Camping Capfun Le Temps Libre

Camping Capfun Le Temps Libre
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Temps Libre voor je op een rij gezet:

215 reviews over Camping Capfun Le Temps Libre in het Nederlands

Verwacht een betere service van Capfun!

de Weerdt
2-9-2018

Dutchbox waar mee geadverteerd wordt en ons heeft doen besluiten om naar deze camping te gaan, is er niet!!!!! Jonge meid die de animatie deed, werd overschaduwd door de Fransen en is toen vertrokken. Lisa bij de receptie probeerde wel alles zo goed mogelijk te regelen voor de Nederlanders. Brood moet je elke dag voor 18:00 reserveren, anders heb je de volgende dag niks. Zwembad en de speeltuinen waren top! Op de heuvels waar de huisjes staan rijdt je wel bijna je koppelingsplaat van de auto stuk, boven en beneden kan je beter parkeren bij de parkeerplaatsen. Telefonisch en per mail een klacht ingediend over de service en over een grote vechtpartij die er is geweest met Fransen en uiteindelijk de politie met getrokken wapens, niks meer gehoord van Capfun :-(

Nooit meer

Henry Lindeboom
26-8-2018

Wij zijn deze zomer op de camping geweest. Aankomst was goed na even te hebben moeten zoeken. Het park ligt een beetje achteraf. Receptie was vriendelijk. Zwembad was mooi. Voor de rest was het niet veel goeds te melden. We kregen een plek van 30m2 waar we net een caravan met een klein tentje kwijt konden. Vlak naast een toilet gebouw was vies, goor en stonk na stront de gehele dag.

Het park is en terrassen camping wat nergens wordt vermeld. Animatie is alleen in het Frans. Waar geadverteerd wordt dat er een dutchbox is. Nou niks van dat . Ik kom er nooit meer en ik raad het bij iedereen af die ik ken.

Een leuke, gezellige camping!

Renee
15-8-2018

Door de slechte recensies heel wat stress van te voren gehad maar we hebben echt een topvakantie gehad! Wij vonden het zwembad erg netjes/schoon. De kids vonden vooral de trechterglijbaan geweldig! Het animatieteam verzorgde dagelijks meerdere activiteiten voor jong en oud. Altijd even vriendelijk en supergemotiveerd! Wel het grootste gedeelte in het frans maar dat vonden wij niet storend. Over het algemeen was de camping inderdaad hier en daar met een franse slag onderhouden, maar als je daar doorheen kijkt is het een leuke, gezellige camping!

Leuke vakantie

Frank
11-8-2018

Het is een typisch Franse camping. Wil je een Nederlands georiënteerde camping, dan is dit misschien niet de beste keus. Een leuk animatieteam, spontaan, die veel diverse activiteiten aanbiedt.

Wat opvalt is dat de medewerkers bezig zijn om de camping te verbeteren. Er zijn bijvoorbeeld tijdens ons verblijf nieuwe speeltoestellen geplaatst voor de jonge kinderen (‘wipkippen’).

Zwembad is top, kinderen hebben zich hier goed vermaakt.

Kampeerplekken zijn wisselend van kwaliteit. Wij zaten in een stacaravan, met alles erop en eraan. Prima plek.

Voldoende activiteiten in de omgeving, met de auto te bereiken. Bij de receptie is ook veel informatie hierover te halen.

Nooit meer

Bianca
6-8-2018

Never nooit meer!!! Zijn nog de 4 sterren aan het zoeken!! 6 douches (waarvan 2 buiten gebruik) voor 80 kampeerplekken. 6 toiletten waarvan 3 met bril. Muren en grond van plastic dus niet stabiel!! Douche was te heet voor onze kids. Afwassen met koud water!

In het zwembad mag je niet spelen met een balletje. glijbanen om de haverklap gesloten! Kampeer plek net te klein voor een vouwwagen. Nederlandse animatie ver te zoeken.

