Hotel Les Lauzieres

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Hotel Les Lauzieres in het Nederlands

2007

Klein, maar knus appartementje voorzien van klein met met

Geubbels
25-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein, maar knus appartementje voorzien van klein keukentje met vaatwasser, eettafel met 2 houten banken, 4 bedden, badkamer met bad en aparte wc. Het was schoon en net groot genoeg om met 4 meiden en 4 grote koffers te verblijven.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Lauzieres in Bourg Saint Maurice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Lauzieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.