Camping Capfun Le Temps Libre

Camping Capfun Le Temps Libre
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Temps Libre voor je op een rij gezet:

206 reviews over Camping Capfun Le Temps Libre in het Nederlands

Slecht sanitair, overvol zwembad

Rovers
16-7-2018

Sanitair is slecht.

De helft is buiten werking, blijven er 3 over.

S avonds geen druk op het water.

De afwasbakken zijn sterk verouderd en niet warm.

De vlondervloer van het sanitairgebouw is op 1 plaats gevaarlijk gescheurd. Het hekwerk staat niet vast.

Het zwembad kun je door de drukte overdag niet inspringen, gegarandeerd dat je iemand raakt.

Dit is voor ons een doorreis camping, we blijven hier 2 nachten maar eerlijk gezegd blij toe.

Capfun, Nooit meer!

Ruud
12-7-2018

Echt geen 4 sterren waard. Alles is slecht. Caravans zeer dicht op elkaar. Sanitair smerig. Zwembad, als het al open is, smerig. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart en het eten is matig. In de supermarkt(twee schappen) op de camping is echt alleen het hoognodige te krijgen. De apparaten in de 'speelhal' zijn vaak buiten werking. Bij de receptie spreken ze wel nederlands maar verder alles in het frans. Je krijgt hier sterk de indruk dat ze zo veel mogelijk mensen willen binnen halen. Het algemeen onderhoud en de aankleding zijn slecht. Alles is, zo lijkt het, gericht op het zwembad en dat is dan of wel buiten gebruik of smerig. In de nabije omgeving is bijna niets te doen. Daarvoor moet je toch echt een half uur tot een uur met de auto rijden.

Never again

gera meijer
21-6-2018

we staan er nu 5 dagen en het sanitair was vies toen we aankwamen!! 2 maal gemeld en nog steeds niets aangedaan!!!!

Restaurant en bar aan zwembad gaan morgen pas open!!!!

Gera Meijer

Geweldig

Isa
    28-1-2018

Wij zijn er geweest met drie kinderen (9,11,13) en het was super leuk! Kinderen vonden het zwembad geweldig alleen de vloer was erg ruw. Huisje was niet heel schoon. Het weer was ook heel mooi.

We hebben een heelijke vakantie gehad op deze Capfun camping.

Dat laatste woordje van de vorige zin "Camping" is belangrijk voor de mensen die willen gaan camperen maar liever een 4 sterren resort zien. Ja het is een camping. Neem je zaklamp mee want er is niet zo heel veel straatverlichting. De toiletten zijn niet zo schoon als thuis maar wat verwacht je met honderden kinderen. De stacarvans zijn echt prima. Ik vermoed dat de meeste uit bouwjaar 2016 en 2017 zijn. Die van ons was in iedergeval van 2017. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Animatie was savonds in het Frans, maar de schuimparty en de vrijdagavond met vuurwerk begrijpt ook een Nederlands kind. Op een Nederlandse camping is de animatie ook niet in het Frans, voor de mensen die er moeite mee hebben dat in Frankrijk op een camping waar 70 a 80% Fransen verblijven de animatie niet in het Nederlands is. Ja sorry, ik snap de slechte recenties niet van sommige mensen hier op de site. (supermarkt op 6 km)

Het was een leuke en gezellige camping.

Joran
    22-8-2017

De camping is erg gezellig met een vol animatieprogramma, vooral de schuimparty is geweldig. De wc's zijn niet zo schoon en het Engels van het personeel is ook niet zo best, maar er is een geweldig zwembad met mooie glijbanen. Er is ook één Nederlandse animator, maar de meeste activiteiten zijn in het Frans. Voor activiteiten buiten de camping moet je wel een eindje rijden. Er is een restaurant en een snack kraampje. Het animatieteam is erg aardig en gezellig. Ik vond het een mooie camping los van de matige hmatige.

Een aanrader.