Wel goed waren de buren erg gezellig

Gezien de recensies waren we heel benieuwd wat we zouden aantreffen. Last minute geboekt. 20% korting en voor mooi prijsje al met al een mooie week gehad. Bij aankomst super geholpen (zelfs in Nederlands!). We kregen een super mooie nette top presta chalet 6-8 pers. (airco/vaatwasser) en zag er prima uit! Het zwembad vonden wij prima. Soms wel wat massaal maar alles was netjes! 1 zwembad zat zo vol dat wij dit geen lekker badje vonden, maar rest was goed! Af en toe deed er 1 glijbaan niet, jammer, maar hebben onze kids verder geen last van gehad. Animatie in de avond super. Alleen heel erg jammer dat dit niet in het Nederlands was, terwijl dit wel zou moeten ivm de fun box. Kan me voorstellen dat jonge gezinnen dit een behoorlijke tegenvaller vonden. Ons verblijf was dus prima! Helaas weinig in de omgeving te doen, maar voor een week hebben wij ons prima vermaakt, maar dit kwam ook door het mooie weer, heerlijk relaxen bij het zwembad.

Zeer leuke, kindvriendelijke camping

Alwin
30-7-2018

Voor we gingen boeken hebben we de recenties op zoover bekeken. Is er nu zo een groot verschil tussen de bookingsites en de recenties op zoover? Ons antwoord Ja!! Dit ten nadele van Zoover. Bij aankomst bleek dat we verkeerd hadden geboekt, alles is in het werk gesteld om ons alsnog een (keurig, netjes goed onder houden en schoon) sunsine top accomodatie, te regelen. De afwerking van het park, hekken opslag groenonderhoud) is wel een beetje met de "Franse slag", maar niet storend. 4 sterren is in Nederland denk ik een ander begrip maar zal vooral voortkomen vanuit het zwembad en kinder speelgedeelte. TOP!! De campingplaatsen zijn grotendeels gecentreerd en redelijke afmetingen en afgescheiden. Enkele losse dagplaatsen op de camping daargelaten. Sanitair

netaan voldoende. Stacaravans schoon echter niet bij alle campinggasten, horende de reacties van sommige huurders bij de receptie. Kortom leuke Kinder camping, beetje Franse slag.

Hier valt nog veel te verbeteren

Velzen
24-7-2018

Plek was al bezet. Schaduw gevraagd ivm baby -3 mnd. Kregen plek die veel te klein was. Vouwwagen past amper Geen speelruimte/schaduw. Anderen hadden ook bezette plek, werd zelfs gezegd dat de camping dan vol was. 5 maanden van tevoren geboekt.

Sanitair: ver omlopen maar schoon; is net hoe je het zelf achterlaat. verouderd. Weinig douches, helft buiten gebruik.

Wasmachines buiten werking.

Elke dag glijbaan buiten werking. Zwembadvloer doet pijn aan je voeten. Strenge badmeesters.

Brood halen gaat irritant. Je bestelt op naam, dus bij iedereen wordt tussen de 241 zakjes gekeken welke van jou is. Gevolg: rij tot aan de slagboom.

Speeltuin is voor grote kinderen. Ziet er leuk uit, maar dochter van 1,5 kan nergens op.

Ook pluspunten:

-animatieteam is goed

-peuterbad en glijbanen leuk

-grote tent bij zwembad voor schaduw

Bijzondere manier van werken hier. Tijdig gereserveerd, maar was niet op orde. Oké voor 2 wk, maar alleen vanwege zwembad.

Aanrader!

Ineke
22-7-2018

Met een bang hartje vertrokken nadat we de slechte recensies lazen... wat blijkt?

- Vriendelijke dames aan de receptie!

- Zeer schoon en proper Habana Presta chalet

- Grote speeltuin! Minigolf, tennis, pingpongtafels, alle plaats voor de kinderen!

- Lekkere ijsjes en pannenkoek!

We staan hier reeds 2 dagen, nog 5 te gaan maar wou hier toch al een zeer positieve recensie schrijven!

En zoals reeds iemand schreef, dit is een camping... geen 4 sterrenhotel... Ja er zijn veel kinderen in het zwembad, dat heb je ook bij temperaturen van 32 graden en een kindvriendelijke camping :-)

Slecht sanitair, overvol zwembad

Rovers
16-7-2018

Sanitair is slecht.

De helft is buiten werking, blijven er 3 over.

S avonds geen druk op het water.

De afwasbakken zijn sterk verouderd en niet warm.

De vlondervloer van het sanitairgebouw is op 1 plaats gevaarlijk gescheurd. Het hekwerk staat niet vast.

Het zwembad kun je door de drukte overdag niet inspringen, gegarandeerd dat je iemand raakt.

Dit is voor ons een doorreis camping, we blijven hier 2 nachten maar eerlijk gezegd blij toe.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Temps Libre in Bougé-Chambalud (Isere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Temps Libre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.