vakanties Brides les Bains

Reviews over Brides les Bains

gewoon een goede camping op een een plek waar je v

Daan Kuiper,
    6-8-2018

Gastvrij, vrolijk en correct. Fijn dat er niet zoveel Nederlanders zijn

Formidable !

Georgine van Rosse,
    26-2-2017

Alles op loopafstand maar je moest eerst met een lift naar de skiliften.

Prima Hotel

Ramon,
    13-2-2017

Hotel personeel is vriendelijk en de kamers zijn heel netjes.

Prijs is ook uitstekend.

Prima plek om vanuit daar het skigebied Les3vallees te ontdekken.

Het is vanaf de autoroute goed bereikbaar. op zaterdagen is het wel druk op de N90 tussen de A43 en Bourg st Maurice.

Het hotel is ook prima per TGV-trein te bereiken station op 5 KM.

Luchthaven Lyon op 1,5 uur rijden.

De Cabine lift brengt je in ongeveer 20 min naar Meribel 1400meter.

Prima hotel vlakbij de gondel naar skigebied.

AMG,
    22-3-2016

Prima gerenoveerd hotel. Kamers in verschillende grootte, met ruime badkamer.

Bedden in orde, voor ons iets aan de harde kant. Kamers zijn wel wat gehorig.

Ontbijt en diner waren goed verzorgd en lekker.

Kleine sauna met 1 douche, zonder rustruimte, aanwezig. Eenvoudige verwarmde ruimte voor de skispullen, echter geen schoenendroger.

De gondel naar Meribel en het skigebied van Les Trois Vallees ligt op 300 m lopen. Wel steile weg! Gondelrit duurt ongeveer 25 minuten.

Wij waren hier een week met een skigroep en hebben het prima naar onze zin gehad.

Tip: bij de gondel en in Meribel bij de Sauliregondel kun je een skidepot huren.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ligging en service prima, wel een beetje vies

Inge,
    21-2-2016

Wij kwamen smorgens vroeg aan en konden direct in de parkeer garage. We konden een sms sturen en dan kwam er iemand naar ons toe en hij ging gelijk de bedden opmaken. Het apartement is ruim zat voor 2 personen alleen niet echt schoon. Haren in de douche en stof. Er werden schone lakens op gedaan, maar wil niet weten wat er op zit. Verder hadden wij last van geur als de buren aan het koken waren. De ligging is wel goed. 5 minuten lopen naar de lift. Dicht bij de supermarkt bank en apotheek en een zwembad dicht bij.

Brides les Bains scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews