Hotel L'Arcadien

Kleine hotelsWeer vandaag15°4°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor L'Arcadien voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel L'Arcadien in het Nederlands

Prima hotel

Ellen
23-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel met 30 kamers redelijk dicht bij de pistes en skilift (5 minuten lopen). Rustig gelegen. Kamer klein maar netjes. Badkamer met ligbad. Kamers op het zuiden met piepklein balkon. Spa met sauna, bubbelbad en Zweedse tobbe buiten. Badjas en badhanddoek te huur voor 7 euro per week. Basic ontbijt in buffetvorm, drie gangen diner met 2 opties per gang, prima. Gratis wifi op de kamer. Parkeren gratis langs de hoofdstraat. Winkels, supermarkt en restaurant op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Arcadien in Bourg Saint Maurice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Arcadien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.