Hotel Baud

Hotel Baud

We hebben een aantal aanbieders voor Baud voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Baud

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

SUPERBE

Hugo F
19-11-2015

La cadre avec le grand jardin et la rivière était magnifique. Les prestations : literie, accueil, confort sont dignes d'un 5*.

Souvent en voyage d'affaires, cela faisait longtemps que je n'avais pas aussi bien mangé!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baud in Bonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baud scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.