Camping La Source

Camping La Source
9,1

4 reviews over Camping La Source in het Nederlands

Perfecte camping zeer mooi en rustig in mei _juni

Jean-Eric,
11-12-2018

Een ideale vertrekplaats voor wielertoeristen fantastische bergen om op te fietsen .

In de maanden mei en juni zeer aangenaam weer .

Goede douches op camping en in de chalêts en mobilhome’s veel comfort.

Zalig zwembad na het fietsen en ook de jaccuzi is ideaal voor de massage van vermoeide benen .

De bakker in het dorpje Berrias bakt elke morgend lekkere croissants en verschillende soorten flûte’s en baguetten.

Café Des Arts naast de Boulanger is een aanrader om in het zonnetje iets lekker te eten of te drinken’.

Ideaal voor jong gepensioneerden of sportieve fietsvrienden die in mei en juni,vakantie kunnen nemen😎

Leuke camping!

Jurgen
1-8-2013

Deze camping is een aanrader! Ons huisje was zeer proper en ook de gemeenschappelijke sanitaire installaties waren netjes en werden elke dag gereinigd.

De bedjes waren iets te klein voor grote mensen(+180cm).

Vriendelijke eigenaars die altijd bereid waren om je verder te helpen.

Misschien 1 nadeel, er werd heel weinig nederlands gesproken en ook de animatie was in het frans(onverstaanbaar dus voor kleine kinderen)

Maar voor de rest, aanrader!

Prijs/kwaliteit was zeker ok!

Goede camping voor goede prijs

Chris
22-8-2011

Geen dure camping met goed sanitair en mooi zwembad. Plekken niet te klein 100m2. Wel zeer weining nederlanders mag wel iets meer zodat je ook contacten kunt leggen als je geen frans kunt.

nooit meer

joop
29-5-2011

Een aantal jaren terug geweest. Slechte camping. Kleine plaatsen, stukken waar vaste kampeerders er een troep van maken, waar je dus niet naast wilt staan. Eigenaar wil niet echt meewerken om een andere plaats voor je te vinden. Geen toezicht bij het zwembad, waardoor het voor kleinere kinderen onveilig is omdat Franse jongeren gewoon doen waar ze zin in hebben. Sanitair wordt wel schoongemaakt, maar geen toezicht dus heel snel weer ontzettende smerig. Eigenaar houdt geen toezicht op zijn camping.

Wij komen hier niet meer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source in Berrias (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.