Camping Capfun Le Temps Libre

Camping Capfun Le Temps Libre
6,2

20 tips over Camping Capfun Le Temps Libre

jolan, 12-5-2015
maak eens grondig schoon (hogedruk is geen luxe!), maai het gras eens ook tussen de stacaravans. maak de glijbaanbuizen in het zwembad ook eens aan de buitenkant schoon. zie de review van vorige jaren helaas is het nog steeds ....achterstallig onderhoud.
d_hesselmans_1, 30-9-2014
Lyon is een prachtige stad om te bezoeken!
Joyce Tauran, 27-7-2014
Op 10 minuten rij-afstand zijn er grote supermarkten als Aldi, Intermarché en Carrefour. Prettig, want de campingwinkel heeft een heel beperkt assortiment.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Temps Libre voor je op een rij gezet:

Money72, 22-10-2013
Le Palais Ideal en op 30 min rijden leuk hoogteparcourspark. Veel leuke plaatsjes in de buurt. Alles wel op min 20 minuten rijden
Danny, 8-9-2013

het eten in het restaurant is van goede kwaliteit en op 10 min rijden zit de mac en subway

Ook voldoende winkelgelegenheid zoals een Carrefour,aldi

Patricia Choi, 24-8-2013

Lyon, is n prachtige stad. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan, bekijk dan zeker de Basiliek boven op de berg en neem n ctytoer op de fiets.

Vienne, gezellige stad met n leuk park waar ook de kinderen zich lekker kunnen vermaken.

De grotten van choranche zijn ook zeker n bezoekje waard, de weg erheen is minstens zo mooi!!

Remi Maas, 30-7-2013
Pizza with the sauce of the house!
Ruben, 27-7-2013
Drie uitjes binnen een half uur, Safaripark is heel leuk, het paleis van de postbode en een labyrint.
Agtersmit, 18-7-2013

Restaurant op de camping is geweldig!

Het stadje Romans is erg gezellig en zit een mooi outletcentrum.

christelvredebregt, 15-12-2012
Via franceloc geboekt ipv vacansoleilongeveer zelfde prijs maar hun hebben ze met vaatwasser!!