Camping Du Lion

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Bourg-Saint-Andéol (Ardeche)

7.3Goed

37 reviews over Camping Du Lion

• 2018
    5Elise21-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Een rustige camping met zeer grote schaduwrijke plaatsen, maar niet goedkoop. De ligging is heel gunstig. Helaas voor ons bijna geen Nederlandse kinderen voor onze kinderen om mee te spelen. De animatie is alleen voor de Franse kinderen. Ook was de camping in het hoogseizoen, begin augustus, maar voor ongeveer 1 derde gevuld en veel met fietsers die maar 1 nacht blijven. Alleen de verhuur accommodaties zitten vol. Zwembad heeft achterstallig onderhoud (pomp was stuk, 1 kinderbad gesloten), net als 1 zeer verouderd sanitair gebouw. Er is wel nieuw sanitair achteraan bij de stacaravans, maar dat is een flinke wandeling. Sanitair is wel goed schoon, zwembad niet.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Anita09-08-2018

Ik heb er erg genoten volgend jaar weer

Een hele leuke rustige camping . Zeer leuke camping eigenaren. Wordt genoeg gedaan voor de kinderen en savonds worden de gasten leuk bezig gehouden door verschillende shows. En niet te vergeten het sanitair wordt heel goed schoon gemaakt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Familie Van Eeckhout05-08-2017

Gezellige, schaduwrijke camping

Een aanrader voor wie van rust houdt. De plaatsen zijn heel ruim. De campinguitbaters zijn heel vriendelijk en uitermate behulpzaam. Wij komen hier al 7 jaar

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marieke09-07-2017

Mooi!

Mooi natuurterrein met veel bomen,ruime plekken.Goed sanitair, voldoende en schoon.Leuk restaurantje met prima menu! Voor de fietsers; de camping ligt direct aan de Via rhona.Leuke dorpjes in de omgeving. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Moeder en kind01-06-2017

Super leuke camping!

Dit jaar ga ik voor de 3e keer naar deze camping met mijn dochter! Fantastische staplaatsen en heerlijk weer! Ik kijk er al weer naar uit om te gaan! Ja het gras is niet altijd even goed bijgehouden maar t heeft ook wel weer wat :) Vorig jaar was ik op een andere camping waar de boel er erg strak uit zag...maar daar hadden we behoorlijk last van... elke dag die grasmaaiers en heggen snoeiers... dan liever wat hoger gras en wat minder goed bijgehouden :)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 1Marco16-11-2016

Kansloos

Wat is deze camping een vuilnisbelt !!!!! Echt nooit meer!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8jacqueline16-09-2016

ruime plekken!

Overnachten hier elk jaar onderweg naar Zuid-Frankrijk of Spanje. Vroeger met kleine kinderen, inmiddels nog maar met 1 dochter van 12. Meestal komen we hier vroeg in het seizoen en dan is er altijd plek. De camping heeft hele ruime plekken! De eigenaar kent ons inmiddels dus een plekje is altijd snel geregeld. Er is een zwembad op de camping en 's avonds kun je op het terras terecht voor een eenvoudige maaltijd en een drankje. Een van de sanitair gebouwen is een paar jaar geleden verbouwd en ziet er super mooi uit. Er staat ook nog een antiek sanitair gebouw overigens. 's Morgens sluiten we altijd af met een koffie met ontbijt op het terras waarna we onze reis vervolgen. Prima camping voor overnachting. Wellicht ook voor langere periode als je van rust en ruimte houdt!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5echtpaar26-07-2016

grote plekken, maar zeer slecht onderhouden

De omgeving is schitterend. Het zwembad is leuk. Het chemisch toilet kan niet op de daarvoor bestemde plaats geleegd worden. Wat vorig jaar kapot was, was nu nog niet gemaakt. Het gras, lees:onkruid staat op veel plekken wel 20 cm hoog. Het eten in het restaurant was slecht: de boeuf van buiten bruin gebakken en van binnen nog zeer koud, werd even opgewarmd in de magnetron !

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Piet13-01-2016

Heerlijke camping, ruime plekken, zeer hartelijke

Al zeker 30 jaar komen we op deze camping. Heeft z'n goede en z'n slechte kanten, maar blijft trekken. (Bijna) altijd mooi weer en de camping is zeer centraal gelegen. Genoeg te doen/bezoeken in de ruime omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9fam.uit Brabant10-07-2015

heerlijk rustige gezellige Franse camping

Gezellige en rustige schaduwrijke maar ook zonrijke camping.grote plaatsen.Een bijna zekere zonnige warme vakantie in de Ardeche,aardige eigenaren.wij gaan er dit jaar voor de 5 e keer naar toe, laatste toiletblok zou beter kunnen maar de andere zijn goed en schoon

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Camping Du Lion info