Sorteren

Reviews over Brides les Bains

Rustige omgeving

Martin
    20-1-2014

Dit is een zeer klein en rustig dorp. de sfeer is er gezellig maar eigenlijk valt hier niet zo veel te beleven. De omgeving is echter wel prachtig!

in 25 minuten met de (wat oude) lift sta je in het skigebied van Meribel, vanuit hier begint de wintersport pas echt.

Er zijn een paar leuke, gezellige cafe's; maar echte apres ski bars zijn er niet bij. Wel zijn er enkele leuke restaurantjes.

Zoals al eerder vermeld is het vooral een rustig dorp waar je prima kunt overnachten. Veel meer moet je er eerlijkheidshalve niet zoeken.

p.s. er is geen skigebied, de cijfers heb ik gegeven voor het skigebied van Meribel waar dus een directe verbinding mee is.

Brides les Bains scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews