Vakantiepark Domaine de l'Astree

• 6.5Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

22 Reviews over Domaine de l'Astree

• 8Cornelis22-08-2017

Prima, rustige camping om te relaxen

De camping ongeveer voor de helft bezet, prima en schoon sanitair. Plekken ruim van opzet en schaduwrijk. Parc du Pilat waar Bourg Argental in ligt is echt een pareltje☺

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Devos Eric23-01-2017

Super petit camping - Gérant très acceuillant

Chalet bien agencé - Nouvelle piscine très spacieuse et très belle - Très bon camping pour se reposer et visiter cette très belle région

• 3Mariska13-08-2016

vies huisje, tegenvaller

huis was overvol met stoelen. de slaapbank in de kamer was zo vies (gelukkig hoefde wij er niet op te slapen maar je kon er ook op zitten) dat we een groot laken hebben gekocht om er overheen te leggen. De dekens wilde we ook niet gebruiken en we zijn die avond nog om 4 fleece dekens gereden voor de bedden. Er loopt een drukke weg achter het huisje, je kijkt bij ons huisje uit over een kunstgrasveld. de vaat was ook niet echt schoon en stond zo in de kastjes, pindakaas en chocopasta zaten nog op de tafel. Dikke laag stof op de plinten. vliegenpoep op de deuren, haren op de vloer etc etc.We hebben een dochter met huisstofmijtallergie, dus we hebben heel lang kunnen boenen in het huisje. bah bah bah. geen aanrader. omgeving leuk als je van wandelen houdt, en fietsen en klimmen etc. riviertje grenzend aan het park is om in te vissen niet om te zwemmen.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 6jean-paul24-08-2013

Pas mal du tout...sanitaire au top

Bien qu'une route importante passe juste au-dessus, ce petit camping est plutôt sympathique. Le grand plus: la wifi sur chaque emplacement. Le bloc sanitaire est tout neuf, mais pas très propre. Le grand moins: les heures d'ouverture de l'accueil (5 août ouvert de 09h00 à 10h30 et de 16h30 à 19h00). De belles balades à faire. Accès à pied à une supérette.

• 7marleenjonkers23-08-2013

rustige 16 plekken-camping

We waren hier de enige Nederlanders. Het toiletgebouw was net nieuw. De schoonmaak helaas wel minder. Echt 'met de Franse slag'. Camping eigenaar spreekt Engels. In de omgeving was mooie natuur om te wandelen; je kwam er bijna niemand tegen. Leuk plekje om een paar dagen te staan!

• 8ethoonen23-07-2013

Bijkomen in rustig stukje Frankrijk

Op het vakantiepark een huisje (4-6 personen) voor één week gehuurd. Huisje werd redelijk schoon opgeleverd, had alle huishoudelijke benodigdheden en is in werkelijkheid geschikt voor max. 4 personen. Het park is redelijk rustig gelegen (de Route Départementale die er langs loopt levert weinig geluid op) en een prima uitvalsbasis voor fietsers die de nodige cols willen beklimmen. Of voor wandelaars die dagtochten willen afleggen in de bergen. Voor de cultuurliefhebbers is er in de omgeving wat minder te doen, of men moet richting de Rhônevallei rijden. Kortom een prima plek om bij te komen, te genieten van het natuurschoon of een relatief onbekend stukje Frankrijk te ontdekken. Wat minder geschikt voor oudere kinderen.

• 8Dtheunisz31-07-2012

Mooie accommodatie

Wij hebben een huisje geboekt en dit was helemaal in orde. Netjes, schoon en compleet uitgerust; van ijskast, tv met DVD speler tot afwasmachine en gratis WIFI verbinding in het huisje. De omgeving is bosrijk en langs het park stroomt een beekje. Er zijn voldoende speelgelegenheden op het park voor de kinderen. Verder is het park van alle gemakken voorzien en is het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen we een welkomstpakket met daarin enkele lokale producten, erg attent. Er ligt een zwembad naast het park waar gebruik van gemaakt kan worden. Al bij al een top locatie. In de omgeving is veel te doen en de verstrekte informatie map door de camping biedt veel nuttige informatie. Op 30 km afstand ligt de stad Saint Etienne, leuk om te bezoeken. Verder is er veel natuurgebied voor een actieve vakantie.

• 9Onderkomen
  • 7duin26-08-2011

rustige camping, prachtige omgeving.

rustige camping in een fantastische wandel en fietsomgeving. weinig vertier op camping wel leuk en schoon zwembad met leuke glijbanen. onze jongens van 9, 13 en 16 jaar vonden het sávonds rustig maar hadden wifi. huisjes zijn prima, niet heel groot maar je leeft buiten. Er mocht een tentje voor de oudste naast het huisje staan. Er waren wel andere jongeren maar ze zochten elkaar niet op. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en vooral schitterend gefietst.

• 7Onderkomen
  • 8Fam. Stegeman17-08-2011

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Wij zaten begin augustus in huisje type C met vier personen goed te doen, genoeg slaapplekken voor meer personen, maar kleine woonkamer/keuken. Echte zithoek ontbreekt, dus bij slecht weer niet comfortabel. Bij mooi weer (dat hadden wij) is er buiten heel veel ruimte om de huisjes om lekker te zitten, al dan niet in de schaduw van de bomen en de kinderen veilig te laten spelen. Mooi groen park, bij leuk riviertje waar de kinderen ook in het water kunnen spelen. Ideaal gelegen park, met heel mooi zwembad en volledig uitgeruste supermarkt op loopafstand. In de omgeving zijn mooie wandelingen (wandelingetjes - met kleine kinderen) te maken. ook leuk zijn de stad Lyon, het safaripark De Peaugres en het miniatuurdorp Ardeche. Zeer vriendelijke en klantgerichte parkbeheerder.

• 9fam. Bosman26-07-2011

Super vakantie gehad

De eigenaar is erg vriendelijk en kan zeer goed engels. Hij heeft altijd tijd voor een praatje. Het huisje was netjes en schoon en redelijk ruim. (type b). Veel ruimte om de huisjes. Ook was het zwembad schoon en er was goed toezicht.Ook hebben we regelmatig getennist. De supermarkt is op loopafstand. Het enige nadeel was de drukke weg die achter de camping loopt. Voor herhaling vatbaar. Fam. Bosman

• 8Activiteiten

Vakantiepark Domaine de l'Astree info