Beter als recensies je doen geloven

Marc en gerda
    13-8-2017

Wij hadden een sunshine achter op de camping ,deze staan heel leuk trapsgewijs boven elkaar

Toiletgebouw achteraan is nieuw en ook gewoon heel netjes

En als je een mobiel home hebt kom je ook niet in de douche / toiletgebouwen

Elke ochtend gewoon brood en croissants gehaald bij de receptie ( moet je wel op tijd zijn. Anders alleen nog stokbrood )

Snack bij zwembad was lekker

Zwembad ook leuk

Wij hadden een probleem in de caravan ( een wand op kleine SLK zat schimmel op ) dit gemeld bij de receptie en er werd meteen op gereageerd ,er werd ons diverse voorstellen gedaan en het is heel netjes opgelost

Hiervoor nog bedankt

Nachtmerrie!!

Dhr. Marcel
    13-8-2017

Lang getwijfeld om een recensie toe te voegen maar toch besloten om dit te doen! In 1 woord samenvattend, een nachtmerrie deze camping. Bij aankomst grote drama op de parkeerplaats, geen ruimte voor caravan's en/of auto's, opgefokte Fransen die niet de tijd hebben om even te wachten, geen begeleiding op parkeerplaats. (kortom grote frustratie bij aankomst) Bij inchecken wordt gemeld dat plek is vergeven en dan krijg je plaats op een heuvel waar je onmogelijk met caravan kunt komen! Tot midden in de nacht lawaai op de camping (voornamelijk Fransen)! Toilet gebouwen is al eerder gemeld, vergane glorie, zo smerig!! Gastvrijheid van de medewerkers laat ook te wensen over, zien je eerder gaan dan komen. Het enige positieve van de camping is de speelplaats en zwembad maar daar is dan ook alles mee gezegd. Voor ons nooit meer!!

Vol genoten!

De jong
    11-8-2017

Veel reacties gelezen. Niet allemaal terecht. Super leuke vakantie gehad. Mobilhome zeer netjes ruime veranda.

Zwembad super leuk. Animatie overdag leuk. ( alleen kinderen moeten verplicht blijven tot 12 uur als je niet aangeeft dat ze zelfstandig terug of weg mogen. Opzich wel netjes en veilig. Nederlandse jonge bij het team. Leuke gast )Receptie zeer netjes ontvangen. Erg behulpzaam personeel. Dikke 10!!Service erg goed. Vragen.. bvb kinderbadje of gasfles leeg hulp kwam direct! 10!!Speeltuin goed! Broodjes s ochtend erg goed.

Glijbanen, ja kids en wij hadden wat plekken op de rug maar wat wil je als je 100 x per dag gaat glijden. Wel oorpijn gehad allemaal. Ook dit voorkom je niet. Er wordt nu nog steeds volop vernieuwd. Receptie Nieuw. Animatie s avonds was Frans. Vrijdagavond speciaal met beetje vuurwerk. Schuimparty 1 x per week was super voor de kids 6 en 8. Eet tentje bij zwembad was redelijk. Restaurant minder. Wasmachine en droger goed geregeld. WiFi erg goed gratis.

Neen, nooit meer

Ralph
    1-8-2017

Niet voor kleine kinderen (helaas gedroegen veel franse jeugd zich wel zo) Nederlandse knul voor kinderanimatie bij toeval leren kennen op laatste dag. Alle animatie, alles eigenlijk, was franstalig georiënteerd. Avond show daar maar niet over te spreken,om vanaf 2300u de camping weer wakker maken door het maximale uit je boxen te halen dat 7 dagen WATISDAT, tot soms 0045u. Wordt redelijk hard gereden waardoor spelen langs de straat gevaarlijk is. In de tuin kan het niet, lijkt wel oerwoud.

Was er iets goed, zwembad tot de middag als de rest wakker werd en er een baby waterballet kwam geven (box zo gard dat telkens afsluit, why???) En technische dienst die telkens keurig klaar stond.

Schoonmaak niet, alles extra afgewassen en schoongemaakt..dacht dat dit wel gecontroleerd werd, Niet dus.

Oh en de snackbar overdag laten runnen door 1 meid van 17jaar...ze stond gewoon te huilen. Heb alleen nog maar ijs bij haar gehaald. Kom op het is hoogseizoen volgens jullie prijzen handel er dan naar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Temps Libre in Bougé-Chambalud (Isere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Temps Libre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Temps Libre scoort een 6.35 uit 10 op basis van 320 reviews.