Reviews over Bougé-Chambalud (Isere)

Een leuke, gezellige camping!

Renee,
    15-8-2018

Door de slechte recensies heel wat stress van te voren gehad maar we hebben echt een topvakantie gehad! Wij vonden het zwembad erg netjes/schoon. De kids vonden vooral de trechterglijbaan geweldig! Het animatieteam verzorgde dagelijks meerdere activiteiten voor jong en oud. Altijd even vriendelijk en supergemotiveerd! Wel het grootste gedeelte in het frans maar dat vonden wij niet storend. Over het algemeen was de camping inderdaad hier en daar met een franse slag onderhouden, maar als je daar doorheen kijkt is het een leuke, gezellige camping!

Leuke vakantie

Frank,
    11-8-2018

Het is een typisch Franse camping. Wil je een Nederlands georiënteerde camping, dan is dit misschien niet de beste keus. Een leuk animatieteam, spontaan, die veel diverse activiteiten aanbiedt.

Wat opvalt is dat de medewerkers bezig zijn om de camping te verbeteren. Er zijn bijvoorbeeld tijdens ons verblijf nieuwe speeltoestellen geplaatst voor de jonge kinderen (‘wipkippen’).

Zwembad is top, kinderen hebben zich hier goed vermaakt.

Kampeerplekken zijn wisselend van kwaliteit. Wij zaten in een stacaravan, met alles erop en eraan. Prima plek.

Voldoende activiteiten in de omgeving, met de auto te bereiken. Bij de receptie is ook veel informatie hierover te halen.

viel 100% mee, maar weinig in de omgeving te doen

RHK,
    6-8-2018

Gezien de recensies waren we heel benieuwd wat we zouden aantreffen. Last minute geboekt. 20% korting en voor mooi prijsje al met al een mooie week gehad. Bij aankomst super geholpen (zelfs in Nederlands!). We kregen een super mooie nette top presta chalet 6-8 pers. (airco/vaatwasser) en zag er prima uit! Het zwembad vonden wij prima. Soms wel wat massaal maar alles was netjes! 1 zwembad zat zo vol dat wij dit geen lekker badje vonden, maar rest was goed! Af en toe deed er 1 glijbaan niet, jammer, maar hebben onze kids verder geen last van gehad. Animatie in de avond super. Alleen heel erg jammer dat dit niet in het Nederlands was, terwijl dit wel zou moeten ivm de fun box. Kan me voorstellen dat jonge gezinnen dit een behoorlijke tegenvaller vonden. Ons verblijf was dus prima! Helaas weinig in de omgeving te doen, maar voor een week hebben wij ons prima vermaakt, maar dit kwam ook door het mooie weer, heerlijk relaxen bij het zwembad.

Zeer leuke, kindvriendelijke camping

Alwin,
    30-7-2018

Voor we gingen boeken hebben we de recenties op zoover bekeken. Is er nu zo een groot verschil tussen de bookingsites en de recenties op zoover? Ons antwoord Ja!! Dit ten nadele van Zoover. Bij aankomst bleek dat we verkeerd hadden geboekt, alles is in het werk gesteld om ons alsnog een (keurig, netjes goed onder houden en schoon) sunsine top accomodatie, te regelen. De afwerking van het park, hekken opslag groenonderhoud) is wel een beetje met de "Franse slag", maar niet storend. 4 sterren is in Nederland denk ik een ander begrip maar zal vooral voortkomen vanuit het zwembad en kinder speelgedeelte. TOP!! De campingplaatsen zijn grotendeels gecentreerd en redelijke afmetingen en afgescheiden. Enkele losse dagplaatsen op de camping daargelaten. Sanitair

netaan voldoende. Stacaravans schoon echter niet bij alle campinggasten, horende de reacties van sommige huurders bij de receptie. Kortom leuke Kinder camping, beetje Franse slag.

Aanrader!

Ineke,
    22-7-2018

Met een bang hartje vertrokken nadat we de slechte recensies lazen... wat blijkt?

- Vriendelijke dames aan de receptie!

- Zeer schoon en proper Habana Presta chalet

- Grote speeltuin! Minigolf, tennis, pingpongtafels, alle plaats voor de kinderen!

- Lekkere ijsjes en pannenkoek!

We staan hier reeds 2 dagen, nog 5 te gaan maar wou hier toch al een zeer positieve recensie schrijven!

En zoals reeds iemand schreef, dit is een camping... geen 4 sterrenhotel... Ja er zijn veel kinderen in het zwembad, dat heb je ook bij temperaturen van 32 graden en een kindvriendelijke camping :-)

Bougé-Chambalud (Isere) scoort een 5,8 uit 10, op basis van 51 reviews