Camping Huttopia Bourg-St-Maurice

Weer vandaag16°-1°
Camping Huttopia Bourg-St-Maurice
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Bourg-St-Maurice voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Huttopia Bourg-St-Maurice in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Fam. Groot,
19-8-2018

Mooie camping in een prachtig gebied.

Wij hadden een mooi, groot en schoon chalet. Bij aankomst was er een lekkage, wat direct is verholpen en voor de overlast kregen we zelfs een tegoedbon. Fijne behulpzame medewerkers op de camping!

2 zwembaden en een kinderbadje, allemaal niet erg groot, maar prima voor ons!

Vanuit de camping loop je door een mooi park naar o.a. het dorp en station. Van daaruit met treintje omhoog de bergen in en met skilift nog verder. Lekker wandelend weer naar beneden. Mooi gebied voor de sportievelingen, veel wielrenners, mountainbikers, parapenters en wandelaars. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
The Campsite Manager, Responsable réservation, 12-10-2018

Hello,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely comment.

We are happy that you enjoyed your stay here with us. We always try our best to sort out all problems as fast as possible for the comfort of our customers, so we are pleased that you were satisfied with our job.

We are, as you say, in a beautiful area with plenty of things to do for all people. Hope to see you again next year,

Heerlijke plek tussen de bergen!

Desiree,
10-8-2018

Fijne, niet al te grote camping met voldoende faciliteiten. Het ligt prachtig tussen de bergen met een supermarkt op loopafstand. Wij zaten in een roulotte welke vrij nieuw was. Hierbij voldoende ruimte om buiten te zitten, zowel in de zon als in de schaduw. Het zwembad is niet groot, maar hierdoor erg overzichtelijk en het is niet te druk.

Leuke camping met kleine kinderen, voor de jeugd is hier minder te beleven.

Mooie wandelplek bij de kleine st bernardpas is goed aan te rijden, net als het gebied bij les Arcs (1900/1950) waar je met een skiliftje naar boven kan en zonder veel moeite midden in de zomer nog bij wat sneeuw kunt komen.

Veel mountainbikemogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
The campsite manager, Responsable réservation, 21-8-2018

Thank you for your nice comment! It makes us very happy to see you enjoyed our campsite. We would be pleased to welcome you back again next summer…or even for the winter season!

Regards,

The campsite manager

Heerlijke week gehad

Corine,
4-8-2018

1 week in een classic 4 persoonstent verbleven, deze beviel ons erg goed. Alles wat je nodig hebt is te vinden. Niet heel veel privacy, ligt ook aan welke tent je krijgt.

De camping is mooi en netjes. Sanitair is vrij nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt. Het zwembadwater was koud, bij warme dagen niet zo erg, maar voor ons 8 maanden oude dochtertje erg fris. Er is op de camping voldoende te doen voor jong en oud.

De camping ligt in een mooi gebied, wandelen/ fietsen. Er komen veel mountainbikers. Er liggen 2 grote supermarkten op 5 minuten afstand, en een soort bos/park + riviertje als je de camping afloopt. Deze rivier hoor je s nachts goef stromen evenals de weg waaraan de camping ligt. Dat is een minpuntje.

Achteraf gezien waren wij graag een week langer gebleven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
The Campsite Manager, Responsable réservation, 12-10-2018

Hello,

Thank you for leaving us such a nice comment.

We are pleased you had a nice holiday here and that you enjoyed our Classic tent and cleaned toilets blocks.

We are fortunately in a beautiful are that offers plenty to do for everyone. We shall hopefully see you next year so you can discover the area more and more!

Voorlopig niet meer Huttopia camping

M.van.Zandwijk,
30-3-2018

De omgeving is Prima Les Arcs een prachtig ski gebied .Voorheen was het een goede en gezellige winter camping maar nu niet meer met de naam Huttopia .Wij een groep ouderen verblijven daar +- 40a60 dagen het ski schoen droog ruimte is prima daar mocht je voorheen je wasgoed drogen nu niet meer dat moet in de wasdroger die niet goed werkten maar het meeste wintersport kleding mag niet in de droger dus werd er gezegd de campers en caravans hebben allemaal een douce droog ruimte met verwarming dus natte handdoeken wasgoed in de camper of caravan hoe gezond is dat in de winter met al die vochtig heid .Pallets mochten niet meer gebruikt worden maar zoals dit jaar met heel veel regen sneeuw en dooi liep je op de plaats tot je enkels in de modder .De Manager en partner waren totaal niet vriendelijk en onervaren met winter camperen Laura van de receptie was wel lief en vriendelijk .De hond van de Manager liep los op de camping en poet en plast

Gereisd met partner in januari 2018
The Campsite Manager, Responsable réservation, 9-4-2018

Dear group,

Thank you for taking time to express your opinion about your stay. We are sorry to hear you didn't enjoy your stay on our campsite. We feel sorry that it didn’t suit to your expectations.

We are really surprised because we had usually very nice intern and extern reviews.

