Hotel Château de Coudrée

Kleine hotelsWeer vandaag11°4°
Hotel Château de Coudrée

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Coudrée voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Château de Coudrée

• AdresDomaine de Coudrée - Bonnatrait 74140
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Check-outTot  12:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de Coudrée in Bonnatrait-Sciez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de Coudrée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.