Géén boekingskosten

Municipal Le Cap des Tortelles

FrankrijkRhône - AlpsBourdeaux (Drôme)
8.7FantastischScore uit 12 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Municipal Le Cap des Tortelles

• 8Lisette17-08-2018

Fijne vakantie met onze kinderen

We hebben een erg fijne vakantie gehad op deze camping. Met onze kinderen van 8 en bijna 4 hebben we er 2 weken vertoefd. We vonden het heerlijk om af te koelen in het ondiepe riviertje. Hier hebben we heel wat dammetjes gebouwd. Om te zwemmen is het helaas niet diep genoeg. In het naastgelegen gemeentezwembad kun je wel zwemmen. Met 1 kaartjes mag je zowel in de ochtend als in de middag gebruik maken van het zwembad. We hebben enkele keren gegeten bij het eettentje op de camping. Prima gegeten voor een vriendelijke prijs. De camping is trouwens al jaren geen municipal meer. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. Ook het middeleeuwse dorp Bourdeaux is de moeite waard om te bezoeken. De ruïnes zijn verder weinig bijzonder.

• 9Liesbeth17-08-2018

Hartverwarmend

Weer een heerlijke tijd gehad hier. (12e jaar) Opnieuw weer dingen verbeterd in het sanitair. Elk jaar een deel gerenoveerd. De eigenaar en partner zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Bij de “Snack” bij de receptie van de camping kun je onder andere een heerlijke zelfbereide hamburger eten met versgemaakte frietjes gebakken aardappeltjes en verse groenten, alles “local” gekweekt. In de ondiepe rivier kan volop worden gespeeld of afgekoeld. We hadden deze vakantie pech door ziekte, maar de vriendelijke hulp van Cedric, Martine en de medekampeerders is hartverwarmend en onvergetelijk. Dank jullie wel🍀😁

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Nicolaas13-08-2017

Heerlijk

In het dorp, vriendelijke gastheer, leuke gemoedelijke camping. Schoon en gezellig...

• 10Liesbeth13-08-2017

Heerlijk!

Gemoedelijke sfeer, rust, vriendelijke mensen, in het dorp, dus alles op (kleine) loopafstand. Gemeentezwembad ligt er vlakbij, voor een heel klein bedragje mag je er de hele dag in (en uit en weer terug). Riviertje achter de camping is heel geschikt om te pootjebaden en te spelen, en dit jaar zeker ook om even af te koelen. Op de camping eenvoudige lekkere maaltijd (vers met lokale producten) te krijgen, ook om mee te nemen. Sanitair is goed schoon

Nadeel, wifi is alleen goed te ontvangen bij de receptie, en valt soms even weg.

• 9Saskia Emmers04-08-2017

Fijne,rustige camping

Camping is ideaal om te rust te komen, de kids hebben hun erg goed geamuseerd, zwembad ligt vlakbij, prijs ,€1.50 voor kids. Het sanitair is zeer proper.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Liesbeth en Nico07-08-2015

Heerlijk en gezellig

Nu voor het 8e jaar op rij weer terug op deze camping. Hier is het voor ons beiden heerlijk, goed uitrusten, gezellig. We voelen ons er thuis. Genieten van de rivier , het eten, het dorp en de bewoners. En dit jaar voor ons ook de wifi. Dank je wel, Cedric, voor je goede zorgen, je gastvrijheid. We hopen een volgende vakantie er weer te kunnen zijn.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Bob Wierenga16-07-2015

Een stukje paradijs in de "Drome".

Camping le gap des tortelles is een camping waar je helemmal tot rust komt. De eigenaar, Cedric, is super vriendelijk en heeft alle tijd voor u om uw verblijf tot een supervakantie te maken. Een magnifieke omgeving met supermogelijkheden om te wandelen en te fietsen! Het sanitair wordt geweldig schoon gehouden!! We waren hier nu voor het 5e jaar en het is elke keer als "thuiskomen"!

• 8C. Landsmeer13-07-2014

Fantastische ligging

Enkel de staat van het sanitair is iets op aan temerken. In de 3 dagen dat wij hier waren, is er maar 1 keer schoongemaakt, en dat terwijl ik in een aandere recensie las, dat de eigenaar het sanitair 3 maal daags schoonmaakt. Dat zal dan in het hoofdseizien zijn, misschien? Ook was het drie dagen zoeken voordat ik een wastafel of douche vond met lauw water. Een hete douche op koude dagen was er dus niet bij. Voor de rest sluiten wij ons aan bij alle positieve opmerkingen. De snackbar is fantastisch! Het riviertje is inderdaad een heerlijk verfissend bubbelbad als het warm is en alle faciliteiten in het dorp zijn aanwezig en dichtbij, inclusief een hele goede kapsalon!

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Mariëtte Melissen11-08-2012

Fijne plek!

Heerlijke tijd gehad op kleine camping 'le Cap des Tortelles' met prachtig uitzicht op de bergen. De vriendelijke campingbaas loopt de hele dag op de camping en maakt meermalen per dag het sanitair schoon. Als de camping vol is zijn de douches 's avonds niet meer warm. Een bijzonder klein en knus terras onder de plataan waar kok Jérome heerlijk voor je kookt. Elke dag een nieuw menu: voorgerecht en hoofdgerecht voor slechts 13 euro (zomer 2012) met een vriendelijke bediening waardoor je je echt verwend voelt. Naast de camping loopt een riviertje om heerlijk te spelen of je in een jacuzzi te wanen. De camping ligt naast het openbare zwembad en het dorpje Bourdeaux waar je de dagelijkse boodschappen haalt. Ook de winkeliers zijn vriendelijk en zelfs zij maken graag een praatje. De omgeving is er prachtig voor wie van bergen, wandelen en/of fietsen houdt.

• 8Stefan van Dijk11-08-2010

Vriendelijk en leuk gelegen

Deze camping ligt op ca 300 meter van het dorpje. In het dorpje zijn winkels en enkele eetgelegenheden. Camping is overzichtelijk, maar erg kleine kinderen kunnen op verschillende plaatsen van de camping af. Voor iets oudere kinderen (4+)is het prima, ze spelen veel bij de rivier en kunnen zwemmen in naastgelegen gemeentebad.

Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam (wel Frans spreken!). Goede sfeer.

Camping Municipal Le Cap des Tortelles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar