Camping Le Chevelu

4 reviews over Camping Le Chevelu in het Nederlands

Heerlijk in de natuur

Familie Steens,
29-7-2018

Fijne basic camping in de natuur, relaxde outdoorsfeer op het terrein, mix van Fransen en Nederlanders van alle leeftijden, met actieve insteek. Mooie ligging voor heel veel activiteiten in de bergen. Sanitair met toiletpapier en zeep was ook prettig. Een plek voor mensen die genoeg hebben aan de natuur en dat ook zoeken.

Nooit meer!

fam uit Belgie,
17-3-2017

Bijzonder mooie omgeving, ook camping mooi, met basisvoorzieningen, vriendelijk onthaal, Maar feestvierende andere campeergasten zorgden voor een gebrek aan nachtrust, de uitbaters konden / wilden niet ingrijpen. Spijtig!

Het restaurant van de camping was naar het schijnt ook wel lekker, maar op voorhand te reserveren.

Prachige, rustige camping aan een bergbeek

Nienke Bee
18-9-2011

We zouden hier afgelopen zomer een week blijven, maar dit werden er uiteindelijk ruim twee. Prachtige omgeving en rustige, bosrijke camping. Inderdaad erg basic sanitair, maar goed genoeg. Een meertje op vijf minuten lopen. Heerlijk!!

Rustige camping

Evert Roeleveld
9-8-2010

De camping is een terassencamping. Er zijn veel bomen, maar toch zijn er ook nog genoeg plekken waar zon is. De liggen is gunstig, in de zomer schijnt de zon van 8 tot 21 uur. De plekken zijn ruim opgezet, absoluut geen hutje mutje camping.

De beheerder is uitermate vriendelijk en klantgericht. Het sanitair is schoon, maar niet up to date en niet afgestemd op lengte van de gemiddelde NL-er. Er zijn (misschien daarom?) weinig NL-ers op deze camping, wat mij betreft een pluspunt.

Een prachtige plek voor mensen die genoeg hebben aan een basic camping en er niet allerlei toeters en bellen bij nodig hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chevelu in Bozel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chevelu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.