Nooit meer Huttopia camping

M.de.Groot,
28-3-2018

Wij zijn Twee maanden op deze camping geweest wij komen er al 25 jaar maar nu nooit meer .Was droog ruimte mag voor was goed niet gebruik worden . De Manager had overal briefjes hangen met alles wat niet mocht .En de hond van de Manager liep los over de camping pieste en poepde overal dat is het voorbeeld om de hond aan de lijn houden .als de Manager het niet zinde ging ze schreeuwen en stamvoeten voor je staan dat zij de baas is Dus was het voor ons een naar winter seizoen

Gereisd met partner in januari 2018
The campsite manager, Responsable réservation, 9-4-2018

We wish you to find a nice place to spend good holidays next time.

Nooit meer naar een huttopia-camping

Mevr. Engel,
27-3-2018

Voor wintersport geen goede camping, de droogruimte die er is mag niet gebruikt worden, toiletten zijn veelal afgesloten, evenals de douches, er zijn twee gebouwen waar toiletten en douches zijn, één is altijd afgesloten en in het andere gebouw zijn ook regelmatig meerdere ruimtes afgeloten.

Dat vind ik geen 4 sterrencamping waard. Bovendien is "de Manager" eigenaar van een beagle (hond)die de hele dag over de camping loopt, poept en plast.

Honden moeten aan de lijn, maar alleen van de gasten!

Overal hangen briefjes met wat "de Manager" wel en niet wil!

Gereisd met partner in maart 2018
The campsite manager, Responsable réservation, 9-4-2018

We wish you to find a nice place to spend good holidays next time.

Relaxte Camping in een fantastische omgeving

Fam Wassie,
28-8-2017

De omgeving van deze camping is prachtig. De skigebieden van les Arcs en La Plagna zijn in de zomer prachtige wandelgebieden waar je ook met jonge kinderen heerlijk kunt wandelen. Voor de sportieve fietser zijn er tal van bergen waar je je hart aan kunt ophalen. De camping is goed verzorgd en het sanitair is prima.

De directe omgeving (waterkracht centrale, bouwmarkten en een drukke weg) geven je een minder positieve 1e indruk, maar als je daar overheen stapt heb een heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Huttopia Bourg Saint Maurice, Responsable réservation, 12-9-2017

Beste Hans,

Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op de camping en van de prachtige omgeving en hopen u een volgende keer wederom te mogen verwelkomen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Huttopia Bourg Saint Maurice

Geweldige sportieve omgeving

Sabine,
14-8-2017

De camping ligt in een supermooi dal met overal indrukwekkende bergen om je heen. de camping staat vol met sportievelingen die genieten van de natuur en de vele avonturen die je kunt beleven in de buurt. De camping ligt aan een groot publiek sportpark.

De campingplaatsen zijn vrij klein en de camping ligt aan een drukke doorgangsweg die je ook goed hoort (alsof er een vrachtwagen door je tent rijdt)

Het sanitair is heel schoon, lekker zwembad en goede bar met eet en afhaalmogelijkheden. Het personeel is uiterst behulpzaam en aardig.

Zeker een plek om nogmaals heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Campsite team., Responsable réservation, 23-8-2017

Dear Sabine,

Thank you for this great comment.

We are happy to hear that you enjoyed our campsite and staff job.

See you next time.

Campsite team.

Prachtige omgeving

Withaar,
12-8-2017

Afgelopen weken op (vernieuwde) camping Huttopia gestaan. Nette camping, goede staat van het sanitair (gratis douchen), en vriendelijke Engels sprekend personeel. Winkels op loopafstand. Voor de kinderen is er een klein animatieteam. Het zwembad is goed onderhouden. Naast de camping ligt een gemeentezwembad (5 euro p.p.) De staplekken verschillen in grote. Wij konden er met gemak een caravan met voortent en 2 bijzettentjes kwijt. Op de camping een tentje waar je wat simpel eten kan halen zoals patat en lekkere pizza's. De camping ligt aan de drukke weg, dit was wat minder. Voor bij de receptie gratis wifi.

Mooie gebied, omringt met bergpassen (aanrader o.a. Col de l'Iseran en kleine st. Bernard pas) Op de Col de l'Iseran ligt op sommige plekken sneeuw. Goed gebied voor de sportieve vakantieganger. Het wandelnetwerk was voor ons niet altijd even duidelijk. De Mont Blanc kan je met een treintje op voor 35 euro p.p. Daar kan je gratis een Gletsjer bekijken. Als je verder naar boven wilt, betaal je +/- 95 euro. Wij wilden met de kinderen nog graag raften, maar betaalden hiervoor bij sommige aanbieders 65 euro p.p. Dus daar maar van af gezien. Tip: bezoek de toeristeninformatie bij het station in Bourg saint Maurice voor meer activiteiten in de omgeving.

Al met al een fijne, verzorgde camping in een prachtig gebied!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
The campsite team., Responsable réservation, 23-8-2017

Dear Withaar,

We are glad to learn that you had great time on our campiste and area.

We hope to see you again !

The campsite team.

Geweldige camping met prachtige ligging

Prompers Leo
11-8-2016

Zeer aangenaam klimaat.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi zwembad zowel voor groot en klein.

Alles heel schoon, ook de toiletten

Gereisd met partner in augustus 2016

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Bourg-St-Maurice in Bourg Saint Maurice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Bourg-St-Maurice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.