Camping Le Châtelet

2 reviews over Camping Le Châtelet in het Nederlands

Voorzieningen zijn matig

N,
15-8-2018

Voorzieningen zijn matig. Kleine chalets, soort Tiny house... wat klein voor 5p. Wel wat speelgelegenheden op de camping en je kunt brood kopen in de ochtend. Meer is op loopafstand en wat eetgelegenheden. Prijs kwaliteit; voor de chalets is het wat prijzig...

Gereisd anders in augustus 2018

2008

Een goed verzorgde camping op 300 meter lopen van het meer van Geneve.

Er zijn twee sanitair blokken en die worden super schoon gehouden. Camping beheerders spreken goed engels en helpen je met allerlei info.Er is voor kinderen to 12 jaar een redelijk grote speeltuin.Geen animatie. Bij de oevers van het meer een par restaurants.

op 10 km Thonon les Baines en Evian.

een uurtje met de auto en je zit in de hoge Alpen of de stad Geneve.

Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Châtelet in Bonnatrait-Sciez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Châtelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.