Bougé-Chambalud (Isere)

Reviews over Bougé-Chambalud (Isere)

Mooi dorpje

Alwin,
    3-8-2018

Bouge is een pittoresk Frans dorpje. Het heeft alle basisvoorzieningen in de kern, winkeltje, bakker, restaurant/bar. Binnen een straal van een uur rijden is er voldoende te ondernemen. Wij vonden het een leuke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

frans dorp

r.lommert,
    29-7-2013

een frans dorp net als alle andere franse dorpen. bakker, winkel, stadshuis, oorlogsmonument, parkbankje, rotonde, begraafplaats enz. dus ik zei het al, net als alle andere franse dorpen. maar.........

met een fantastisch leuke camping!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Rustig

lammertink,
    14-8-2012

er zijn wel leuke dingen te doen in de buurt zoals de grotten van Chorance, wel een uurtje rijden maar zeker de moeite waard. De dierentuis Preangus is ook een aanrader, is maar een half uurtje rijden van de camping.

Gereisd met partner in juli 2012

mooie omgeving

fam. berberich,
    17-7-2012

Wij zijn zelf niet echt in het plaatsje Chambalud geweest daar lag onze camping niet. Maar de algehele indruk van de omgeving is prima, pittoresk en mooie natuur. Je zit meteen op de tol weg of alle andere wegen. Wij zijn naar een aantel steden in de omgeving geweest, de wegen staan goed aangegeven ook zonder navigatie kom je er ook wel. Prima omgeving om te overnachten als je op doorreis bent want er zijn hotels en eetgelegenheden genoeg in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Gezellige camping gerund door hardwerkende mensen

anne,
    9-8-2011

Wij zijn met ons gezin 2,5 week op deze camping geweest met de caravan. (2 kinderen van 3 en 5) en hebben een heerlijke vakantie gehad met goed weer. De speeltuin is ideaal en de verschillende zwembaden zijn ook super, helemaal het nieuwe jungle eiland en de grote glijbaan. 1 bad kan overdekt worden als het weer minder is, ook ideaal.

De muziek 's avonds was soms wel wat luid, maar hield stipt om 23.00 op. Verder kon je er een lekker hapje eten en waren de mensen erg vriendelijk. Ze zijn flink bezig om de camping nog meer te verfraaien.

Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011