Vakantiepark Domaine La Fontinelle

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

37 reviews over Vakantiepark Domaine La Fontinelle

• 9Bruno31-08-2015

Vier jaar op rij zegt veel.

Familiale sfeer, en zeer warm onthaal. Huisjes intussen misschien wel aan wat vernieuwing toe maar kraaknet bij aankomst. Zeer mooie streek en veel mooie activiteiten. Eigenaars en hun kids doen hun uiterste best om een leuke vakantiesfeer te scheppen. Leuke plaats om lekker tot rust te komen. Bedankt Nicole, J.C. en kids.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Martine Van Damme31-07-2013

La Fontinelle, garantie voor een super vakantie !

Huisjes met alles erop en eraan en met de nodige privacy, prachtig privé terras en uitzicht. Ongeloofelijk vriendelijk onthaal, organisatie van diverse activiteiten. Wekelijks concours de petanque + aansluitend répas zodat je makkelijk andere mensen leert kennen. Wij zijn hier een 6-tal keer geweest toen de kinderen nog klein waren, ze vonden het geweldig. Dit jaar teruggekeerd met ondertussen grotere kinderen en het was even geweldig, het is echt thuiskomen. Of je nu houdt van rust of actie, La Fontinelle is de "place to be", voor elk wat wils. Nicole en Jean Claude : bedankt voor de mooie vakanties, wij komen zeker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 10ALAIN MAGIELS31-07-2013

the best place in France

Fantastische vakantie, schitterende mensen, een aanrader, en wij gaan zeker terug

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 2Joyce06-03-2012

Geen aanrader!

Op reis gaan naar Frankrijk is altijd fantastisch, behalve als je op dit domein terecht komt. Mensen waren zeer onvriendelijk, omdat ons Frans niet op en top was. Wij begrepen hen niet altijd en zij ons niet. We deden nochtans ons best, maar het werd niet geapprecieerd. De andere gasten spraken ook allemaal Frans, waardoor wij algauw geviseerd werden, aangezien wij niet 'gezellig' konden meepraten. Bij het zwembad krioelde het van de wespen. De kinderen gingen op den duur niet meer graag zwemmen. Het enige pluspunt is dat wij het beste huisje van al hadden met nog iets of wat 'zicht'. De andere lagen allemaal op elkaar. En als extraatje van deze onaangename week, kregen we 3 maanden nadien een brief in de bus met een factuur voor de kapotte wasmachine, die we niet eens gebruikt hadden!!! Ongelofelijk arrogant om ons zomaar te beschuldigen! Waarschijnlijk probeerden ze zo wel bij een paar gasten wat centjes te sprokkelen! Ongelofelijk!

• 2Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Fam. Franssen14-07-2009

Gastvrij, goed onderhouden, gewoon netjes!

Kleine vriendelijke camping met erg vriendelijke, nette eigenaren die duidelijk hun best doen om er wat moois van te maken en daar goed in slagen. De huisjes zijn netjes en hebben gewoon alles wat er in moet. Gewoon goed voor de prijs die je ervoor betaalt: hygienisch, schoon en ruim genoeg. De ruimte op het terras en de privacy van sommige huisjes zijn alleen wat aan de lage kant. Uitzicht vanaf de terrassen bij de huisjes is mooi. Zwembad is van goede omvang, niet groot, maar je kunt er goed baantjes in trekken. De speeltuin, bedoeld voor peuters / kleuters stelt helaas erg weinig voor.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Anneke Dekkers10-07-2009

Rust in de Ardêche

Het is bijna niet te geloven, dat er in de Ardêche zulke accomodaties zijn. Rust, gezelligheid. De eigenaren doen hun uiterste best om hun gasten het naar de zin te maken. Niets is hen teveel. Organiseren van alles. Het is een grote familie op hun terrein.

• 9Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Familie07-07-2009

kleine huisjes

Voor kids niets te doen . Wel een erg mooie,rustige omgeving en natuur. Geen comfort,klein terrasje bij huisje,erg benauwd, maar als je gaat staan ,heb je een geweldig uitzicht.

• 5Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 9Berkvens Brigitte12-04-2008

De eigenaars zijn zeer gemoedelijke, vriendelijke mensen. De huisjes zijn perfect in orde en zéér proper en net! Wij gaan al voor de 5de keer op rij, het is er zàlig genieten!

Gereisd met familie in juli 2007

Vakantiepark Domaine La Fontinelle info