Brides les Bains

We hebben een aantal aanbieders voor Brides les Bains voor je op een rij gezet:

Reviews over Brides les Bains

• 7Martin20-01-2014

Rustige omgeving

Dit is een zeer klein en rustig dorp. de sfeer is er gezellig maar eigenlijk valt hier niet zo veel te beleven. De omgeving is echter wel prachtig!

in 25 minuten met de (wat oude) lift sta je in het skigebied van Meribel, vanuit hier begint de wintersport pas echt.

Er zijn een paar leuke, gezellige cafe's; maar echte apres ski bars zijn er niet bij. Wel zijn er enkele leuke restaurantjes.

Zoals al eerder vermeld is het vooral een rustig dorp waar je prima kunt overnachten. Veel meer moet je er eerlijkheidshalve niet zoeken.

p.s. er is geen skigebied, de cijfers heb ik gegeven voor het skigebied van Meribel waar dus een directe verbinding mee is.

• 6Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8mike knowles14-12-2013

nice small french village

great base for sking in 3 valleys despite half hour ride on lift to meribel.

• 7Après ski
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Alka17-07-2012

opinia

Bardzo dobra baza wypadowa do 3 dolin, także w dzień można jeździć do upadłego. Wieczorami i nocami też się nie nudziliśmy - jest gdzie chodzić i co robić. Oczywiście nie można też nie wspomnieć Thermes d'Orsi czy innych atrakcji poza nartami: tenis, golf, jaccuzi, sala sportowa.

• 8Skigebied beginners
    • 9Après ski
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

januari 2012

• 9Marta12-07-2012

opinia

Miejscowość słynie z wód termalnych, to był główny powód dlaczego tam pojechaliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni. Choć w Brides les Baines nie ma bezpośredniego dojścia do stoków to dla nas nie stanowiło to żadnego problemu. Jeździliśmy sobie Meribel – Mottaret, gdzie jest jedna z piękniejszych tras zjazdowych. Polecam tą miejscowość dobrze wypoczęliśmy. Polecam to miejsce.

• 9Skigebied beginners

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0Peeters08-04-2012

Ghost town

After 25 minutes in the Olympia skilift you are in Meribel and you can ski Les Trois Vallées.

• 3Sfeer in stad
    • 2Après ski
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

maart 2012

• 8van overloop françois14-06-2009

prijs kwaliteit zeker ok

Ben gaan kijken in zomervakantie 2009 voor eventueel verblijf in winter 2010. Kan alleen maar de beoordeling van karin bevestigen. Zetellift vertrekstation te zien van aan het hotel maar te voet is dit toch steil. 20 minuten in de lift naar meribel volgens mijn info. Is ook een dieethotel. Menu's à 300 opf 400 calorieën beschikbaar. We hebben het niet geriskeerd en zijn naar de mc donalds gegaan

• 5Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 4Après ski

Gereisd met partner in juni 2009

• 8P. Bogaards25-08-2008

betaalbaar wintersporten

Brides is een klein dorpje, dat 's winters leeft van de wintersport-toerist en 's zomers (april-oktober) van de kuuroord-toerist. Geen mega-disco's, wel 3 barren, La Cythère en het casino. Betaalbare supermarkt (anders naar de Super-U in Salins, 2 km); beter betaalbare accomodaties dan 'boven' (hotels, appartementen); sneeuwvrije aanrijroute (Brides ligt op 600 m) en minder files (bijv Méribel of Courchevel is 18 km file op zaterdag); vlakbij Moutiers station (5km); Ik vind het een prima alternatief, zeker met kinderen, omdat we toch niet elke avond uitgaan. En voor de ski is het perfect om vanuit Brides met de gondellift in 20 minuten naar het centrum van de pistes in Meribel getransporteerd te worden. Onderweg nog hertjes gezien op de berg. We komen er al jaren

• 7Sfeer in stad
    • 7Après ski

Gereisd met familie in februari 2008

• 1Ben13-12-2007

1 van de meest slechte locaties waar ik ooit voor wintersport geweest ben. Hoort bij een verschrikkelijk mooi skigebied, echter, je moet heen en terug met een lift waar je vaak lang moet wachten, de liftreis zelf duurt ook nog eens ongeveer 30 min. Wij moesten vanaf ons hotel (Cybele) ook nog eens ver lopen, voordeel is wel dat er bij de lift een skiopslag is (betaald) zodat je niet met je ski's e.d. hoeft te slepen. Er lijkt op de kaart een piste tot het middelste liftstation te liggen, dit is een slecht begaanbaar pad waar je over slootjes moet etc. (skis uit) leuk voor een keer maar meer ook niet. Qua uitgaan is het echt helemaal niks, de bar bij de lift is véél te duur, 16 euro voor een halve liter bier vindt ik echt ronduit asociaal. Datzelfde geldt ook een beetje voor eten in de meeste restaurants op de pistes, erg duur allemaal. En omdat je zo'n eind met de lift heen en weer moet is in je appartement lunchen geen optie. Restaurants in het dorpje zelf zijn wel goed en betaalbaar.

• 5Sfeer in stad
    • 1Après ski
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in februari 2007

• 8Suzan05-05-2007

Brides is een klein dorp. Op zich valt er weinig te beleven. Het is maar met welke insteek je naar de wintersport gaat. Ik vond het prima zo. Middenin staat de telecabine die naar Meribel gaat. (stukje bergopwaarts lopen.) De telecabine duurt ongeveer 25 minuten. In Meribel lag volop sneeuw en je kunt alle kanten op. Het is een groot ski-gebied. Ik had geen trois-vallees pas maar was ook niet nodig, zoveel pistes zijn er.

• 7Sfeer in stad
    • 9Skigebied beginners