Camping Capfun Le Temps Libre

Camping Capfun Le Temps Libre
6,4

20 tips over Camping Capfun Le Temps Libre

borgenon cindy, 31-8-2012
Uitstap gedaan naar pont en royans, mooi dorp met kleine straatjes en waterval, wel een uurtje rijden.
Buding, 31-8-2012
Safaripark is erg leuk, dagjeLyon is te doen, elke dag is er wel een markt in een dorpje vlakbij de camping, winkels op 10 a 15 min. rijden.
hans veldmeijer, 22-8-2012
De ruine van Anjou wordt niet vaak genoemd, maar ligt wel vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Temps Libre voor je op een rij gezet:

Ilse, 16-8-2012
Geen tips, niks in de buurt behalve een SUper u op 6 kilometer afstand van de Camping, valt niet te fietsen moet et de auto erheen.
van Leeuwen, 11-8-2012
Grotten, Point Royans, Aquaduct, Tournon in noordelijke Ardeche vlak bij, Route door de Drome is te verkrijgen bij het aquaduct ze hebben daar veel leuke tips in de omgeving.
besselink, 5-8-2012

weinig te beleven in de omgeving.

Wel handige doorreiscamping naar het zuiden, gezien de ligging vlak aan de snelweg.

Esther, 5-8-2012
Op een half uurtje rijden kun je erg leuk survivellen vanaf kinderen met een lengte van zo'n 1.meter 1.10 en met natuurlijk een beetje lef. Dit is echt een aanrader.
evdgrift, 30-7-2012
Breng een bezoek aan de stad Vienne en de plaats Hauterive met haar doolhoven en 'Het Paleis van de Postbode'. Absoluut de moeite waard en dichtbij.
Kamerik, 29-7-2012
Ga naar een dorpje als er markt is.
fam. berberich, 17-7-2012
In de buurt is toch wel het een en ander te doen, soms moet je er wel een stuk voor rijden maar wij vonden dat geen probleem de natuur is erg mooi. stad Valance is mooi ook is er in de buurt een binnenspeeltuin helemaal nieuw en schoon. Vienne is een historische stad met mooie kerk en overblijfselen uit romeinse tijd. In Montelimar is een nougat fabriek met een museum erbij waar oud speelgoed en snoep ed te zien is erg leuk!! op hetzelfde terein is een binnenspeeltuin met springkussens.