt, wel goed). Goed eten vlakbij. Bij ons ging de airco stuk (was bloedheet) gemeld, maar moest schoongemaakt worden, konden verder niets doen? Terwijl het hotel niet vol zat had ik wel een andere kamer verwacht. Kamer is ook erg klein. Wel vriendelijk personeel. We wilden s'avonds een wijntje drinken beneden, hadden ze niet? Alleen bier en limo? Maar ja, wel goedkoop. Op de terugweg een Novotel genomen, wel iets duurder, maar veeeeeeel meer luxe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Kiotel in Bron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Kiotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Kiotel scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.