Camping Le Châtelet

2 reviews over Camping Le Châtelet in het Nederlands

Super

Anouk,
17-8-2017

Wij hadden een chalet gehuurd voor een week op deze camping aan het meer van Geneve. Leuke omgeving! We kregen fietsen bij ons chalet welke we de hele week gebruikt hebben. Overal staan fietsroutes langs de weg aangegeven.

Het meer is lekker zwemwater, neem wel waterschoenen mee want er liggen stenen. Aan de receptie kan je stokbrood en ander lekkers bestellen. Ze spreken er goed Engels. Vriendelijke mensen!

Gereisd met partner in augustus 2017

rustige, nette camping!

Janine
10-6-2010

Nette, groene camping met ruime plaatsten. We zijn net terug (9 juni '10) Het was een rustige camping, maar we waren in het voor seizoen. 4 restaurants op loopafstand, verder niet veel winkels vlakbij. In juli/aug. wel verse broodjes bij de receptie, nu geen. Overige winkels ong. 2 km. Er is op loopafstand 0,5 km. kiezelstrandje en een haven. Wel gezellig!

Gereisd met partner in juni 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Châtelet in Bonnatrait-Sciez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Châtelet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.