Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Du Lion voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Du Lion

• 5Elise21-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Een rustige camping met zeer grote schaduwrijke plaatsen, maar niet goedkoop. De ligging is heel gunstig. Helaas voor ons bijna geen Nederlandse kinderen voor onze kinderen om mee te spelen. De animatie is alleen voor de Franse kinderen. Ook was de camping in het hoogseizoen, begin augustus, maar voor ongeveer 1 derde gevuld en veel met fietsers die maar 1 nacht blijven. Alleen de verhuur accommodaties zitten vol. Zwembad heeft achterstallig onderhoud (pomp was stuk, 1 kinderbad gesloten), net als 1 zeer verouderd sanitair gebouw. Er is wel nieuw sanitair achteraan bij de stacaravans, maar dat is een flinke wandeling. Sanitair is wel goed schoon, zwembad niet.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Anita09-08-2018

Ik heb er erg genoten volgend jaar weer

Een hele leuke rustige camping . Zeer leuke camping eigenaren. Wordt genoeg gedaan voor de kinderen en savonds worden de gasten leuk bezig gehouden door verschillende shows. En niet te vergeten het sanitair wordt heel goed schoon gemaakt.

• 10Christophe Legrand29-07-2018

Exceptionnel et inoubliable

Nous avons été très positivement ravis de cette semaine au camping. Les propriétaires sont très accueillants, chaleureux, désireux de procurer le meilleur service aux campeurs. Et ils font leur maximum Note particulièrement positive pour tous les employés qui ont fait de notre séjour un moment inoubliable. Merci à vous tous Nous avons sympathisé avec d'autres campeurs, avec qui nous avons lié amitié. Le coin bar-resto-animations nous a permis de faire de chaque moment (activités, soirée karaoké, soirée pyjama...) des moments exceptionnels. Je retiens aussi tout particulièrement le côté familial de ce camping, le cadre vert et verdoyant qui nous a aidé à supporter la canicule, les rires et les fous rires avec les employés et d'autres campeurs, chaque moment de cette semaine qui fut mémorable. Merci... ne changez pas... nous reviendrons... je l'espère ! Des belges :)

• 10Eetgelegenheden
  • 9Familie Van Eeckhout05-08-2017

Gezellige, schaduwrijke camping

Een aanrader voor wie van rust houdt. De plaatsen zijn heel ruim. De campinguitbaters zijn heel vriendelijk en uitermate behulpzaam. Wij komen hier al 7 jaar

• 8Marieke09-07-2017

Mooi!

Mooi natuurterrein met veel bomen,ruime plekken.Goed sanitair, voldoende en schoon.Leuk restaurantje met prima menu! Voor de fietsers; de camping ligt direct aan de Via rhona.Leuke dorpjes in de omgeving. Zeker een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7mamiange04-07-2017

BIEN à recommander

L’accueil est agréable et le patron est très sympathique et n’hésite pas à vous aider et à vous conseiller et d’ailleurs vous conduit à votre emplacement dès votre arrivée. Les parcelles sont grandes, mais ne sont pas délimitées, herbeuses et très ombragées par les grands arbres. Le camping est très calme et très bien situé pour les visites vers Vallon Pont d’Arc, les gorges, de beaux villages de France comme Aiguèze ou La Garde-Adhémar, sans oublier Nyons pour ses huiles d’olive ou sa Distillerie de Lavande. Hors saison, seuls les sanitaires près de l’accueil sont ouverts, ils sont moyennement propres et un nettoyage journalier serait souhaitable. La piscine est belle et le snack est ouvert surtout en fin de semaine. Le supermarché a déménagé et se situe à environ 2 kms du camping. Par contre l’activité pêche dans le bras mort du Rhône, qui se situe à proximité du camping, est difficilement accessible du fait des herbes géantes, dommage !

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Moeder en kind01-06-2017

Super leuke camping!

Dit jaar ga ik voor de 3e keer naar deze camping met mijn dochter! Fantastische staplaatsen en heerlijk weer! Ik kijk er al weer naar uit om te gaan! Ja het gras is niet altijd even goed bijgehouden maar t heeft ook wel weer wat :) Vorig jaar was ik op een andere camping waar de boel er erg strak uit zag...maar daar hadden we behoorlijk last van... elke dag die grasmaaiers en heggen snoeiers... dan liever wat hoger gras en wat minder goed bijgehouden :)

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 1Marco16-11-2016

Kansloos

Wat is deze camping een vuilnisbelt !!!!! Echt nooit meer!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8jacqueline16-09-2016

ruime plekken!

Overnachten hier elk jaar onderweg naar Zuid-Frankrijk of Spanje. Vroeger met kleine kinderen, inmiddels nog maar met 1 dochter van 12. Meestal komen we hier vroeg in het seizoen en dan is er altijd plek. De camping heeft hele ruime plekken! De eigenaar kent ons inmiddels dus een plekje is altijd snel geregeld. Er is een zwembad op de camping en 's avonds kun je op het terras terecht voor een eenvoudige maaltijd en een drankje. Een van de sanitair gebouwen is een paar jaar geleden verbouwd en ziet er super mooi uit. Er staat ook nog een antiek sanitair gebouw overigens. 's Morgens sluiten we altijd af met een koffie met ontbijt op het terras waarna we onze reis vervolgen. Prima camping voor overnachting. Wellicht ook voor langere periode als je van rust en ruimte houdt!

• 9Staat v/h sanitair
  • 5echtpaar26-07-2016

grote plekken, maar zeer slecht onderhouden

De omgeving is schitterend. Het zwembad is leuk. Het chemisch toilet kan niet op de daarvoor bestemde plaats geleegd worden. Wat vorig jaar kapot was, was nu nog niet gemaakt. Het gras, lees:onkruid staat op veel plekken wel 20 cm hoog. Het eten in het restaurant was slecht: de boeuf van buiten bruin gebakken en van binnen nog zeer koud, werd even opgewarmd in de magnetron !

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar